quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij was een behoorlijke tijd geblesseerd, Elan.
Vandaar de TT.
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we derde worden, worden we wel makkelijk derde denk ik.
de beker is interessanterquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat lijkt mij niet, Vitesse gaat durf ik wel te stellen de volgende 2 potten winnen en dan sta je normaal gesproken toch een eindje achter. Gemakkelijk zal het niet worden in ieder geval. (ik geloof ook niet zo dat het daar gaat instorten tenzij Bazoer/Tannane echt wegvallen, vind het de stabielste club qua spel van NL op dit moment)quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
die staan 2equote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, Vitesse gaat durf ik wel te stellen de volgende 2 potten winnen en dan sta je normaal gesproken toch een eindje achter. Gemakkelijk zal het niet worden in ieder geval. (ik geloof ook niet zo dat het daar gaat instorten tenzij Bazoer/Tannane echt wegvallen, vind het de stabielste club qua spel van NL op dit moment)
Ja ik ga er even vanuit dat Gurney niet denkt dat Feyenoord gemakkelijk boven PSV eindigt. (en dan staat AZ er ook nog boven, die waren zondag ook wel een maatje te groot)quote:
Makkelijk derde is een beetje een inside joke geworden die verwijst naar vorig seizoen, toen @fetX voor het seizoen zei dat we makkelijk derde moesten worden met de selectie. Dit werd meermaals gekscherend inclusief tag opgehaald door @onlogisch toen Jaap er een teringbende van maakte, maar uiteindelijk eindigden we vorig seizoen alsnog vrij eenvoudig op een derde plek en dat is toen een beetje blijven hangen. Oftewel standaard iemand zegt iets, onlogisch basht dit persoon en uiteindelijk blijkt dit persoon gelijk te krijgen (en onlo staat voor joker).quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, Vitesse gaat durf ik wel te stellen de volgende 2 potten winnen en dan sta je normaal gesproken toch een eindje achter. Gemakkelijk zal het niet worden in ieder geval. (ik geloof ook niet zo dat het daar gaat instorten tenzij Bazoer/Tannane echt wegvallen, vind het de stabielste club qua spel van NL op dit moment)
kan na zondag weer omgedraaid zijn tov AZ dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik ga er even vanuit dat Gurney niet denkt dat Feyenoord gemakkelijk boven PSV eindigt. (en dan staat AZ er ook nog boven, die waren zondag ook wel een maatje te groot)
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan na zondag weer omgedraaid zijn tov AZ dan.
Dank voor de uitleg, dan begrijp ik het beter ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Makkelijk derde is een beetje een inside joke geworden die verwijst naar vorig seizoen, toen @:fetx voor het seizoen zei dat we makkelijk derde moesten worden met de selectie. Dit werd meermaals gekscherend inclusief tag opgehaald door @:onlogisch toen Jaap er een teringbende van maakte, maar uiteindelijk eindigden we vorig seizoen alsnog vrij eenvoudig op een derde plek en dat is toen een beetje blijven hangen. Oftewel standaard iemand zegt iets, onlogisch basht dit persoon en uiteindelijk blijkt dit persoon gelijk te krijgen (en onlo staat voor joker).
Makkelijk derde worden we sowieso niet denk ik. Sluit het niet uit dat we derde of mss hoger eindigen maar vrees er wel voor. Vierde of vijfde zou mij niets verbazen.
Tldr versie: Onlo is een beetje dom.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, dan begrijp ik het beter ja.
Dit seizoen wel inderdaad. Denk dat we vierde worden. Met moeite.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:36 schreef De_Kraam het volgende:
Makkelijk derde is er eentje in de categorie "Linssen is een garantie voor 15 goals".
Welverdiende like.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tldr versie: Onlo is een beetje dom.
Voor het seizoen was het al duidelijk dat we niet makkelijk derde gingen worden. Aan de andere kant wil ik het ook niet baseren op die ene pot tegen AZ die ons niet zo liggen. Tegen Ajax en Vitesse (en nog wel meer wedstrijden) waren we wel beter maar maken we de kansen niet af. Nu de selectie weer grotendeels fit is sluit ik niet uit dat we nog wel een reeks kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit seizoen wel inderdaad. Denk dat we vierde worden. Met moeite.
Hangt van morgen af: winnen we van Heerenveen dan krijgen we pak slaag van PSV. Verliezen we van Heerenveen, dan krijgt PSV klop. Hoe dan ook, wij haken definitief af.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor het seizoen was het al duidelijk dat we niet makkelijk derde gingen worden. Aan de andere kant wil ik het ook niet baseren op die ene pot tegen AZ die ons niet zo liggen. Tegen Ajax en Vitesse (en nog wel meer wedstrijden) waren we wel beter maar maken we de kansen niet af. Nu de selectie weer grotendeels fit is sluit ik niet uit dat we nog wel een reeks kunnen neerzetten.
PSV-thuis wordt nu wel cruciaal. Verlies je die dan verlies je de aansluiting met de top 4 zelfs.
Ajax moet zondag tegen AZ.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Geniet jij als Ajacied niet veel meer van AZ?
Op die manier dan moet Feyenoord wel eerst een resultaat neer zetten al is PSV thuis normaal gesproken wel een zekerheidjequote:
Daarom is het nu tot 2024.quote:Op woensdag 27 januari 2021 00:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nice, tot 2023 nog steeds wel kort tho
ah, ik zocht naar een jaartal en zag 2023 staanquote:
Het WK is in de winter, dus dan zou hij midden in het seizoen met nog een contract voor 1,5 jaar vertrekkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 00:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah, ik zocht naar een jaartal en zag 2023 staan
ARNESENGOD
volgend seizoen fit blijven en knallen en voor de hoofdprijs na het WK een transfer maken
ja godverquote:Op woensdag 27 januari 2021 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het WK is in de winter, dus dan zou hij midden in het seizoen met nog een contract voor 1,5 jaar vertrekken
Hopelijk kan ie komende zomer al vlammen op de Copa Americaquote:Op woensdag 27 januari 2021 00:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja godver
had het toch 2025 moeten zijn
quote:Feyenoord wederom aan kop in veldencompetitie
De aanvoerders uit de ere- en eerste divisie geven wekelijks hun waardering aan de velden in Nederland. Na elke speelronde ontvangt VVCS-voorzitter Evgeniy Levchenko van de aanvoerders van de uitspelende clubs een tekstbericht met de waardering van 1 (slecht) tot en met 5 (topveld) voor het veld waarop zij gespeeld hebben.
Feyenoord bezet de koppositie met een gemiddelde score van 4,75. Waar het kunstgras van ADO Den Haag vorig seizoen onderaan eindigde, staan zij nu, na de aanleg van natuurgras, op een knappe 2e plek. De grasmatten van AZ en Willem II completeren de top-3. Ook VVV-Venlo en PEC Zwolle keerden terug op natuurlijk gras, zij bezetten momenteel de 12e en 15e plek.
Tussenstand
1 Feyenoord 4,75
2 ADO Den Haag 4,12
3 AZ 3,88
Willem II 3,88
5 RKC Waalwijk 3,67
FC Twente 3,67
FC Utrecht 3,67
8 Ajax 3,56
9 SC Heerenveen 3,5
PSV 3,5
11 FC Groningen 3,44
12 VVV-Venlo 3,44
13 Vitesse 3,13
14 Fortuna Sittard 2,63
15 PEC Zwolle 2,11
16 Heracles Almelo 1,38
17 Sparta Rotterdam 1,44
18 FC Emmen 1,22
15 miljoen en anders niet, en dan Veerman ophalen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:38 schreef fetX het volgende:
Leicester wil(de) Kökcü.
Beter dan Arsenal. @:onlogisch @:gurneyisbestoke
Nee nee nee,quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
15 miljoen en anders niet, en dan Veerman ophalen.
Ja ja ja.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee nee nee,
15 miljoen is veel te weinig en Veerman is (zeker in de winterse transferperiode) ongetwijfeld overpriced. Heerenveen heeft hem veel te hard nodig. Gewoon 25 miljoen vragen ondanks dat ie dat nu niet waard is. We hebben hem de rest van het seizoen hard nodig en de transferperiode is al bijna afgelopen, dus weinig tijd om een vervanger te halen.
Ik had de Jörgensen vergelijking wel verwacht. Het verschil is dat Kökcü 8 jaar jonger is en ik denk dat ie heel goed gaat renderen onder Slot. Hij is dit jaar ook niet zo slecht als men zegt volgens mij. Zou zonde zijn hem nu al voor 15 miljoen te verkopen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja ja ja.
Net als met Jorgensen, ben ik ook wel klaar met het eeuwige talent Kokcu, die het óók nog nooit langer dan 2 wedstrijden achter elkaar heeft laten zien.
Als je er nu 15 miljoen voor kan krijgen, moet je dat altijd doen.
Ik denk dat daar zijn probleem niet echt zit, meer aan zijn agressiviteit/arbeid zonder bal en vooral aan het inschatten van de situatie om hem heen. Dat laatste is echt heel matig en vraag me af of dat nog flink aan te leren is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:05 schreef Elan het volgende:
Het gebrek aan overzicht van Kökcü gaat de kroonprins van het trainersgilde ook niet wegnemen.
Die gozer vertraagd het spel alleen maar.
Technisch aan de bal is hij wel goed en lastig voor een verdediger en als hij dan een keer schiet is het vaak ook wel lekker.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat daar zijn probleem niet echt zit, meer aan zijn agressiviteit/arbeid zonder bal en vooral aan het inschatten van de situatie om hem heen. Dat laatste is echt heel matig en vraag me af of dat nog flink aan te leren is.
Nu speelde hij in de jeugd een stuk dichter tegen de spitsen aan, wellicht dat dat in zijn geval een hoop scheelt. Maar ik ben vooralsnog ook wel gematigd positief ja. Vond eigenlijk een Clasie en ook VIlhena in die periode al een stuk meer brengen bijvoorbeeld.
Maar om hem af te schrijven zoals een bepaalde forum moderator regelmatig doet gaat ook wat ver. Kan voor ons nog steeds een prima speler worden.
Tsja, aan de andere kant vraag ik me af welke aanvallend ingestelde middenvelder het niet lastig zou hebben in dit Feyenoord.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Technisch aan de bal is hij wel goed en lastig voor een verdediger en als hij dan een keer schiet is het vaak ook wel lekker.
Maar helaas veel vaker als hij de bal krijgt denk je of je schiet of pass die bal godverdomme eerder. Het (snel) zien van de juiste oplossing lijkt hem gewoon te ontberen.
Resultaat is dat hij vaak in de as van het veld maar een beetje besluiteloos loopt te dribbelen en daarmee de aanval verpest voor hij überhaupt begonnen is. Dat komt omdat hij het gewoon niet ziet en ja Clasie en Tonny in mindere mate hadden dat al veel meer, zal dus een kwestie van talent of een gebrek daar aan zijn. Zo'n briljante bal van Clasie op V Persie in Oranje zie je hem gewoon niet snel geven.
Dat is ook zo al is het met een Toornstra vaak beter aan te gluren met name qua tempo, volgens mij renderen zo'n Jorgensen en Berghuis dan ook beter. @klaasweetallesquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, aan de andere kant vraag ik me af welke aanvallend ingestelde middenvelder het niet lastig zou hebben in dit Feyenoord.
Toornstra bewandelt de omgekeerde weg, die moet je juist steeds verder naar achter zetten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook zo al is het met een Toornstra vaak beter aan te gluren met name qua tempo, volgens mij renderen zo'n Jorgensen en Berghuis dan ook beter. @:klaasweetalles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |