SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colin totáál niet bang voor deze enorme lobbes (is van m'n zusje).Resistance is futile.
Ik moet dan meteen aan dit filmpje denken:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:04 schreef Smart_ass het volgende:
Hahah ja @:MaJo, die met wieltjes zien er inderdaad ook super grappig uit.
Geen advies mbt de ID-kaart helaas, pasfoto van Bubbles was voor haar paspoort hier.
Optrekken tot staan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:05 schreef Nolita het volgende:
Te veel om op iedereen te reageren. Drukke en vermoeiende week achter de rug en ook nog een drukke periode voor de boeg.
Ik zag wel weer leuke foto’s.![]()
Stijve ledematen tijdens het verschonen / omkleden zijn erg herkenbaar. Hier zijn het vooral de armen die niet meer te buigen zijn bij het omkleden haha. Als er iets boven het kussen ligt gaat ze meteen draaien om het te pakken.
Ze rolt sowieso nu wel door de halve woonkamer als ik dr onder de babygym leg. Zo leuk!
Haar hobby is tegenwoordig de vingers van papa (die begon ermee) of wie dan ook vastgrijpen als ze in de box ligt en zich dan optrekken tot staan.Mijn baby! Gelukkig lukt het haar nog niet alleen, maar trots dat ze dan om zich heen kijkt.
De nachten waren afgelopen week wat te kort voor mij. Ze kwam om de 3 uur voor een voeding en daardoor was ik gisteravond te moe. Met vriend afgesproken dat ik de eerste voeding zou doen (dat werd om 1:00) en hij de volgende. Werd ze vanochtend om 7:00 pas weer wakker.Dus toch maar zelf gevoed en daarna nog even proberen te slapen. Voor komende nacht maar weer zo doen, heb nog wel wat in te halen.
Ze was al een tijd aan het rommelen overdag met minder drinken (70 ipv 150ml) per keer en snachts dus vaak. Wel lastig hoor, het op afstand monitoren hoe ze het doet en wat handig is. Ze blijkt dus al tijden bijna een half uur over een fles te doen, weet ik veel.Heb nog 1 m speen kunnen vinden en dat ging al beter vanochtend. Daarnaast eens afgewacht tot ze zichzelf echt ging melden en dat bleek om de 4 uur ongeveer. Nu even afwachten of ze dit volhoudt en ook de nachten weer fijner gaan.
Nou dat is dus heul geen baby meer hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:33 schreef Zo-is-dat het volgende:
@:MaJo ik denk dat hij in z’n kuil verbrand omdat hij daar eerder zweet en vervolgens alle zonnestralen weerkaatsen in z’n kuiltot zo ver mijn theorie
![]()
Hier over tot de orde van de dag, achter een loopwagentje lopen
Verzekeringspas heeft hij wel ja, dat is een goeie! Ik zal nog even informeren hoe het precies zitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:06 schreef Donna het volgende:
@:MaJo even het ziekenhuis bellen. De verzekeringspas is meestal voldoende.
Oh wat ontzettend leukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:16 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een big ass fotoboek laten maken bij Albelli. 30 x 30 cm met harde kaft en zo gedrukt dat de pagina's helemaal plat komen te liggen. Papier zelf is ook van dat plastic karton dus het hele ding weegt nogal wat.![]()
In mijn hoofd was 30 x 30 veel kleiner. Tweede boek van 3-6 maanden is ook al in de maak trouwens. Maar ik denk niet dat die weer 50 pagina's krijgt.
Ik ben er zoooo blij mee, ik ben dus geen mens die overal foto's heeft hangen en ik ben ook niet zo'n melancholisch type. Maar ik blijf maar bladeren en soms schiet ik een beetje vol![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:20 schreef Seven. het volgende:
Deze komt in fotoboek part II:Ik denk dat kinderen op deze leeftijd nog geen angsten kennen, alles is interessant! Voor hem is dit waarschijnlijk gewoon een grote zachte warme blobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colin totáál niet bang voor deze enorme lobbes (is van m'n zusje).
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oh wat super leuk!! Geweldig al die headshots op de rechterpagina (vooral die helemaal in het middenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:16 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een big ass fotoboek laten maken bij Albelli. 30 x 30 cm met harde kaft en zo gedrukt dat de pagina's helemaal plat komen te liggen. Papier zelf is ook van dat plastic karton dus het hele ding weegt nogal wat.![]()
In mijn hoofd was 30 x 30 veel kleiner. Tweede boek van 3-6 maanden is ook al in de maak trouwens. Maar ik denk niet dat die weer 50 pagina's krijgt.
Ik ben er zoooo blij mee, ik ben dus geen mens die overal foto's heeft hangen en ik ben ook niet zo'n melancholisch type. Maar ik blijf maar bladeren en soms schiet ik een beetje vol![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaa ik moest hier heel hard om lachen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen aan dit filmpje denken:
Ik kan hier naar blijven kijkenIk zag het al helemaal voor me dat aapie zo door de woonkamer van mijn ouders zou rollen (ons huis is te klein) maar helaas
[..]
Ik moet dan meteen aan dit filmpje denken:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:04 schreef Smart_ass het volgende:
Hahah ja @:MaJo, die met wieltjes zien er inderdaad ook super grappig uit.
Geen advies mbt de ID-kaart helaas, pasfoto van Bubbles was voor haar paspoort hier.
Optrekken tot staan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:05 schreef Nolita het volgende:
Te veel om op iedereen te reageren. Drukke en vermoeiende week achter de rug en ook nog een drukke periode voor de boeg.
Ik zag wel weer leuke foto’s.![]()
Stijve ledematen tijdens het verschonen / omkleden zijn erg herkenbaar. Hier zijn het vooral de armen die niet meer te buigen zijn bij het omkleden haha. Als er iets boven het kussen ligt gaat ze meteen draaien om het te pakken.
Ze rolt sowieso nu wel door de halve woonkamer als ik dr onder de babygym leg. Zo leuk!
Haar hobby is tegenwoordig de vingers van papa (die begon ermee) of wie dan ook vastgrijpen als ze in de box ligt en zich dan optrekken tot staan.Mijn baby! Gelukkig lukt het haar nog niet alleen, maar trots dat ze dan om zich heen kijkt.
De nachten waren afgelopen week wat te kort voor mij. Ze kwam om de 3 uur voor een voeding en daardoor was ik gisteravond te moe. Met vriend afgesproken dat ik de eerste voeding zou doen (dat werd om 1:00) en hij de volgende. Werd ze vanochtend om 7:00 pas weer wakker.Dus toch maar zelf gevoed en daarna nog even proberen te slapen. Voor komende nacht maar weer zo doen, heb nog wel wat in te halen.
Ze was al een tijd aan het rommelen overdag met minder drinken (70 ipv 150ml) per keer en snachts dus vaak. Wel lastig hoor, het op afstand monitoren hoe ze het doet en wat handig is. Ze blijkt dus al tijden bijna een half uur over een fles te doen, weet ik veel.Heb nog 1 m speen kunnen vinden en dat ging al beter vanochtend. Daarnaast eens afgewacht tot ze zichzelf echt ging melden en dat bleek om de 4 uur ongeveer. Nu even afwachten of ze dit volhoudt en ook de nachten weer fijner gaan.
Nou dat is dus heul geen baby meer hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:33 schreef Zo-is-dat het volgende:
@:MaJo ik denk dat hij in z’n kuil verbrand omdat hij daar eerder zweet en vervolgens alle zonnestralen weerkaatsen in z’n kuiltot zo ver mijn theorie
![]()
Hier over tot de orde van de dag, achter een loopwagentje lopen
Verzekeringspas heeft hij wel ja, dat is een goeie! Ik zal nog even informeren hoe het precies zitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:06 schreef Donna het volgende:
@:MaJo even het ziekenhuis bellen. De verzekeringspas is meestal voldoende.
Oh wat ontzettend leukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:16 schreef Seven. het volgende:
![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:20 schreef Seven. het volgende:
Deze komt in fotoboek part II:Ik denk dat kinderen op deze leeftijd nog geen angsten kennen, alles is interessant! Voor hem is dit waarschijnlijk gewoon een grote zachte warme blobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Colin totáál niet bang voor deze enorme lobbes (is van m'n zusje).Fantastisch hè? Ik kijk dit filmpje regelmatig, ik blijf er om lachenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wat super leuk!! Geweldig al die headshots op de rechterpagina (vooral die helemaal in het midden). Ik vind fotoboeken ook heel leuk, en ik ben van plan er ook eentje van Bubbles te maken. Ik dacht eigenlijk aan elk jaar 1, vanaf haar geboorte tot haar 18e ofzo, maar 1 boek van haar hele eerste jaar gaat dan misschien wel heel dik worden dus ik denk dat ik dat ook ga opsplitsen!
[..]
Hahahaa ik moest hier heel hard om lachen.![]()
Komt er ineens zo’n baby aangereden en om de hoek kijken.Ik loop ook achter met fotoboekenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:52 schreef Nolita het volgende:
Fotoboeken...ik loop een jaar + 4 vakanties (Die doe ik apart) achter inmiddels. Ik doe het graag, maar kan er de tijd niet voor vinden. Als ik dan eens begin, begin ik met alle nieuwe foto’s opslaan vanaf fototoestel en telefoons en dan is de tijd meestal alweer voorbij en ben ik nog niet verder met mijn albums. Frustrerend wel.
Hier overigens voor de oudste een Zwangerschap/geboorte album gemaakt t/m kraamweek en daarna een dik album tot de eerste verjaardag. Dat ga ik voor L ook (ooit) doen.
Zo is dat, lekker lopen al, wat gaat het hard hè!
Majo, ze is idd een snelle ja! Wat betreft id, als het ziekenhuis dat nodig acht zou ik contact opnemen met de gemeente. Ze maken er vast een uitzondering voor. Toen we L in de zwangerschap wilden erkennen (met 24 weken, start van eerste lockdown) moesten ze eerst even overleggen, maar mocht mijn vriend toch alleen langskomen ervoor..ik vind dat soort dingen toch echt even te belangrijk om uit te stellen.
Quattro, je kunt gewoon beginnen en dan kijken hoever je bent bij 6 mnd? Kun je dan de knoop doorhakken of je doorgaat of laat afdrukken en aan een nieuwe begint.Ik moet er nog 2 van grote reizen en qua "gewone" boeken ben ik ooit tot 2013 gekomen. Tijdens mijn verlof ons huwelijksreisboek gemaakt, uit 2016
Onlangs ook foto's gesorteerd voor het volgende vakantieboek (2017) maar inderdaad daar ook op blijven hangen.
Het idee om het in maanden op te splitsen voor aapie is wel een goede, hij is al zo veranderd in de eerste 3 maanden!
Ik ga inderdaad contact opnemen met de gemeente en het ziekenhuis, dan weet ik precies waar ik aan toe benSlim al meteen foto's apart te zetten die je mooi vindt! De albelli app heb ik nog niet gebruikt, ik zal daar ook eens naar kijken. Mijn laatste boek heb ik online via albelli gemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo dat filmpje, geweldig!
En klopt, hij staat op sommige foto's totaal anders.
@:Smart_ass ja, en zo heb ik honderd portretjes van hem. Ik zet steeds gelijke foto's bij elkaar. Het begint wel met echo foto's, trouwfoto's, buikfoto's, daarna nog even in chronologische volgorde maar uiteindelijk dus de foto's van de eerste knuffels met zijn zussen, oma's en dan de ooms/tantes en een stuk of 3 portretseries, een paar pagina's gewijd aan 'slapen met papa'. Maar al die portretjes zijn echt geweldig, ook omdat hij zoveel verschillende koppen trekt.
@:Nolita digitale camera maakt het wel veel tijdrovender. Ik heb allemaal telefoonfoto's. Voor het volgende album hou ik het bij. Leuke foto gaat gelijk in de Albelli app.
@:QuattroF ik bekijk hier ook maar ff hoe het gaat met de hoeveelheid foto's. Je kunt altijd nog beslissen
.
Wel geleerd van dit album: met 30 x 30 cm werken die 9 fotootjes heel erg goed dus daar wil ik meer van in deel 2.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Synchroniseert de app met het account als je inlogd via de website? Dat zou voor mij wel de oplossing kunnen zijn. Foto’s van mijn fototoestel staan zo op de computer, ik heb altijd grootse problemen met het omzetten van mijn iPhone naar de computer. (Soms wel een map zichtbaar, soms niet, soms ontbreekt de helft met als gevolg dat ik uren bezig ben met foto’s doormailen, verschrikkelijk!) Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden hiervoor, die app zou mooi zijn dus!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo dat filmpje, geweldig!
En klopt, hij staat op sommige foto's totaal anders.
@:Smart_ass ja, en zo heb ik honderd portretjes van hem. Ik zet steeds gelijke foto's bij elkaar. Het begint wel met echo foto's, trouwfoto's, buikfoto's, daarna nog even in chronologische volgorde maar uiteindelijk dus de foto's van de eerste knuffels met zijn zussen, oma's en dan de ooms/tantes en een stuk of 3 portretseries, een paar pagina's gewijd aan 'slapen met papa'. Maar al die portretjes zijn echt geweldig, ook omdat hij zoveel verschillende koppen trekt.
@:Nolita digitale camera maakt het wel veel tijdrovender. Ik heb allemaal telefoonfoto's. Voor het volgende album hou ik het bij. Leuke foto gaat gelijk in de Albelli app.
@:QuattroF ik bekijk hier ook maar ff hoe het gaat met de hoeveelheid foto's. Je kunt altijd nog beslissen
.
Wel geleerd van dit album: met 30 x 30 cm werken die 9 fotootjes heel erg goed dus daar wil ik meer van in deel 2.
Ik importeer zelf in de app uit de galerij maar ik zie dat op Samsung ook direct van Facebook, Insta en dropbox kanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef Nolita het volgende:
[..]
Synchroniseert de app met het account als je inlogd via de website? Dat zou voor mij wel de oplossing kunnen zijn. Foto’s van mijn fototoestel staan zo op de computer, ik heb altijd grootse problemen met het omzetten van mijn iPhone naar de computer. (Soms wel een map zichtbaar, soms niet, soms ontbreekt de helft met als gevolg dat ik uren bezig ben met foto’s doormailen, verschrikkelijk!) Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden hiervoor, die app zou mooi zijn dus!
Edit: oeh, als ik via de website inlog lukt dat ook, te gek! Mijn huidige album doe ik via het gedownloade programma op de pc, maar dan moet ik de volgende dus online starten. Bedankt hiervoor, dit gaat mij tijd opleveren met albums maken!![]()
Ik maak ook veel filmpjes nu, want Colin vertoont zoveel grappig gedrag. Binnenkort een op zoek naar een app om die allemaal aan elkaar te plakken en bewerken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:53 schreef LastRequest het volgende:
M.b.t. fotoboeken: ik heb er ook een van de eerste drie maanden gemaakt. Vooral die eerste tijd hadden we zoooveel foto's. Ik ben nu bezig met de maanden erna en ik merk al dat er nog steeds veel foto's zijn, maar beduidend minder. Dan passen er zeker meer dan drie maanden in een boek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:55 schreef Smart_ass het volgende:
Bubbles was gisteren 4 maanden en ik heb haar voor het eerst lachend op de foto gekregen. Ahh jongens ik smelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n leuke foto!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2021 11:32 schreef QuattroF het volgende:
@:Smart_Ass wat een schatje! 4 maanden alweer! Leuk pakje trouwens.
Hier gaat het best goed! De nachten zijn wennen, 2 keer verschonen per nacht gemiddeld, terwijl ze altijd doorsliep. Dus dat is wennen, maar niet onoverkomelijk. Verder gaat het fantastisch. Helemaal geen pijn meer en de rode billetjes worden met de dag minder. Ze is weer haar vrolijke zelf. Ze was gisteren tien maanden. Hoe dan?! Over 2 maanden wordt ze 1 en dat vind ik wel een dingetje.. Waar is m’n kleine baby? :’)Ik word zo blij van Frum. Wat een vrolijkerd ondanks alle narigheid! Volgens mij is ze een lekker pittig dametjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier gaat het overdag weer ok. Er komt wat meer ritme in en dat maakt mij ook wat rustiger. Ik heb me erbij neergelegd dat A. alleen na een voeding slaapt, dat komt op de meeste dagen neer op 2 slaapjes overdag. Soms duren ze kort, soms duren ze wat langer. Snachts is het tegenwoordig bikkelen. Hij valt alleen in onze armen in slaap en is vaak wakker. Ik ga tegenwoordig wat vroeger naar bed zodat ik wat uurtjes slaap achter de rug heb als meneer gaat spoken.
Heeft ze nu de laatste operatie achter de rug? Of volgen er nog meer?quote:Op maandag 1 februari 2021 17:24 schreef QuattroF het volgende:
@:Smart_Ass vaak de eerste keer enkel verschonen, de tweede keer wil ze wel een klein flesje. Ik ga eerlijk gezegd dan ook niet de strijd aan midden in de nacht, ze kan het best hebben dus ik vind het prima. Zo snel mogelijk weer naar bed, haha!
@:Sun: Ja ze is heel vrolijk en pittig. Gelukkig wel heel makkelijk tot nu toe, maar het woordje ‘nee’ vind ze nu al lastig. Maar dat hoort erbij, dat moet ze leren natuurlijk. Jullie nachten klinken heftig. Groot gelijk dat je vroeg gaat slapen. Hopelijk ontdekt hij ook binnenkort dat wat langer slapen toch wel fijn is.
Eigenlijk zou ze er nog 1 krijgen, maar tijdens de laatste operatie hebben ze alles in 1 kunnen doen. Dus het is nu (eindelijk) helemaal klaar.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heeft ze nu de laatste operatie achter de rug? Of volgen er nog meer?
Wat fijn!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:32 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ze er nog 1 krijgen, maar tijdens de laatste operatie hebben ze alles in 1 kunnen doen. Dus het is nu (eindelijk) helemaal klaar.
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:55 schreef Smart_ass het volgende:
Bubbles was gisteren 4 maanden en ik heb haar voor het eerst lachend op de foto gekregen. Ahh jongens ik smelt.
Agos! Wat groeit ze hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |