Wauw, gewoon wauw.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Popfoto, daar had ik een abo op ja. En ik kocht iedere week (of 2 weken dat weet ik niet meer) de duitse Bravo. Abo kon ook, maar dan kreeg je m een maand later. Via de Bravo kon je dan ook weer Duitse jeugdboeken kopen die veel leuker waren dan de Nederlandse. Mocht ik ook bij het Duits mondeling examen gebruiken. Dus toen ik er over ging vertellen (meisje raakte ongehuwd zwanger) moest ik van de andere docent m'n mond houden (godsdienstleraar en ouderling) en moest ik alle naamvallen opzeggenGeen 9 maar een 8 daardoor voor Duits op m'n eindlijst
Ik heb altijd met facebook reclame.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Was big data maar wat efficienter. Ik ging even kleren neuzen omdat ik een mailtje kreeg met ZEVENTIG PROCENT KORTING KOPENKOPENKOPEN kreeg, maar nagenoeg alles was er alleen nog maar in minimaatjes. Nu krijg ik de hele tijd diezelfde minimaatjes met die enorme kortingen in mn smoel gewreven bij het fokken
Ook bij Bonprix, die hebben bijna niets meer in de verkoop, alles is uitverkochtquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb altijd met facebook reclame.
Dan denk ik: Oeh leuk jurkje!!
*klik*
uitverkocht.
WAAROM?
en nu blijf je hem krijg want je hebt geklikt.
Maar serieus echt altijd hetzelfde
Ja, dat uitverkochte items toch als reclame voorbij blijven komen, snap ik ook nooit. Ja, ik vind dat item leuk. Maar nee, jullie hebben het niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:54 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb altijd met facebook reclame.
Dan denk ik: Oeh leuk jurkje!!
*klik*
uitverkocht.
WAAROM?
en nu blijf je hem krijg want je hebt geklikt.
Maar serieus echt altijd hetzelfde
Ja kom op man. Jullie kennen mijn burgerservicenummer en uit mn weegapp kun je mn gewicht halen. Laat het alleen zien als het a) past b) beschikbaar is en c) ook 70% korting heeft!quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat uitverkochte items toch als reclame voorbij blijven komen, snap ik ook nooit. Ja, ik vind dat item leuk. Maar nee, jullie hebben het niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:02 schreef Vanyel het volgende:
Gewoon je olifantspootjes afbinden DP!
Zara maakt altijd zo'n schatting van 'Jouw maat is ...', dat vind ik ook niet altijd even aardig anders.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja kom op man. Jullie kennen mijn burgerservicenummer en uit mn weegapp kun je mn gewicht halen. Laat het alleen zien als het a) past b) beschikbaar is en c) ook 70% korting heeft!
Ze kunnen toch gewoon zelf noteren dat je dat gekocht hebt!quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat nog idioter is, nog wekenlang reclame zien voor iets wat je al hebt gekocht. Er zou een optie 'ja, heb ik al' moeten zijn om er van af te komen
Dat doet Amazon, zelfs als je het al bij Amazon hebt gekocht, enorm vaak.quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat nog idioter is, nog wekenlang reclame zien voor iets wat je al hebt gekocht. Er zou een optie 'ja, heb ik al' moeten zijn om er van af te komen
Truste Opoequote:Op donderdag 28 januari 2021 13:11 schreef Isabeau het volgende:
aka: op bed liggen en Netflix kijken
Als je 'm te groot hebt gekocht kan je 'm innemenquote:Op donderdag 28 januari 2021 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ennnnn toch weer voor een paar honderd euro besteld met mn grote mond![]()
Weet nu al dat ik er knorrig van ga worden, want er was een jurk niet meer in mn maat, toch besteld, waaaaaarom
Waaat denk jij zelf Kaat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Als je 'm te groot hebt gekocht kan je 'm innemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |