Die is per land he, niet per clubquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat is financieel (EL is ook geen vetpot). Het gaat vooral ook om je Europese coefficient voor de jaren daarna.
Al was de aanval gisteren totaal het probleem niet. Ons middenveld liet zich volledig overlopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van zo’n speler als Pratto schiet ik ook weer de cynische modus in en ik probeer het toch altijd wel van een positievere kant te kijken. Maar bij dit soort gevallen moet ik meer lachen omdat dat beter is dan mij frustreren en das nooit een goed teken.
Die schijnt een tikje flegmatiek te zijn. Aanvallende leuk meedoen, maar qua meeverdedigen en meters maken moet hij nog het nodige leren begrijp ik. Die zou ik nog verhuren tot hij dat beheerst.quote:
Voor potindeling nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 04:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die is per land he, niet per club
Met recettes is het toch een paar miljoen zo'n ELquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die 3e Europese leaque levert toch ook geen drol op? Dus moet je minimaal 3e worden of de beker winnen. Al is plek 3 misschien ook al wel die Oostblok leaque.
Diemers kan beide niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 06:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die schijnt een tikje flegmatiek te zijn. Aanvallende leuk meedoen, maar qua meeverdedigen en meters maken moet hij nog het nodige leren begrijp ik. Die zou ik nog verhuren tot hij dat beheerst.
Ik ook niet ouwe reus, ik ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:26 schreef Haringkop het volgende:
Marsman maar gestemd, die heeft denk nog een keer een bal tegengehouden. Verder zou ik het niet weten.
Ik vond Diemers wel aardig spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook niet ouwe reus, ik ook niet.
Wat was het slecht gister, wat was het slecht.
Hier trap ik niet in.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Diemers wel aardig spelen.
Klopt. Wat is je punt?quote:
Kortom, de uitleg begrijpt men gewoon niet. Alsof het een stel debielen zijn ofzo.quote:"We hadden een plan voor de wedstrijd, tegenover de 4-3-3 die Heerenveen normaal gesproken speelt", begon Diemers zijn uitleg tegenover ESPN. "Zo speelden ze nu niet, dus dan komt de trainer naar ons toe om uit te leggen wat we wel gaan doen. Maar soms is het op het veld een stuk moeilijker dan op een blaadje."
Ik heb alleen de goals gezien, het zal tactisch niet geklopt hebben maar alleen de 1-0 ontstaat uit zo'n situatie, de 2-0 is een corner en de 3-0 is gewoon door hoog druk zetten en verkeerde keuzes van (Feyenoord) spelers.quote:Op donderdag 28 januari 2021 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kortom, de uitleg begrijpt men gewoon niet. Alsof het een stel debielen zijn ofzo.
Nou helpt het, buiten dat het tactisch gewoon niet klopte met een vrije Veerman, ook niet mee als 90% van je elftal ballen gewoon weg geeft aan de tegenstander. Telkens als je een beetje richting 16 ging van Heerenveen was er wel weer een slordige kutpass, verloor men een duel als een 90 jarige, of gebeurde er iets anders verschrikkelijks.
Man man man. Ik ben nog steeds woest.
Klopt, maar je komt ook totaal niet in de wedstrijd als je telkens terug moet hollen als je teamgenoot weer eens een bal verkloot.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb alleen de goals gezien, het zal tactisch niet geklopt hebben maar alleen de 1-0 ontstaat uit zo'n situatie, de 2-0 is een corner en de 3-0 is gewoon door hoog druk zetten en verkeerde keuzes van (Feyenoord) spelers.
Dat is sowieso wel een probleem met de huidige generatie niet alleen bij Feyenoord, ik vind Berghuis altijd een goeie uitleg geven na de wedstrijd maar blijkbaar is hij ook niet bij machte om tijdens de wedstrijd de boel te organiseren.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:05 schreef Caland het volgende:
Vroeger had je spelers als Bosvelt en Van Hooijdonk die het tactische plan van Van Marwijk ondermijnden en tijdens de wedstrijd gewoon zelf de poppetjes gingen neerzetten, tegenwoordig heb je Mark Diemers die niet begrijpt wat de trainer zegt.
Tijden veranderen.
Er zal ook nooit eens een Giakoumakis tussenzitten hé (en wel Pratto's enzo)...quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
senesi verkopen en er wordt weer een blikje met aids opengetrokken hoor
Mwah, Guidetti, Pelle en ook Jorgensen. Dat waren voor Feyenoordbegrippen toch ook wel Giakoumakisjes.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zal ook nooit eens een Giakoumakis tussenzitten hé (en wel Pratto's enzo)...
Wat ik niet zo goed begrijp met zo'n Pratto is dat hij voor de keuring komt met een vet% van 25(gokje), dan weet je toch dat zo'n jongen niet meteen voluit kan gaan, waarom dan niet meteen afkeuren?quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zal ook nooit eens een Giakoumakis tussenzitten hé (en wel Pratto's enzo)...
Omdat er geen alternatief is ? Die je kan betalen ? Of - en dan mag ik toch niet hopen - Iemand die daarover gaat heeft er belangen bij (via de zaakwaarnemer of zo), dat die speler ergens onderdak krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed begrijp met zo'n Pratto is dat hij voor de keuring komt met een vet% van 25(gokje), dan weet je toch dat zo'n jongen niet meteen voluit kan gaan, waarom dan niet meteen afkeuren?
je weet zelf met hardlopen hoeveel 1kg al scheelt en dan heb je het niet eens over topsport, is gewoon lachwekkend dat ze die gast uberhaupt laten spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren wel een paar keer moeten lachen om Pratto, dat is ook wat waard.
Het is echt zo bizar onbeholpen wat hij tot nu toe laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |