abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197698388
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Zou Dirk die teringjoegoslaaf gaan opvolgen?
Ik zou hem serieus niet herkennen op straat. Hoeveel make-up zat er wel niet op hier.
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 09:03:13 #282
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 29 januari 2021 @ 09:08:05 #283
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197699240
Zo, dat is nog eens goed nieuws.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 09:14:06 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197699331
quote:
''De vraag zal vooral zijn wie dan op de bank zit''

Het rommelt bij Feyenoord en opeens leeft de vraag of trainer Dick Advocaat het seizoen wel af gaat maken bij de Rotterdammers en zelfs of hij zondag nog op de bank zit tijdens de wedstrijd tegen PSV. Journalist Marcel van der Kraan: "Niet de slechte resultaten in de laatste drie partijen, maar een verstoorde relatie tussen een aantal basisspelers en de Hagenaar heeft voor een explosieve situatie gezorgd."

"De boel is aan het begin van de week al op scherp gezet door de spelers en dat verklaart mede waarom Feyenoord in Heerenveen geen schim was van zichzelf. Het verklaart ook de passieve houding tijdens de wedstrijd van de technische staf. Advocaat liet zich niet meer langs de lijn zien, terwijl het tactisch een janboel was, maar ook zijn assistenten bemoeiden zich verbaal niet met de tactische problemen", aldus Van der Kraan in De Telegraaf.

"Een vertrek is allesbehalve de insteek van Advocaat op dit moment. Hij wil het liefst het seizoen afmaken. Maar komt er vandaag in een gesprek stevige weerstand dan kan hij het direct voor gezien houden", zo vervolgt Van der Kraan. "De directie van Feyenoord is op de hoogte van de problemen en ontevredenheid bij een deel van de selectie. Aanvoerder Steven Berghuis heeft in de afgelopen periode verklaard dat Feyenoord er veel meer aan moet doen om beter voetbal op de mat te leggen. Hij heeft zijn ergernis over het slechte spel op bepaalde momenten niet onder stoelen of banken gestoken. Een aantal spelers zit op zijn lijn."

"De spanning die er nu binnen de club heerst, is verre van ideaal zo vlak voor de topper tegen PSV van komende zondag. De vraag zal vooral zijn wie dan op de bank zit. Dat weten we rond het middaguur. Advocaat kennende zal hij aan de groep vandaag keihard duidelijk maken hoe hij verder wil."
Petro weg, dit bericht in de telegraaf vanmorgen, Dirk die gisteren een beetje cryptisch deed bij ziggo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 09:16:16 #285
268491 fetX
pi_197699363
‘De boel is aan het begin van de week flink op scherp gezet.’

Wel benieuwd wat er dan gebeurd is. Overigens vind ik het altijd zo slap dat je als speler ‘t dan maar laat als je het niet eens bent met de trainer.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 09:17:33 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197699386
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:16 schreef fetX het volgende:
‘De boel is aan het begin van de week flink op scherp gezet.’

Wel benieuwd wat er dan gebeurd is. Overigens vind ik het altijd zo slap dat je als speler ‘t dan maar laat als je het niet eens bent met de trainer.
Berghuis heeft direct en indirect vaak zat kritiek gehad op de speelwijze natuurlijk.

Al blijf ik het wel opvallend vinden dat ze het dan in het veld blijkbaar zelf niet kunnen oplossen, zoals @Tarado ook al aangaf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197699576
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Petro weg, dit bericht in de telegraaf vanmorgen, Dirk die gisteren een beetje cryptisch deed bij ziggo.
Het is allemaal wel 1+1=2 ja.

Het seizoen afmaken met Dirk ipv Dick? Ik ga alvast snijden.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 09:32:31 #288
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_197699602
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Jaaaaaa
Zo opgetieft staat netjes

Wel medelijden met @Lenny_Leonard
Makkelijk eerste
pi_197699648
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:03 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Jaaaaaa
Dit is niet leuk.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 09:37:27 #290
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197699659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dit is niet leuk.
Wat is de status van de Schaken?
pi_197699832
Zijn ze bij Willem 2 gek geworden om Petrovic aan te stellen? Niet dat ik het erg vind.
pi_197699909
Disney+ Genot _O_
pi_197699991
Martin van Geel is niet goed wijs
pi_197699998
Snap die haat op Petrovic nooit zo. Prima kerel lijkt me. Praat alleen wat veel. Of het een goeie trainer is.. z'n carrière spreekt dat tot nu toe wat tegen volgens mij.
pi_197700020
Ik denk wel dat Advocaat op gaat stappen inmiddels.
pi_197700089
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Berghuis heeft direct en indirect vaak zat kritiek gehad op de speelwijze natuurlijk.

Al blijf ik het wel opvallend vinden dat ze het dan in het veld blijkbaar zelf niet kunnen oplossen, zoals @:tarado ook al aangaf.
Tegen Ajax deden ze dat toch?
Bedoeling van Dick was blijkbaar om in te zakken en Ajax te laten komen en dan op de counter proberen een kansje te forceren.

Zo begonnen ze ook maar dat plan werd snel terzijde geschoven. Berghuis zei dat ook nog expliciet na die wedstrijd.
blablablabla
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:16:08 #297
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Snap die haat op Petrovic nooit zo. Prima kerel lijkt me. Praat alleen wat veel. Of het een goeie trainer is.. z'n carrière spreekt dat tot nu toe wat tegen volgens mij.
Wat mij betreft was het vooral de irritatie dat een jonge assistenttrainer die goed in de spelersgroep ligt, veel van de veldtrainingen deed en voor enige diversiteit in de trainersstaf zorgde vertrok, en als vervanger dan oude vent nr4 wordt gehaald waarvan je weet dat hij geen ene fuck gaat toevoegen.

Diversiteit moet je hier opvatten als een middel om de afstand tussen spelersgroep en trainer te verkleinen en aan unieke kennis toevoegen aan de technische staf, niet als 'diversiteit' zoals je werk het opvat.
Makkelijk eerste
pi_197700117
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Wat mij betreft was het vooral de irritatie dat een jonge assistenttrainer die goed in de spelersgroep ligt, veel van de veldtrainingen deed en voor enige diversiteit in de trainersstaf zorgde vertrok, en als vervanger dan oude vent nr4 wordt gehaald waarvan je weet dat hij geen ene fuck gaat toevoegen.

Diversiteit moet je hier opvatten als een middel om de afstand tussen spelersgroep en trainer te verkleinen en aan unieke kennis toevoegen aan de technische staf, niet als 'diversiteit' zoals je werk het opvat.
Waarom vertrok die eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij vrijwillig Jaap boven Feyenoord koos.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:18:43 #299
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700130
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk wel dat Advocaat op gaat stappen inmiddels.
Ik denk (hoop) dat hij er met de spelersgroep uitkomt en blijft maar ik vind het wel spannend. Al is in dit geval de wens een beetje de vader van de gedachte, ik gun het Dickie zo enorm maar ben het ook met de spelersgroep eens dat er enkele dingen moeten veranderen en ik vraag mij af of Dickie dan weer de beste man is.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:19:27 #300
268491 fetX
pi_197700141
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk (hoop) dat hij er met de spelersgroep uitkomt en blijft maar ik vind het wel spannend. Al is in dit geval de wens een beetje de vader van de gedachte, ik gun het Dickie zo enorm maar ben het ook met de spelersgroep eens dat er enkele dingen moeten veranderen en ik vraag mij af of Dickie dan weer de beste man is.
Ik hoop eigenlijk ook dat hij er met de spelersgroep uitkomt, maar gezien de berichten vrees ik ervoor. Daarnaast vraag ik me echt af of we wat opschieten met een trainerswissel.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:19:41 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197700147
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Petro scheen wel goed te zijn voor de spelers, omdat hij iets van 6 talen spreekt. Wat dat betreft denk ik dat hij al meer toevoegt dan Sjon de Wolluf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')