Ik vind het maar link. Misschien hebben hooligans van een andere club nu juist wel zin om Maastricht of Breda een bezoekje te brengen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef StateOfMind het volgende:
Bizarre tijden, dat voetbalhooligans sámen met de politie gaan strijden ipv tegen de politie.
niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef K21 het volgende:
Ze zijn hier in Haarlem-Noord wel goed preventief bezig, qua groepjes jeugd die toch nog een poging wagen in de buurt van het winkelcentrum te komen naar huis trappen (en ook wat lui mee het busje in nemen).
Lijkt dus goed af te lopen.
Ik ben niet tegen voetbalsupporters, ik ben wel tegen voetbalsupporters die eigen rechtertje gaan spelen omdat ze niks anders te doen hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Mensen die nu tegen voetbalsupporters zijn. Man man man
Gisteravond in diverse steden hebben ze voor absolute rust gezorgd.
Waarom profileren die motorclubs zich nu niet. Die doen zich altijd voor alsof ze zo positief bezig zijn; dit lijkt mij een prima kans om dat eens te laten zien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat de politie hierin mee gaat, zo geef je die hooligans alleen maar het idee dat ze goed bezig zijn
Ga toch weg manquote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Mensen die nu tegen voetbalsupporters zijn. Man man man
Gisteravond in diverse steden hebben ze voor absolute rust gezorgd.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het maar link. Misschien hebben hooligans van een andere club nu juist wel zin om Maastricht of Breda een bezoekje te brengen.
Dit is geen goed gedrag. Dit is voor eigen rechter/politie spelen. Of denk je dat deze mannen netjes voor de winkelramen blijven staan en niet terug zullen slaan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Goed gedrag kun je beter belonen. Op zich niet een heel verkeerde keuze.
Als je de plunderaars nou 25% extra uitkering geeft als ze thuisblijven zou dat wss ook gunstig uitpaken.
Is voor ons alleen maar leuk toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef sp3c het volgende:
ik neem aan dat de heren gewoon op de achtergrond blijven zodat de politie het echte werk op kan knappen
niet dat zo'n agent daar met een megafoon gaat staan roepen in welke straat het knokken is ofzo
Als je aan de stad komt wel ja, wat dat betreft is die reflex ook zo oud als de weg naar Rome.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die zijn uit op knokken, alleen noemen ze het niet zo
vaak?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ondanks de goede bedoeling lopen dit soort initiatieven vaak uit in ellende en eigenrichting. Of het nou voetbalsupporters zijn of burgerwachten, het het pakt vaak slecht uit.
Het is ook helemaal niet dat politie het niet aan kon ofzo.
Nee, de afgelopen vier avonden hadden ze het prima in de hand.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ondanks de goede bedoeling lopen dit soort initiatieven vaak uit in ellende en eigenrichting. Of het nou voetbalsupporters zijn of burgerwachten, het het pakt vaak slecht uit.
Het is ook helemaal niet dat politie het niet aan kon ofzo.
Maar aan steden van anderen komen is geen probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je aan de stad komt wel ja, wat dat betreft is die reflex ook zo oud als de weg naar Rome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |