Carmocrogeddon.quote:
beter gelijk een goede bestellen op amazon of bolquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb een nieuwe eiersnijder nodig
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:14 schreef Dazalbest het volgende:
Ruptly ook weer live of kijk ik iets van gister?
Voor wat? Doorbraak in de vaccinatiecampagne?quote:
wauw deze grap is écht nog niet gemaakt de laatste 24 uur. Ik ben trots op je dat je de eerste en enige bentquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja volledig leeggehaald. De schade was 20 euro.
Iemand getrouwd?quote:
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jongeren moeten niet zo zeiken en zichzelf eens leren bezighouden.
Ik kan je vertellen dat de grap al minstens 24 jaar wordt gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wauw deze grap is écht nog niet gemaakt de laatste 24 uur. Ik ben trots op je dat je de eerste en enige bent
Haha, alsof deze gasten op school zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".
Maar daar kan de lokale supermarkt zo weinig aan doen...
Ik denk dat een boel mensen die iemand aan covid zijn verloren er een jaartje collegegeld voor over haddenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jongeren hebben groot gelijk dat de geëiste solidariteit eenrichtingsverkeer is. Ga er maar aanstaan, het volle pond collegegeld moeten betalen terwijl je opleiding om zeep geholpen is. Of met dertig anderen opgehokt zitten in een klaslokaal, maar 's avonds met vijf van die klasgenoten een pilsje drinken is "een klap in het gezicht van de zorg".
Maar daar kan de lokale supermarkt zo weinig aan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |