Bracht ¤2,75 op. Toch maar weer mooi levenslang in de pocket getest.quote:
Mag jij nou nog na 21.00 de deur uit als mantelzorger van Robert Jensen?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:43 schreef Martinello het volgende:
Mag jij nou nog na 21.00 de deur uit als mantelzorger van Robert Jensen?
Nou nou nou...quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Mag jij nou nog na 21.00 de deur uit als mantelzorger van Robert Jensen?
Zijn er ook voorbeelden van mensen die zijn overleden zonder vaccin?quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou nou nou...
In zijn uitzending gaf hij wat voorbeelden dat mensen overleden na vaccin...
Stond ook in de krant.
Een ander bedrijf wilde geen vaccin maken want zij vonden dat het besmet raken het beste vaccin is...
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zijn er ook voorbeelden van mensen die zijn overleden zonder vaccin?
90 plussers (die nu geprikt zijn) kunnen dood gaan. Dat heeft niks met het vaccin te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou nou nou...
Stond ook in de krant.
Een ander bedrijf wilde geen vaccin maken want zij vonden dat het besmet raken het beste vaccin is...
Ja, van die breekbare ouwetjes die ook van een tochtje al omvallen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Nou nou nou...
Stond ook in de krant.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou nou nou...
Stond ook in de krant.
Daarom krijgt mijn moeder (90plus) er geen. Ze kan zich al jarenlang prima redden zonder de griepprik en ik ga niet met haar slepen naar een GGD-locatie zoveel km verderop, terwijl ze daardoor in haar dementie nog verder wegzakt. Het is een gok, ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
90 plussers (die nu geprikt zijn) kunnen dood gaan. Dat heeft niks met het vaccin te maken.
Dat begrijp ik, maar ook zonder die prik kan jouw moeder overlijden. Er is geen enkele causaliteit aangetoond tussen vaccineren en eerder sterven (zie Noors onderzoek).quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daarom krijgt mijn moeder (90plus) er geen. Ze kan zich al jarenlang prima redden zonder de griepprik en ik ga niet met haar slepen naar een GGD-locatie zoveel km verderop, terwijl ze daardoor in haar dementie nog verder wegzakt. Het is een gok, ja.
Ik denk met weemoed terug aan de tijd dat je maar 24 foto’s kon maken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:56 schreef Vallon het volgende:
Waarom moet je 600 foto's maken van een rel of gebeurtenis ?
Sws kan ik mij storen aan de grafische weergave die dan als makkelijke bladvulling geen ruimte overlaat aan de interpretatie en beschouwing van het nieuws.
Muh vuurwerk.quote:
Kan me voorstellen dat zoiets bij een dement persoon teveel onrust of paniek te weeg brengt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Daarom krijgt mijn moeder (90plus) er geen. Ze kan zich al jarenlang prima redden zonder de griepprik en ik ga niet met haar slepen naar een GGD-locatie zoveel km verderop, terwijl ze daardoor in haar dementie nog verder wegzakt. Het is een gok, ja.
Karskens zeker. Wat een lul is dat, met dat maffe mutsje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:59 schreef Bocaj het volgende:
De NOS kan zich nu verbeterd hebben maar ze waren wel even fakenews...
Die gast van Ongehoord heeft er een heel boekwerk van... daar komt eigenlijk alles vandaan!
Het immer betrouwbare Ongehoord Nederland.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:59 schreef Bocaj het volgende:
De NOS kan zich nu verbeterd hebben maar ze waren wel even fakenews...
Die gast van Ongehoord heeft er een heel boekwerk van... daar komt eigenlijk alles vandaan!
Liever die militaire dame die de Mexicaanse griep-vaccinaties indertijd als een trein heeft geregeld.quote:
Ja, maar haar huisarts heeft geen voorraad en heeft ook geen enkel zicht op wanneer hij een voorraad vaccins krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat zoiets bij een dement persoon teveel onrust of paniek te weeg brengt.
Maar zo iemand zal toch eerder door een huisarts (of verpleegtehuisarts) thuis geprikt worden?
Minder ingrijpend dan gesjouw.
Hij mag best vaker op tv om te duiden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |