Maar nog steeds W T F.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:28 schreef Haags het volgende:
N.a.v. de tweet eerder in dit topic.
[ twitter ]
Ze noemen het fake news maar dat vind ik niet helemaal terecht omdat het afgelopen zondag pas gebeurd is en volgens mij niet eerder gepubliceerd is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Regio15Goden.
Maar nog steeds jammer dat het gebeurd is.
maar zijn er nu rellen in dh of nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze noemen het fake news maar dat vind ik niet helemaal terecht omdat het afgelopen zondag pas gebeurd is en volgens mij niet eerder gepubliceerd is.
Waterkanonquote:
Ik had al zo'n vermoeden, want anders waren er wel meer beelden uit die omgeving binnengekomen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:28 schreef Haags het volgende:
N.a.v. de tweet eerder in dit topic.
[ twitter ]
Toch belangrijk dat er dan bij te vermelden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze noemen het fake news maar dat vind ik niet helemaal terecht omdat het afgelopen zondag pas gebeurd is en volgens mij niet eerder gepubliceerd is.
De politie zal ook wel weten dat wat ze op straat zien en wat ze op het nieuws zien niet altijd hetzelfde is.quote:
Soort copycats in kleinere plaatsen die nu pas gaan rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:31 schreef kilon het volgende:
Op dit moment lijken het vooral plaatsjes te zijn die ook nog even mee willen doen en op het inmiddels gebruikelijke vuurwerk en een brandje hier en daar valt het nog wel mee. Maar het is nog vroeg op de avond. Laten we hopen dat het hierbij blijft en zeker niet meer wordt.
Overigens ben ik van een aantal plaatsen wel wat positief verrast dat het daar nog niet is losgegaan de afgelopen dagen.
Die rolluik zegt ook niks ze hebben er ook eentje opengebroken bij een juwelier gisteren, als ze willen ben je gewoon aan de beurt helaas, kleding winkels valt in algemeen wel mee geloof ik daar hebben ze het niet zo op gemunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:07 schreef maan_man het volgende:
https://www.facebook.com/(...)sts/1548538888686242
Geen fijn moment voor een defect rolluik.
Met een paar gebroken botten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben benieuwd of de hooligans om 21.00u van de straat gaan.
Hebben vast allemaal een herinnering in hun telefoon staan jaquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben benieuwd of de hooligans om 21.00u van de straat gaan.
Het zijn Idd geen groepen plunderende vrouwen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:34 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Die rolluik zegt ook niks ze hebben er ook eentje opengebroken bij een juwelier gisteren, als ze willen ben je gewoon aan de beurt helaas, kleding winkels valt in algemeen wel mee geloof ik daar hebben ze het niet zo op gemunt.
1,5 meter???quote:
Ook de loverboys hebben nog wat sieraden nodig voor hun ho's hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zijn Idd geen groepen plunderende vrouwen.
en wat doet een jong meisje daar ?quote:
Terwijl een overval op een kleding winkel ws meer oplevert, omdat je de zooi die je bij een goede juwelier jat binnen nederland aan de straatstenen niet kwijt kunt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:34 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Die rolluik zegt ook niks ze hebben er ook eentje opengebroken bij een juwelier gisteren, als ze willen ben je gewoon aan de beurt helaas, kleding winkels valt in algemeen wel mee geloof ik daar hebben ze het niet zo op gemunt.
Waarschijnlijk allemaal een strafblad, dit is net zulk tuig.quote:
Echt he ...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Misschien al gepost, maar weer een dieptepunt
De afgelopen dagen zijn n groot en triest dieptepunt te noemen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
vast een grote blij dan daar!quote:
er zijn overal wel fences voorquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Terwijl een overval op een kleding winkel ws meer oplevert, omdat je de zooi die je bij een goede juwelier jat binnen nederland aan de straatstenen niet kwijt kunt.
Zet Netflix op en ga een film kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:43 schreef DonDruiper het volgende:
Valt allemaal wel een beetje tegen..
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:43 schreef DonDruiper het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat de buurtbewoners en winkeliers daar anders over denken.. .quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:43 schreef DonDruiper het volgende:
Kijk een zeeman plunderen is natuurlijk financieel niet zo aantrekkelijk, maar je hebt we voor jaren gratis ondergoed, en deze kunnen ze niet eens zien, tenzij je gestript word vw de verdenking van het plunderen van een zeeman.quote:
De hondjes zijn erquote:
Dan zou ik toch Hunkemoller plunderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kijk een zeeman plunderen is natuurlijk financieel niet zo aantrekkelijk, maar je hebt we voor jaren gratis ondergoed, en deze kunnen ze niet eens zien, tenzij je gestript word vw de verdenking van het plunderen van een zeeman.
die vervolgens ook niks mag of kanquote:
Voedertijdquote:
Wie denken waarmee weg te komen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:49 schreef verita het volgende:
Het is toch niet te geloven allemaal, het lijkt wel een slechte film waar we met zijn allen inzitten. Hoe denken ze nou ooit hier mee weg te komen?
Mooie tactiek, rest van de dagen de politiemacht vermoeien met nepbijeenkomsten en dan opeens massaal weer toeslaan wanneer de capaciteit weer omlaag gaatquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:43 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is dit danquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:49 schreef theNull het volgende:
https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/2692964774347144/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |