quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij was een behoorlijke tijd geblesseerd, Elan.
Vandaar de TT.
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we derde worden, worden we wel makkelijk derde denk ik.
de beker is interessanterquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat lijkt mij niet, Vitesse gaat durf ik wel te stellen de volgende 2 potten winnen en dan sta je normaal gesproken toch een eindje achter. Gemakkelijk zal het niet worden in ieder geval. (ik geloof ook niet zo dat het daar gaat instorten tenzij Bazoer/Tannane echt wegvallen, vind het de stabielste club qua spel van NL op dit moment)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
die staan 2equote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, Vitesse gaat durf ik wel te stellen de volgende 2 potten winnen en dan sta je normaal gesproken toch een eindje achter. Gemakkelijk zal het niet worden in ieder geval. (ik geloof ook niet zo dat het daar gaat instorten tenzij Bazoer/Tannane echt wegvallen, vind het de stabielste club qua spel van NL op dit moment)
Ja ik ga er even vanuit dat Gurney niet denkt dat Feyenoord gemakkelijk boven PSV eindigt. (en dan staat AZ er ook nog boven, die waren zondag ook wel een maatje te groot)quote:
Makkelijk derde is een beetje een inside joke geworden die verwijst naar vorig seizoen, toen @fetX voor het seizoen zei dat we makkelijk derde moesten worden met de selectie. Dit werd meermaals gekscherend inclusief tag opgehaald door @onlogisch toen Jaap er een teringbende van maakte, maar uiteindelijk eindigden we vorig seizoen alsnog vrij eenvoudig op een derde plek en dat is toen een beetje blijven hangen. Oftewel standaard iemand zegt iets, onlogisch basht dit persoon en uiteindelijk blijkt dit persoon gelijk te krijgen (en onlo staat voor joker).quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, Vitesse gaat durf ik wel te stellen de volgende 2 potten winnen en dan sta je normaal gesproken toch een eindje achter. Gemakkelijk zal het niet worden in ieder geval. (ik geloof ook niet zo dat het daar gaat instorten tenzij Bazoer/Tannane echt wegvallen, vind het de stabielste club qua spel van NL op dit moment)
kan na zondag weer omgedraaid zijn tov AZ dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ga er even vanuit dat Gurney niet denkt dat Feyenoord gemakkelijk boven PSV eindigt. (en dan staat AZ er ook nog boven, die waren zondag ook wel een maatje te groot)
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan na zondag weer omgedraaid zijn tov AZ dan.
Dank voor de uitleg, dan begrijp ik het beter ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde is een beetje een inside joke geworden die verwijst naar vorig seizoen, toen @:fetx voor het seizoen zei dat we makkelijk derde moesten worden met de selectie. Dit werd meermaals gekscherend inclusief tag opgehaald door @:onlogisch toen Jaap er een teringbende van maakte, maar uiteindelijk eindigden we vorig seizoen alsnog vrij eenvoudig op een derde plek en dat is toen een beetje blijven hangen. Oftewel standaard iemand zegt iets, onlogisch basht dit persoon en uiteindelijk blijkt dit persoon gelijk te krijgen (en onlo staat voor joker).
Makkelijk derde worden we sowieso niet denk ik. Sluit het niet uit dat we derde of mss hoger eindigen maar vrees er wel voor. Vierde of vijfde zou mij niets verbazen.
Tldr versie: Onlo is een beetje dom.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, dan begrijp ik het beter ja.
Dit seizoen wel inderdaad. Denk dat we vierde worden. Met moeite.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
Makkelijk derde is er eentje in de categorie "Linssen is een garantie voor 15 goals".
Welverdiende like.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tldr versie: Onlo is een beetje dom.
Voor het seizoen was het al duidelijk dat we niet makkelijk derde gingen worden. Aan de andere kant wil ik het ook niet baseren op die ene pot tegen AZ die ons niet zo liggen. Tegen Ajax en Vitesse (en nog wel meer wedstrijden) waren we wel beter maar maken we de kansen niet af. Nu de selectie weer grotendeels fit is sluit ik niet uit dat we nog wel een reeks kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit seizoen wel inderdaad. Denk dat we vierde worden. Met moeite.
Hangt van morgen af: winnen we van Heerenveen dan krijgen we pak slaag van PSV. Verliezen we van Heerenveen, dan krijgt PSV klop. Hoe dan ook, wij haken definitief af.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor het seizoen was het al duidelijk dat we niet makkelijk derde gingen worden. Aan de andere kant wil ik het ook niet baseren op die ene pot tegen AZ die ons niet zo liggen. Tegen Ajax en Vitesse (en nog wel meer wedstrijden) waren we wel beter maar maken we de kansen niet af. Nu de selectie weer grotendeels fit is sluit ik niet uit dat we nog wel een reeks kunnen neerzetten.
PSV-thuis wordt nu wel cruciaal. Verlies je die dan verlies je de aansluiting met de top 4 zelfs.
Ajax moet zondag tegen AZ.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniet jij als Ajacied niet veel meer van AZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |