Haha deze had niemand nog gezien. Dankjewel voor het delen!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef aloa het volgende:
Dit blijft het meest heftige filmpje van de afgelopen dagen![]()
[ twitter ]
Of gekleurd pepperspray in dat dingquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:15 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Blauw water dat er heel lang op blijft zitten..
in dit topic vooral, zijn de fokkers opeens buiten (ril) ofzoquote:
Ja en? Je gaat je geweldsmonopolie toch niet uit handen geven? Als er vanavond een 14 jarige door een etalage wordt gesmeten door een hooligan ben je ver van huis.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef hyviiee het volgende:
[..]![]()
Ja want het is de hooligans te doen om demonstraties te weren.
![]()
![]()
Het gaat ze om het tuig te pakken die hun stad willen afbreken.
Slaap wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
Ik moet al gaan slapen. Morgenochtend maar verder checken op het nieuws..
bedankt voor deze update diederikquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
Ik vind dat niet heel erg, dat het wat rustig is in het topicquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in dit topic vooral, zijn de fokkers opeens buiten (ril) ofzo
Want?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er vanavond een 14 jarige door een etalage wordt gesmeten door een hooligan ben je ver van huis.
De inhoud van verschillende bouwvakkersdixis gaaft mssn een abstract perspectief.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of gekleurd pepperspray in dat ding
Blauw is wel erg Hong Kong. Wij gebruiken natuurlijk oranje verfquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:15 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Blauw water dat er heel lang op blijft zitten..
maak mij maar blauw dan help ik wel evenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat niet heel erg, dat het wat rustig is in het topic
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
slaapslaaf!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:16 schreef Makrelis het volgende:
Dat kan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is dit wel nu? Een vriendin woont daar 200m vandaan en zegt dat ze nog niks horen
Ook mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De inhoud van verschillende bouwvakkersdixis gaaft mssn een abstract perspectief.
Heb hard gelachenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:14 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |