abonnement Unibet Coolblue
pi_197659944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Rachel was ze ex. Nu zegt ie weer Rachel :')
Straks voor het altaar ook :') #friendsflashback
It's better to regret something you did than something you didn't do
  dinsdag 26 januari 2021 @ 21:54:43 #52
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_197659960
Mooie vrouw hoor die Monique. :Y
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_197659976
Ik vind Aron en Monique de grootste mismatch, vraag me niet waarom.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Tettenkoning dinsdag 26 januari 2021 @ 21:55:41 #54
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_197659980
Klopt, op een bruiloft hoor je niet op je horloge te kijken als bruid of bruidegom.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 26 januari 2021 @ 21:55:42 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_197659981
Ahhh die man van Monique is wel lief hoor O+.
KuikenGuppy
pi_197660006
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:55 schreef Nine. het volgende:
Klopt, op een bruiloft hoor je niet op je horloge te kijken als bruid of bruidegom.
Als we jou toch niet hadden. :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Tettenkoning dinsdag 26 januari 2021 @ 22:01:23 #57
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_197660093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Als we jou toch niet hadden. :P
Ik weet wel een beetje hoe het heurt O-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_197660124
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:01 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ik weet wel een beetje hoe het heurt O-)
Kan je ook een stropdas strikken? Want dat is vaak de meest nuttige (en minst aanwezige) kennis/vaardigheid op zo'n dag :P
Somebody that I used to know
  Tettenkoning dinsdag 26 januari 2021 @ 22:05:15 #59
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_197660185
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef Postbus100 het volgende:
Kan je ook een stropdas strikken? Want dat is vaak de meest nuttige (en minst aanwezige) kennis/vaardigheid op zo'n dag :P
Dat kan ik. Sterker nog, ik draag zo nu en dan een das :7
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_197660219
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:55 schreef Burdie het volgende:
Ahhh die man van Monique is wel lief hoor O+.
En hij heeft tenminste echte sokken aan, geen enkelsokken ^O^
pi_197660329
twitter
_O-
Somebody that I used to know
pi_197662786
Rein die als een bakvis met zijn vriendin het kapsel van Danny zit te beschimpen en highfiven, wat een naar wicht.
pi_197662838
Mijn god, wat zijn die Lizzy en Lars saai. :O En dat ongemakkelijke lachje van Lars irriteert.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 27 januari 2021 @ 02:35:34 #64
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197662873
Mag je dit seizoen alleen meedoen als je dikke tieten hebt? Goeiedag hee.. ook vriendinnen en vrouwelijke familieleden hebben continue een zere rug.

Ik kijk het wat schuin mee met mijn vrouw, maar jezus christus wat is het allemaal langdradig.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 27 januari 2021 @ 09:36:09 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197664461
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:58 schreef Nine. het volgende:
Ze zoenen niet eens :P
Ze heeft twee keer zijn kus ontweken :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:08:13 #66
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197664894
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 20:45 schreef nils7 het volgende:
Heb ik gemist dat die Monique en Aaron zijn gaan shoppen voor een jurk en pak?
Ik denk het, want heb beide voorbij zien komen. Bekijk je wel beide afleveringen elke week? ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 02:35 schreef DonDruiper het volgende:
Mag je dit seizoen alleen meedoen als je dikke tieten hebt? Goeiedag hee.. ook vriendinnen en vrouwelijke familieleden hebben continue een zere rug.

Ik kijk het wat schuin mee met mijn vrouw,
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_197665209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 02:35 schreef DonDruiper het volgende:
Mag je dit seizoen alleen meedoen als je dikke tieten hebt? Goeiedag hee.. ook vriendinnen en vrouwelijke familieleden hebben continue een zere rug.
Prima verandering van de opzet *O*
  woensdag 27 januari 2021 @ 10:46:24 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197665440
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Prima verandering van de opzet *O*
Er ligt een heel internet vol blote borsten voor je open, maar je gaat MAFS uitzitten voor een paar gevulde trouwjurken.

Pubers en hun brein. 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_197665839
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Er ligt een heel internet vol blote borsten voor je open, maar je gaat MAFS uitzitten voor een paar gevulde trouwjurken.

Pubers en hun brein. 8)7
Ik zou mijzelf niet echt als puber classificeren, maar wellicht hebben we een iets andere definitie van puber zijn.

Geen idee hoe het bij jou thuis werkt, maar als mijn partner naar MAFS kijkt dan vind ik het weinig respectvol om ernaast op de bank Pronhub open te hebben. Nu kan ik respectvol tóch borsten kijken ( :9~ ) en is de vrouw ook blij dat ik in de woonkamer zit en niet zeur op wat er gekeken wordt op TV. Win-win!
  woensdag 27 januari 2021 @ 11:19:44 #70
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197665983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:10 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik zou mijzelf niet echt als puber classificeren, maar wellicht hebben we een iets andere definitie van puber zijn.

Geen idee hoe het bij jou thuis werkt, maar als mijn partner naar MAFS kijkt dan vind ik het weinig respectvol om ernaast op de bank Pronhub open te hebben. Nu kan ik respectvol tóch borsten kijken ( :9~ ) en is de vrouw ook blij dat ik in de woonkamer zit en niet zeur op wat er gekeken wordt op TV. Win-win!
Dit maakt het beeld van jou er allemaal niet beter op.

Maar goed. Je bent onder de pannen, dus (en Lizzy zal het beamen) op ieder potje past een dekseltje kennelijk. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_197666075
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dit maakt het beeld van jou er allemaal niet beter op.
Gelukkig maar.
quote:
Maar goed. Je bent onder de pannen, dus (en Lizzy zal het beamen) op ieder potje past een dekseltje kennelijk. ;)
Ik was al onder de pannen toen menig deelnemer aan MAFS nog niet eens in de wieg lag _O-
pi_197666465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:19 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dit maakt het beeld van jou er allemaal niet beter op.

Maar goed. Je bent onder de pannen, dus (en Lizzy zal het beamen) op ieder potje past een dekseltje kennelijk. ;)
Maar Mick is een schaal! ;)
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:02:38 #73
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197666663
Oh wat heb ik toch een hekel aan wijven zoals Petra. In plaats van je (goede) vriend een partner te gunnen, lekker lopen stoken en waarschijnlijk Danny zich helemaal onzeker laten voelen :( :r

Hoop dat Danny daar een beetje tegenop gewassen is en niet zich zo klote gaat voelen dat ie suïcidale gedachten krijgt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 27 januari 2021 @ 12:24:53 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197666985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 11:48 schreef cafca het volgende:

[..]

Maar Mick is een schaal! ;)
Oh ja, haha! :D

Wel een stomme vergelijking, want dan past er ook alleen maar een lel van een deksel op.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_197667039
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 12:02 schreef AgnesGru het volgende:

Hoop dat Danny daar een beetje tegenop gewassen is en niet zich zo klote gaat voelen dat ie suïcidale gedachten krijgt.

Niet iedereen die een tegenslag krijgt gooit zich voor de trein hoor :?
pi_197675906
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:17 schreef Luke83 het volgende:
Ik heb opeens meelij met Mick. Lijkt wel alsof het voor hem helemaal niet hoeft.


In de preview: Rein die met z'n BFF Danny ff gaat beoordelen. Dat serpent laat natuurlijk ook geen mogelijkheid onbenut om iets negatiefs te zeggen
Zij zal ook wel een grote vinger in de pap hebben voor het mislukken als dat gebeurt.

Wat een onvriendelijk persoon en dat is dan een bff zegt ook genoeg over Rein....
pi_197675949
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:36 schreef AgnesGru het volgende:
Danny is zo O+
Ja dat is echt zo een lieve goedzak O+

Ik gun hem zoveel beter dan Rein met zn bff :r
pi_197677003
Wat heeft die bff dan precies gedaan? Ik zag een normaal gesprekje over wat Rein precies dacht toen Danny kwam aanlopen en toen moesten ze lachen om zijn kapsel. Niet dat ze het raar vonden (die indruk had ik niet), maar meer dat ze wisten dat dit kapsel veel tijd kost elke keer (vandaar die opmerking dat Rein langer kan blijven liggen).

Ik zag niet direct vals gedrag ;)

Maargoed. Vind Lars en Lizzy ook niet saai. Eerder normaal. Het zijn gewone mensen he, geen publieke figuren die de hele tijd popi jopi proberen te doen voor de tv.
pi_197678978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:43 schreef Luke83 het volgende:
Ik vertrouw Rein voor geen cent.
Vanaf het begin voor ik hem al een aandachtsletje.
pi_197679935
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Wat heeft die bff dan precies gedaan? Ik zag een normaal gesprekje over wat Rein precies dacht toen Danny kwam aanlopen en toen moesten ze lachen om zijn kapsel. Niet dat ze het raar vonden (die indruk had ik niet), maar meer dat ze wisten dat dit kapsel veel tijd kost elke keer (vandaar die opmerking dat Rein langer kan blijven liggen).
Dat maakte hij ervan maar hij bedoelde iets anders volgens mij en zij zeker :P
Maar zo naar als het voorstukje deed vermoeden was het zeker niet
  donderdag 28 januari 2021 @ 09:28:57 #81
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_197680831
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:23 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Die dacht dat hij toch niet uitgekozen zou worden en durft niet meer terug te krabbelen.
[..]

Ja, echt wat een kreng :r
Wel een MILF
  donderdag 28 januari 2021 @ 10:41:04 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197681824
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Wat heeft die bff dan precies gedaan? Ik zag een normaal gesprekje over wat Rein precies dacht toen Danny kwam aanlopen en toen moesten ze lachen om zijn kapsel. Niet dat ze het raar vonden (die indruk had ik niet), maar meer dat ze wisten dat dit kapsel veel tijd kost elke keer (vandaar die opmerking dat Rein langer kan blijven liggen).

Ik zag niet direct vals gedrag ;)

Maargoed. Vind Lars en Lizzy ook niet saai. Eerder normaal. Het zijn gewone mensen he, geen publieke figuren die de hele tijd popi jopi proberen te doen voor de tv.
Dank hiervoor. Eigenlijk heb je wel gelijk dat het net zo goed mee kan vallen (maar dat vinden we niet zo leuk natuurlijk) en dan staat ze er dankzij de montage wel erg slecht op zo. Dat lijkt me ronduit kut voor haar, want de Twittermeute is ook wakker geworden.

Ik bedacht me nav. jouw post dat ze samen wellicht eerder hebben zitten kletsen over de huwelijksnacht/-reis en Rein zoiets had van: als het maar niet zo'n vroege vogel en ochtendmens is dat meteen naar de eerste toeristentrekpleister wil rennen of een fikse wandeling wil maken of zo. Vandaar zijn reactie: 'Dat haar! Daar gaat 's ochtends lekker veel tijd in zitten, kan ik blijven liggen, tsjakaa!'
Maar dit strookt niet helemaal met haar opmerking dat het haar veranderd kan worden. Desalniettemin denk ik wel dat het bij Rein om zo'n soort scenario ging, want die ging maar door over dat uitslapen van hem. Enfin.

Het is natuurlijk wel lekker om een beetje af te geven op deze vriendin, maar zij doet ook maar gewoon mee als beste vriendin-van en je krijgt aardig wat te verduren als de regie een leuk verhaallijntje op het spoor is. Daar moet je ook maar mee kunnen omgaan. Gelukkig zijn er foto's in de omloop waarop zij en Danny het reuze gezellig hebben samen, dus ze kunnen het prima vinden klaarblijkelijk. :)

Dat ze gewoon een beetje moest grinniken om zijn kapsel trouwens, kan ik me best voorstellen. Ze maakte alleen de fout het met geluidset aan en camera om de hoek te bespreken. Ik vind het ook maar een gek geboetseerd kuifje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 28-01-2021 11:17:41 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_197681929
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Wat heeft die bff dan precies gedaan? Ik zag een normaal gesprekje over wat Rein precies dacht toen Danny kwam aanlopen en toen moesten ze lachen om zijn kapsel. Niet dat ze het raar vonden (die indruk had ik niet), maar meer dat ze wisten dat dit kapsel veel tijd kost elke keer (vandaar die opmerking dat Rein langer kan blijven liggen).

Ik zag niet direct vals gedrag ;)

Maargoed. Vind Lars en Lizzy ook niet saai. Eerder normaal. Het zijn gewone mensen he, geen publieke figuren die de hele tijd popi jopi proberen te doen voor de tv.
Ging niet alleen om het haar. Rein zei ook dat hij de ogen zo klein vond oid.

Wat die vriendin zei boeit me niet zo, Rein komt gewoon alles behalve sympathiek over. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_197682019
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 09:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Wel een MILF
Volgens @Duderinnetje ben je nu een pubertje :'(
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:17:16 #85
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197682334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ging niet alleen om het haar. Rein zei ook dat hij de ogen zo klein vond oid.

Wat die vriendin zei boeit me niet zo, Rein komt gewoon alles behalve sympathiek over. :D
Nou Rein riep de hele tijd (ook al van te voren) dat hij mooie ogen heel belangrijk vindt bij een partner. Dus ik kan me wel voorstellen dat je dat aspect even 'nabespreekt' zeg maar. Dat je zegt: 'Oké wel wat kleine ogen, maar toch heel sprekend.' Volgens mij heeft hij dat op camera met Danny erbij zelfs gezegd een keer. Dus dat was niet echt geroddel, denk ik.

Ik vind Rein ook niet zo leuk overkomen hoor. Of eerder: een vreemde vogel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_197683265
Ik blijf het idee houden dat Rein al bij binnenkomst wist dat dit 'm niet zou worden en Danny juist Rein een lot uit de loterij vindt... als dat goed afloopt eet ik mijn sokken op.

Lizzy en Lars geef ik in dit seizoen de meeste kans :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197686165
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:

Nou Rein riep de hele tijd (ook al van te voren) dat hij mooie ogen heel belangrijk vindt bij een partner. Dus ik kan me wel voorstellen dat je dat aspect even 'nabespreekt' zeg maar. Dat je zegt: 'Oké wel wat kleine ogen, maar toch heel sprekend.' Volgens mij heeft hij dat op camera met Danny erbij zelfs gezegd een keer. Dus dat was niet echt geroddel, denk ik.
Come on, Rein vindt zichzelf beeldschoon en heeft daarom die vriendin om zich heen die dat de hele dag roept.

Hij zei letterlijk, toen hij aan kwam lopen was het eerste wat ik dacht: Dat haar!!! Hahahah, vriendin ook lachen. Maar daar kunnen ze, wat aan doen. Aan die kleine ogen niet maar die staan gelukkig vriendelijk zegt Rein. Bah.

Het gaat hier om respect, en met name zelfrespect, sneue mensen allebei.

Zoals Rein ook continu het middelpunt moet zijn bij de dansjes en dergelijke, weer in zijn flamingo onderbroek voor de camera moet, wat een verschrikking.

Ik erger me graag aan dit soort lui btww.
pi_197687036
Ik begrijp wat je bedoelt Za. Maar ik ben wat voorzichtiger met conclusies trekken over mensen die niet vaak op tv zijn, omdat er door de regie nogal geknipt kan worden om typetjes te creëeren.

In wat ik zag, zag ik niet direct valsheid. Ook doordat Danny later verklaarde dat Rein hem nog even stevig had vastgepakt buiten de camera om. Dus ook al is Rein nogal aanwezig, hij lijkt er wel helemaal voor te gaan.

Maar Rein lijkt op het eerste gezicht wel zo'n type dat ergens helemaal voor gaat, en dan ook meteen een beetje TE intens, TE gretig.
  donderdag 28 januari 2021 @ 16:23:21 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197687314
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 15:15 schreef Za het volgende:

[..]

Come on, Rein vindt zichzelf beeldschoon en heeft daarom die vriendin om zich heen die dat de hele dag roept.

Hij zei letterlijk, toen hij aan kwam lopen was het eerste wat ik dacht: Dat haar!!! Hahahah, vriendin ook lachen. Maar daar kunnen ze, wat aan doen. Aan die kleine ogen niet maar die staan gelukkig vriendelijk zegt Rein. Bah.

Het gaat hier om respect, en met name zelfrespect, sneue mensen allebei.

Zoals Rein ook continu het middelpunt moet zijn bij de dansjes en dergelijke, weer in zijn flamingo onderbroek voor de camera moet, wat een verschrikking.

Ik erger me graag aan dit soort lui btww.
Het kan nooit kwaad om wat je denkt te zien, eens van een andere kant te bekijken. Gewoon om jezelf een beetje scherp te houden. Ik vind het altijd wel leuk om te denken: zou het ook kunnen dat het anders is gegaan? Advocaat van de duivel of engel, zeg maar.

Mag je hem en haar alsnog een lul en trut vinden hoor. Dit was gewoon een gedachtenexpriment over hoe zoiets kan gaan en hoe het anders kan lijken door montage.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_197687631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het idee houden dat Rein al bij binnenkomst wist dat dit 'm niet zou worden en Danny juist Rein een lot uit de loterij vindt... als dat goed afloopt eet ik mijn sokken op.

Lizzy en Lars geef ik in dit seizoen de meeste kans :Y
De kans dat er 1 koppel succesvol is, is net zo groot als dat Corona morgen weg is :7

Hoeveel stellen zijn er na al die seizoenen nog bij elkaar? 2 geloof ik? Waarvan er 1 stel een kind heeft toch?
pi_197687657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]

De kans dat er 1 koppel succesvol is, is net zo groot als dat Corona morgen weg is :7

Hoeveel stellen zijn er na al die seizoenen nog bij elkaar? 2 geloof ik? Waarvan er 1 stel een kind heeft toch?
2 stellen geloof ik ja... en verder eens: eigenlijk is het hele format een fiasco natuurlijk behalve dat het vermakelijke tv is :P

Wat me zo tegen staat aan Rein en Danny is dat ze veel te geforceerd bezig zijn, en vooral bij Rein komt het allemaal veel te gekunsteld over.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197687712
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

2 stellen geloof ik ja... en verder eens: eigenlijk is het hele format een fiasco natuurlijk behalve dat het vermakelijke tv is :P
Niemand kijkt toch voor de succesverhalen? Het is toch fantastisch om Henkie te horen zeggen dat hij 1 keer de deur openhoudt en je het dan zelf moet kunnen. Een uitspraak die we afgelopen weken nog een keer hoorden ;) Of een Sylvia die geen kus wil geven _O-

Van de 23 koppels (dit jaar niet meegerekend) zijn er nog 2 bij elkaar. Beide stellen ook een kind, ik dacht alleen Patty en Bram maar ook Nicolai en Chantal maakten in 2019 bekend een kind te verwachten. Ik neem aan dat die er ondertussen ook wel uit is ;)
  donderdag 28 januari 2021 @ 18:15:04 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197689031
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:46 schreef TheVulture het volgende:
2 stellen geloof ik ja... en verder eens: eigenlijk is het hele format een fiasco natuurlijk behalve dat het vermakelijke tv is
Zo weinig :o
Ik kijk het dit jaar voor het eerst echt vrij consequent. Vorig jaar stuurde Twitter me richting beeldbuis vanwege Wenkie en ben ik toen af en toe gaan kijken.

En die Rein lijkt vreselijk geforceerd ja. Vraag me echt af wat voor type dat IRL is.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_197697756
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 16:05 schreef MorganLeFay het volgende:

In wat ik zag, zag ik niet direct valsheid. Ook doordat Danny later verklaarde dat Rein hem nog even stevig had vastgepakt buiten de camera om. Dus ook al is Rein nogal aanwezig, hij lijkt er wel helemaal voor te gaan.
Ik zag het ook niet als valsheid, meer als een gewoonte van die twee om samen anderen een beetje af te fakkelen en er om te lachen, in dit geval zonder te beseffen dat het ongepast is.

Rein is imo te naïef om vals te zijn, teveel druk met zichzelf ook om druk te zijn met anderen.

Hij gaat vooral voor zichzelf in deze setting imo, we gaan het zien.
pi_197700360
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Wat heeft die bff dan precies gedaan? Ik zag een normaal gesprekje over wat Rein precies dacht toen Danny kwam aanlopen en toen moesten ze lachen om zijn kapsel. Niet dat ze het raar vonden (die indruk had ik niet), maar meer dat ze wisten dat dit kapsel veel tijd kost elke keer (vandaar die opmerking dat Rein langer kan blijven liggen).

Ik zag niet direct vals gedrag ;)

Maargoed. Vind Lars en Lizzy ook niet saai. Eerder normaal. Het zijn gewone mensen he, geen publieke figuren die de hele tijd popi jopi proberen te doen voor de tv.
Ik denk, voor mij, haar algemene houding die in de uitzendingen zichtbaar zijn. Claimerig vind ik haar, jaloers op een bepaalde manier want hij is homo/wilt niet met haar trouwen.
En toen de bff met Rein aan het praten was over zijn haar zei ze ook: maar daar kunnen we iets aan doen.
Hoezo ‘we’?! En volgens mij bedoelde Rein wat anders over het haar dan zij bedoelde.
En ook dat ze niet 10dgn zonder hem kan (ja ik weet dat dat een geintje was) maar ze voelt zo bezitterig :@
pi_197700680
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:31 schreef Lingue het volgende:

[..]

Ik denk, voor mij, haar algemene houding die in de uitzendingen zichtbaar zijn. Claimerig vind ik haar, jaloers op een bepaalde manier want hij is homo/wilt niet met haar trouwen.
En toen de bff met Rein aan het praten was over zijn haar zei ze ook: maar daar kunnen we iets aan doen.
Hoezo ‘we’?! En volgens mij bedoelde Rein wat anders over het haar dan zij bedoelde.
En ook dat ze niet 10dgn zonder hem kan (ja ik weet dat dat een geintje was) maar ze voelt zo bezitterig :@
Ja, ze is wel erg aanwezig. Maar was Petra geen kapster? ;)
pi_197701255
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:52 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ja, ze is wel erg aanwezig. Maar was Petra geen kapster? ;)
Oh dat zou wel kunnen. Ja dan kun je het al weer in ander perspectief plaatsen.
pi_197701910
Rein heeft blijkbaar een "verleden" met Maik de Boer :r
  Miss 200.000.000! vrijdag 29 januari 2021 @ 12:21:21 #99
367000 roos94
pi_197702008
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:15 schreef -river- het volgende:
Rein heeft blijkbaar een "verleden" met Maik de Boer :r
Met wie heeft Maik geen verleden ~O>
pi_197704110
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:21 schreef roos94 het volgende:

[..]

Met wie heeft Maik geen verleden ~O>
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')