Het zou kunnen dat ze daar weer wakker zijn geworden en de oude vete met de politie verder uit willen vechten nu.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:57 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Denk dat je het punt een beetje mist
Het zou kunnen dat het niet om de avondklok gaat maar puur om chaos.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze daar weer wakker zijn geworden en de oude vete met de politie verder uit willen vechten nu.
Een ziekenhuis? Was eergisteren bij Enschede maar daarna werd weer gezegd van niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat hebben ze gisteren al gedaan.
Laat ze voorlezen uit een kinderboek, zelfs dat lukt ze niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:44 schreef TLC het volgende:
Ik heb al een aantal maatregelen gepost die je zou kunnen doen tegen deze randdebielen, in volgorde van zwaarte :
1. cd van blof op repeat zetten, op straat of later in hun cel
2. ze ter plekke doodschieten
3. er met een ME busje overrijden
Vooral tegen het eerste vond ik veel weerstand hier op Fok!, begrijpelijk maar in gevallen van nood is het echt niet anders.
Nu bedacht ik dat deze figuren vaak s'avonds opkomen en hun bakkes ook zoveel mogelijk bedekken, het zijn eigenlijk net kakkerlakken. Dus als de politie ze oppakt zou je de volgende dag -in dezelfde stad waar de plunderingen hebben plaats gevonden- op de markt een groot podium kunnen bouwen, dan haal je de koters uit hun cel en breng je ze op dat podium waar ze met naam en toenaam worden benoemd.
Naming and shaming, haal ze uit de anonimiteit, dat haten ze.
Natuurlijk is het publiek welkom om tomaten en rotte eieren mee te nemen
en brandende toortsen en hooivorken en zulks.
Ja, ik begrijp je wel hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:59 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het niet om de avondklok gaat maar puur om chaos.
Hier zie je wat er aan vooraf ging. Let vooral op, op 23 secondenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:27 schreef praadje het volgende:
Misschien al geplaatst maar hij blijft leuk. Jankerd. "ik ga doooood". En de ambulance komt niet, te gevaarlijk![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8054293_72070d19
Dat zooitje dat op het malieveld wilde demonstreren? dat waren voornamelijk wappies, dat jongeren daar mee wilde sympathiseren ok, maar vergeet even niet dat deze relschoppers net zo goed door die wappies opgefoktworden, en waar deze wappies ws de jaren 70 en 80 meegemaakt hebben en precies weten wanneer ze weg moeten vluchten, deze jongeren worden opgescheept met een strafblad, dat ws langer mee gaat dan de levensduur van de wappies die ze ook nog betalen moeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:55 schreef Harlekien2 het volgende:
[..]
Oh toen waren het ook wappies? Ik dacht jongeren
Goh.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:01 schreef cemeteryslut het volgende:
“Ze” moeten dit direct in de butt nippen, iedereen oppakken en flinke straffen. Als dit doorgaat wordt de verdeeldheid nog groter, we hebben al genoeg ellende.
Oude vete? Die jongens hebben net een schaamhaar, welke oude vete...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze daar weer wakker zijn geworden en de oude vete met de politie verder uit willen vechten nu.
quote:
Jullie gaan de politie helpen als team ff Knudde?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb kaas en worst voor iedereen.
Ook nog wat zoute stokjes.
Ehm.. dit kan onmogelijk mis gaan toch?quote:Supportersvereniging FC Den Bosch gaat politie ondersteunen tijdens rellen
Voetbalsupporters van FC Den Bosch gaan de politie helpen bij nieuwe avondklokrellen, bevestigt een woordvoerder aan EenVandaag. De supportersvereniging, de politie en de gemeente zouden gezamenlijk overleg hebben gevoerd over de actie. De voetbalsupporters hadden al aangegeven dat zij "de stad willen beschermen als dat nodig is".
Er zouden herkenbare gele hesjes zijn uitgedeeld onder leden van de supportersvereniging. Het is nog niet duidelijk welke rol de voetbalsupporters krijgen, en of zij een ontheffing op de avondklok krijgen.
Wagner is dan beter Walkurenritt op standje 11.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:44 schreef TLC het volgende:
Ik heb al een aantal maatregelen gepost die je zou kunnen doen tegen deze randdebielen, in volgorde van zwaarte :
1. cd van blof op repeat zetten, op straat of later in hun cel
2. ze ter plekke doodschieten
3. er met een ME busje overrijden
Vooral tegen het eerste vond ik veel weerstand hier op Fok!, begrijpelijk maar in gevallen van nood is het echt niet anders.
Nu bedacht ik dat deze figuren vaak s'avonds opkomen en hun bakkes ook zoveel mogelijk bedekken, het zijn eigenlijk net kakkerlakken. Dus als de politie ze oppakt zou je de volgende dag -in dezelfde stad waar de plunderingen hebben plaats gevonden- op de markt een groot podium kunnen bouwen, dan haal je de koters uit hun cel en breng je ze op dat podium waar ze met naam en toenaam worden benoemd.
Naming and shaming, haal ze uit de anonimiteit, dat haten ze.
Natuurlijk is het publiek welkom om tomaten en rotte eieren mee te nemen
en brandende toortsen en hooivorken en zulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |