jup, wat er achter zit is nog veel kutterquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:21 schreef fetX het volgende:
Ja, zou echt erg zijn als we Jorgensen kwijtraken he.
Een beetje zoals jij dus, eigenlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
Die Siem loopt alleen maar te lachen en genieten
Ik vind dit qua oogaids nog een van de minder erge wedstrijden van dit seizoenquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is echt heel heel heel lang geleden dat de oogaids zo erg was als vandaag zeg....
Toen was het niet zo verschrikkelijk als nu toch? We pakten iig punten en het was degelijk achterin. Vandaag is gewoon alles extreem kut.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt dus best mee. Dat is het erge. Voor Vitesse uit ongeveer.
Dit ja. Hoe kunnen sommige spelers zichzelf nog in de spiegel aankijken. Tonnen verdienen en gewoon wekelijks een wanprestatie op de mat leggen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja. Die bal van Jens is de druppel.
Tijd om te slapen.
Of een fout om zulke figuren een dik contract te geven? (Troost)quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ja. Hoe kunnen sommige spelers zichzelf nog in de spiegel aankijken. Tonnen verdienen en gewoon wekelijks een wanprestatie op de mat leggen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit ja. Hoe kunnen sommige spelers zichzelf nog in de spiegel aankijken. Tonnen verdienen en gewoon wekelijks een wanprestatie op de mat leggen.
Nee hoor. Niks is namelijk net zo goed of slecht als niks.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, wat er achter zit is nog veel kutter
maar dat lijkt er niet in te gaan bij menigeen
ohja, goeiequote:Op woensdag 27 januari 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. Niks is namelijk net zo goed of slecht als niks.
Jawel, toen was het ook al niet om aan te zien. We kregen alleen wat minder kansen tegen inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toen was het niet zo verschrikkelijk als nu toch? We pakten iig punten en het was degelijk achterin. Vandaag is gewoon alles extreem kut.
dat zal het verschil wel maken jaquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Zo’n Wehrman is toch niet slechter als wat Diemers laat zien?
Het is vooral wat minder oogaids vandaag omdat Heerenveen wel leuk voetbal speelt en zich niet ingraaft (tot nu dan)quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel, toen was het ook al niet om aan te zien. We kregen alleen wat minder kansen tegen inderdaad.
En juist hoe extreem makkelijk die kansen tegen ontstaan bezorgt mij oogaids, zeker als ik bij die 3-0 al 10 seconden van te voren zie dat er een goal gaat vallen omdat die Van Bergen zo achterlijk vrij staat.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel, toen was het ook al niet om aan te zien. We kregen alleen wat minder kansen tegen inderdaad.
Heerenveen troeft ons af (op alle fronten).quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral wat minder oogaids vandaag omdat Heerenveen wel leuk voetbal speelt en zich niet ingraaft (tot nu dan)
Dat het verdedigend zo slecht georganiseerd staat is wel nieuw.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En juist hoe extreem makkelijk die kansen tegen ontstaan bezorgt mij oogaids, zeker als ik bij die 3-0 al 10 seconden van te voren zie dat er een goal gaat vallen omdat die Van Bergen zo achterlijk vrij staat.
El Osoquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat de fuck is die pratto toch
Leren het ook nooit. Wederom geldverspilling.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat de fuck is die pratto toch
Gelukkig hebben we een trainer die de organisatie zo goed neer kan zetten.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En juist hoe extreem makkelijk die kansen tegen ontstaan bezorgt mij oogaids, zeker als ik bij die 3-0 al 10 seconden van te voren zie dat er een goal gaat vallen omdat die Van Bergen zo achterlijk vrij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |