abonnement Unibet Coolblue
pi_197685081
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:56 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ooooh ik weet niet of dat de 5-jaar show was, maar ik wilde daar echt heen met wat vrienden. Uiteindelijk niet kunnen gaan door combinatie van mensen met een te lage leeftijd, en omdat we geen vervoer zouden hebben (treinen/bussen)
Ahh ja de 5-jaar show was bijna precies een jaar geleden :D Ik zou daar eigenlijk niet heen gaan, maar die dag hadden we ook de try-out voor de - gecancelde ;( - toneelvoorstelling en iemand in de groep ging daar met een groepje vrienden heen, en omdat 1 iemand had afgezegd, kon ik last minute mee :D

Was echt superleuk O+ Als ze dat in de toekomst vaker gaan doen, dan ga ik zeker weer *O*

Ja in geval van twijfel gingen ze ook ID checken bij de ingang. Ze vroegen toen ook die van mij. Dat is een van de eerste keren dat ik me realiseerde dat ik echt oud word, want... ik voelde me nog geflatteerd ook :') _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685082
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:01 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Voordat je mij kon verstaan of voordat je hem kon verstaan? :P
Nee voordat je hem kon verstaan dat hij Nederlands sprak :P
pi_197685087
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:57 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Dat vind ik tof nieuws! Je bedoelt de versies met Evita, Joseph met zijn jas etc.? *O*
Ja! O+

En het komt ook gewoon weer bij de AVROTROS, met Frits Sissing enzo *O* Oude format. Niet dat hele stomme vervolg dat ze ooit op RTL deden :r
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685091
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:02 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ahh ja de 5-jaar show was bijna precies een jaar geleden :D Ik zou daar eigenlijk niet heen gaan, maar die dag hadden we ook de try-out voor de - gecancelde ;( - toneelvoorstelling en iemand in de groep ging daar met een groepje vrienden heen, en omdat 1 iemand had afgezegd, kon ik last minute mee :D

Was echt superleuk O+ Als ze dat in de toekomst vaker gaan doen, dan ga ik zeker weer *O*

Ja in geval van twijfel gingen ze ook ID checken bij de ingang. Ze vroegen toen ook die van mij. Dat is een van de eerste keren dat ik me realiseerde dat ik echt oud word, want... ik voelde me nog geflatteerd ook :') _O-
Nu zijn we wel benieuwd naar het spetterende optreden natuurlijk :P

Ik word bij twijfel eigenlijk nooit gevraagd (sterker nog, ik kreeg voor m'n 18e vaak wel gewoon drank mee en zo)
pi_197685097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:59 schreef molloot200 het volgende:
Ooooh ze zijn nu aan het repeteren voor de NF aanstaande zaterdag @:Aoibhin zie ik in Barbara's verhaal op Instagram *G*
Oeehhh *O*

Ja Barbara zal het vast gewoon heel goed gaan doen, met haar stem O+ Ik hoop alleen echt dat ze de staging niet verneuken. Zoals bij die andere Barbara vorig jaar, de Portugese ;(
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:03 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeehhh *O*

Ja Barbara zal het vast gewoon heel goed gaan doen, met haar stem O+ Ik hoop alleen echt dat ze de staging niet verneuken. Zoals bij die andere Barbara vorig jaar, de Portugese ;(
Van wat je kan zien is het wel wat ik hoopte. Gewoon Barbara, spotlightje, klaar. GEwoon mooi en intiem, Salvadoriaans :P
pi_197685127
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:57 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Hoe ga je om met je nieuw verworven beroemdheid? :P
Ik heb al enigszins beroemdheid aangezien ik liedjes heb gezongen die heel darts twitter over gaan, ook bij de profdarters:P . En iemand heeft een liedje van mij geëdit met wat beelden van Mourinho erbij, maar die is helaas verwijderd.
pi_197685147
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:03 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Nu zijn we wel benieuwd naar het spetterende optreden natuurlijk :P

Ik word bij twijfel eigenlijk nooit gevraagd (sterker nog, ik kreeg voor m'n 18e vaak wel gewoon drank mee en zo)
Tóen heb ik niet opgetreden hoor :D Wel heel hard meegeblèrd.

Ja in mijn tienerjaren werd ik echt altijd ouder geschat. Ik kreeg ook echt vaak genoeg drank mee terwijl ik nog niet eens 16 was :P Maar de afgelopen jaren word ik vaak een paar jaar jonger geschat. En als ze dan t/m 25 om ID gaan vragen word ik er eigenlijk altijd wel uitgepikt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685158
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 13:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Leuk! :D Je wordt nog beroemd
Ik ben wel vaker tevoorschijn gekomen zo op het internet en op radio en tv :P .
pi_197685172
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:04 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Van wat je kan zien is het wel wat ik hoopte. Gewoon Barbara, spotlightje, klaar. GEwoon mooi en intiem, Salvadoriaans :P
Dan moet het goed komen toch? O+

TOCH? O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Ik heb al enigszins beroemdheid aangezien ik liedjes heb gezongen die heel darts twitter over gaan, ook bij de profdarters:P . En iemand heeft een liedje van mij geëdit met wat beelden van Mourinho erbij, maar die is helaas verwijderd.
Wat tof! :o *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:02 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Nee voordat je hem kon verstaan dat hij Nederlands sprak :P
Hij spreekt wel echt veel talen. Veel maar dan ik met m'n Nederlands, steenkolen Engels, steenkolen Duits, Fries en Fins. Mijn Fins is dan weer niet steenkolen :D .
pi_197685192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tóen heb ik niet opgetreden hoor :D Wel heel hard meegeblèrd.

Ja in mijn tienerjaren werd ik echt altijd ouder geschat. Ik kreeg ook echt vaak genoeg drank mee terwijl ik nog niet eens 16 was :P Maar de afgelopen jaren word ik vaak een paar jaar jonger geschat. En als ze dan t/m 25 om ID gaan vragen word ik er eigenlijk altijd wel uitgepikt.
Bij de introweek op de uni was ik nog net 17 en toen moest ik zo'n stom opvallend 18- bandje :(
pi_197685197
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dan moet het goed komen toch? O+

TOCH? O+
Jan zei ook dat het niet meer mis kon gaan bij de 3 J's :P
pi_197685201
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:09 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Hij spreekt wel echt veel talen. Veel maar dan ik met m'n Nederlands, steenkolen Engels, steenkolen Duits, Fries en Fins. Mijn Fins is dan weer niet steenkolen :D .
Oh nóg een Fries hier in de SC? :o Nu gaat het wel hard hoor met al die Friezen :P
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:12:31 #116
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197685222
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dan moet het goed komen toch? O+

TOCH? O+
Zul je zien dat ze in een panterjas opkomt en dat er opeens gekrumpt wordt ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197685228
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:09 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Bij de introweek op de uni was ik nog net 17 en toen moest ik zo'n stom opvallend 18- bandje :(
Ah dat is echt stom :{ :(

Bij de introweek op mijn uni trok ik de hele week met een bepaald groepje op, en een van hen was ook nog 17 (net geworden ook; zij had ooit een jaar overgeslagen) en toen mocht zij zelfs niet bij de officiële feesten in de campus-club omdat je daar echt niet onder de 18 naar binnen mocht :o
Toen hadden we ook afgesproken dat als zij werd tegengehouden, we gewoon bij haar zouden blijven. Uiteindelijk is ze nergens om ID gevraagd, maar echt wel behoorlijk lullig was het anders.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:10 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Jan zei ook dat het niet meer mis kon gaan bij de 3 J's :P
Ik lijk in helemaal NIKS op Jan :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685243
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat tof! :o *O*
Ik ben al een flink aantal keren op Radio 1 geweest en ik ben ook op Radio 2 en BBC Radio London geweest. Als beller dan hè, niet als presentator lol. Ik werd ook al een paar keer op andere buitenlandse radiozenders genoemd oa uit Canada. Een tijdje geleden werd ik nog genoemd op een zender uit Mansfield. Die DJ dacht dat ik een vrouw was, hahaha. :D
pi_197685249
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:12 schreef Arizona het volgende:

[..]

Zul je zien dat ze in een panterjas opkomt en dat er opeens gekrumpt wordt ;(
Ari hou oooopppp _O-

Ik hoor het Matt al zeggen. "Very.... interesting staging."
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197685255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah dat is echt stom :{ :(

Bij de introweek op mijn uni trok ik de hele week met een bepaald groepje op, en een van hen was ook nog 17 (net geworden ook; zij had ooit een jaar overgeslagen) en toen mocht zij zelfs niet bij de officiële feesten in de campus-club omdat je daar echt niet onder de 18 naar binnen mocht :o
Toen hadden we ook afgesproken dat als zij werd tegengehouden, we gewoon bij haar zouden blijven. Uiteindelijk is ze nergens om ID gevraagd, maar echt wel behoorlijk lullig was het anders.
Zo streng was het ook niet, maar er was onder andere een biercantus waar je dan met je lullige colaatje zat _O-

Ach whatever, leuke week gehad. Uiteindelijk ben ik nog maar met één iemand van hen echt goed in contact, maar ach. Dat soort dingen heb je altijd :P
pi_197685259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik lijk in helemaal NIKS op Jan :P
Ik zie toch echt gelijke beginletters van jullie namen 8-)
pi_197685265
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:10 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Oh nóg een Fries hier in de SC? :o Nu gaat het wel hard hoor met al die Friezen :P
Mijn vader is een Fries. Ik ben zelf geboren en getogen in Rotterdam. Maar ik versta gewoon goed Fries. Het spreken gaat wat lastiger, maar dat komt vooral omdat mijn vader me niet Friestalig heeft opgevoed.
pi_197685273
quote:
10s.gif Op donderdag 28 januari 2021 14:14 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ari hou oooopppp _O-

Ik hoor het Matt al zeggen. "Very.... interesting staging."
Ik wil niet de spelbreker zijn maar Jeangu heeft precies dezelfde startplek als Waylon in 2018 ;)
pi_197685279
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik begin eerst met 24 uur per week maar kan - als de uren beschikbaar zijn - altijd later besluiten om er meer bij te nemen *O*
Gefeliciteerd met je nieuwe job
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')