Mei 2028quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:02 schreef Meesternadim het volgende:
Enig idee wanneer de winkels weer open gaan?
Gokje, eind maart, begin april.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:02 schreef Meesternadim het volgende:
Enig idee wanneer de winkels weer open gaan?
Komt waarschijnlijk ook omdat ze anders meten in België, zeker als je de absolute aantallen erbij pakt. Ze hebben ca. 700k besmettingen en 21k doden en in Nederland is het 950k en 14k. https://www.worldometers.info/coronavirus/quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Er zijn gewoon weinig besmettingen, dan kunnen kinderen er makkelijker een enorme stijging in laten zien zeg maar. Omdat je zo weinig cases hebt.
Niet dat het een positieve ontwikkeling is, dat zeker niet, maar wellicht wat minder zorgelijk in deze context dan wanneer het hogere besmettingsgetallen zijn
Och, dat laatste maakt het prettig om lekker thuis te werken en niet in een kansloze file naar kantoor te staan.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Predator40 het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen, heerlijk weer
we kunnen er bijna vanuit gaan dat onze koopkracht gaat dalen de aankomende 10-15 jaren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja dat zijn gemeentes, mijn vader waarschuwde daar vanaf dag 1 al voor.
Gemeentes gaan eerst hun eigen straatje schoonvegen, eg. begroting rondkrijgen, want uit ervaring duurt het veel langer voor eventuele vergoeding uit de overheid komt.
Ik zelf had er ook al rekening mee gehouden dat mijn salarisverhoging meteen richting de overheid kon.
Ik had gehoopt op sneeuw toen ik vanochtend de gordijnen opende, maar het is weer alleen maar kutregenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:00 schreef Predator40 het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen, heerlijk weer![]()
oh wacht, dat was een droom
Reken er maar niet op, dat zal wel op z'n vroegst 1 maart worden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:06 schreef xpompompomx het volgende:
Hoop toch wel dat mijn afspraak bij de kapper op de 11e eeeeeeeeindelijk door kan gaan. Laatste keer dat ik bij de kapper ben geweest is begin november.
hier hetzelfde !quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op sneeuw toen ik vanochtend de gordijnen opende, maar het is weer alleen maar kutregen
Ik had een Postbank-spaarpot waar nog geen ruimte in zat voor die 5-euro munten. Die moesten dan in het briefjesvak aan de zijkant. Die munt in van ergens rond 1990 geloof ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat waren die kleinere dikke toch? Je had wel echt het idee dat je daarmee ook iets in handen had. Ook nog eens vanwege de kleur. 5 hele guldens in 1 munt
Zou er niet op rekenen, gewoon een haarband bestellen om je ruige lokken in bedwang te houden zoals ze dat ook de 80's dedenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:06 schreef xpompompomx het volgende:
Hoop toch wel dat mijn afspraak bij de kapper op de 11e eeeeeeeeindelijk door kan gaan. Laatste keer dat ik bij de kapper ben geweest is begin november.
Ja normaal ben ik 3 weken op een zonnig eiland in November, dat mis ik toch wel om mij door deze tijd heen te sleuren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:08 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hier hetzelfde !
we hebben tegenwoordig gewoon 6 maanden herfst, schijtziek en depressief word je ervan.
wil volgend jaar ergens anders overwinteren.
Ik heb die van mij zelfs nog, zit denk ik nog 50 gulden aan muntgeld in. God, die goede oude tijd. Die spaarpot waar je de muntjes in gooide en dat het dan naar beneden rolde en het juiste vakje in viel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had een Postbank-spaarpot waar nog geen ruimte in zat voor die 5-euro munten. Die moesten dan in het briefjesvak aan de zijkant. Die munt in van ergens rond 1990 geloof ik.
Grappig dat ik door een COR-topic ineens aan mijn oude spaarpot moet denken.
Wij zijn van dezelfde leeftijd, herkenbare issuesquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had een Postbank-spaarpot waar nog geen ruimte in zat voor die 5-euro munten. Die moesten dan in het briefjesvak aan de zijkant. Die munt in van ergens rond 1990 geloof ik.
En die je open kon maken met je eerste bankpasquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb die van mij zelfs nog, zit denk ik nog 50 gulden aan muntgeld in. God, die goede oude tijd. Die spaarpot waar je de muntjes in gooide en dat het dan naar beneden rolde en het juiste vakje in viel.
Je kon die vijfjes er wel ingooien. Maar dan bleven ze bovenin vast zittenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb die van mij zelfs nog, zit denk ik nog 50 gulden aan muntgeld in. God, die goede oude tijd. Die spaarpot waar je de muntjes in gooide en dat het dan naar beneden rolde en het juiste vakje in viel.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, dat zal wel op z'n vroegst 1 maart worden.
Begin oktober gaan we meestal nog een weekje nazomeren in Majorca, nog even wat zon meepakken voordat de half jaar durende herfst begintquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja normaal ben ik 3 weken op een zonnig eiland in November, dat mis ik toch wel om mij door deze tijd heen te sleuren.
Ja precies, voor mij meestal 2 maar laatste jaren ook wel 3.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:12 schreef zalkc het volgende:
[..]
Begin oktober gaan we meestal nog een weekje nazomeren in Majorca, nog even wat zon meepakken voordat de half jaar durende herfst begint
Tot uw dienst!quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef OProg het volgende:
[..]
scheelt een hoop weet ik uit ervaring, vorig jaar voor het eerst 5 weken weg geweest in dec/jan maar dat is echt heerlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:09 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja normaal ben ik 3 weken op een zonnig eiland in November, dat mis ik toch wel om mij door deze tijd heen te sleuren.
Voor wie het wil weten. Ik zat hier even op te zoeken en via Google gevonden dat dit soort spaarpotten gewoon gemaakt worden voor euro's voor een luttel bedrag.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
even kijken wat er mogelijk is maar ik zit er ook aan te denken om gewoon 2 maanden de warmte op te zoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 10:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja precies, voor mij meestal 2 maar laatste jaren ook wel 3.
Dit jaar zullen het er wel 5 worden als het meezit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |