quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:42 schreef ReplaR het volgende:
Rij net door Overvecht en zag meerdere grote groepen met mocro tuig. Dat wordt dus zeer waarschijnlijk rellen in utrecht.
Inderdaad. Waarom ook?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat flauw weer. Geen NL webcam meer over.
Dit soort idioten zijn er blijkbaar overal...quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:42 schreef ReplaR het volgende:
Rij net door Overvecht en zag meerdere grote groepen met mocro tuig. Dat wordt dus zeer waarschijnlijk rellen in utrecht.
Vroeg ik me ook al af...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:43 schreef DemonRage het volgende:
Zouden de relschoppers zich laten uitlokken door al die winkelpanden die dichtgetimmerd zijn met brandhout?
Ik weer niet of je wel eens vaker door Overvecht bent gereden maar ik zou dit toch onder het normale beeld aldaar willen scharen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:42 schreef ReplaR het volgende:
ik weer nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weer niet of je wel eens vaker door Overvecht bent gereden maar ik zou dit toch onder het normale beeld aldaar willen scharen.
Is wel waar ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ze willen kunnen blowen, overal behalve thuis. daarom rellen ze.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:27 schreef praadje het volgende:
Misschien al geplaatst maar hij blijft leuk. Jankerd. "ik ga doooood". En de ambulance komt niet, te gevaarlijk![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8054293_72070d19
Het kunnen natuurlijk ook koeien zijn die zich gediscrimineerd voelen omdat hun uitwerpselen wel gemeten op methaangas.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weer niet of je wel eens vaker door Overvecht bent gereden maar ik zou dit toch onder het normale beeld aldaar willen scharen.
Geloof me, hele grote groepen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben geen geld om thuis te kunnen blowen,zeker geen jaar lang.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ze willen kunnen blowen, overal behalve thuis. daarom rellen ze.
Op de Seinedreef?quote:
Ik hoorde via via dat er grote groepen naar de apenheul aan het lopen zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:49 schreef Ireth het volgende:
Via via hoor ik dat er ook opgeroepen moet worden voor 19.00 uur bij het Diak (zkh) in Utrecht.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
Ok, dit is wel enigszins geniaal:
https://www.ad.nl/friesla(...)n-200-euro~abb3ef7b/
Ah, weer lekker makkelijk likes scoren dit soort dingenquote:
@Paul krijgt vast weer een mental breakdown waar je u tegen zegt dus die kans zit er dik in.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Gaat @:Paul Utrecht nog onveilig maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |