Zo een baksteen bij Holle Bolle Gijs tegen z'n muil; Met z'n papier hierquote:
Vind ik ook niet zo slim.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:37 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Denk in Utrecht want zie dat de troepen uit Utrecht nu zijn vertrokken..... lekker handig ook delen op Twitter
Je weet van gekkigheid gewoon niet meer wat te zeggen. Treurig om te moeten zien.quote:
Dekmantelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind ik ook niet zo slim.
Weten ze precies waar ze niet moeten zijn.
Bakpapierquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo een baksteen bij Holle Bolle Gijs tegen z'n muil; Met z'n papier hier
Misschien kunnen ze beter bij Anniko achter op het scherm live-streamen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is toch te laat man. Dan zit ik al naar de beelden van de actuele rellen te kijken.
https://onssonenbreugel.n(...)ke-rellen-na-oproep/quote:Ondernemersvereniging Ekkersrijt heeft haar leden via email op de hoogte gebracht over mogelijke rellen op Ekkersrijt.
In de email geeft de OVE aan dat er op social media meerdere signalen zijn van rellen op Ekkersrijt. Mogelijke doelwitten bevinden zich op Ekkersrijt west rond het meubelplein en Science Park. Mediamarkt en Omroep Brabant worden expliciet genoemd.
De waarschuwing wordt gegevens door burgemeester Hans Gaillard. Hij roept ondernemers op om contact op te nemen met de politie als zij onraad ruiken. Politie en gemeente houden actief de situatie in de gaten, mede als Team Beveiliging die de tientallen camera’s op het bedrijventerrein live zien.
Groepen van 10 man trappen winkelruiten van 2cm in, maar een vluchtig opgehangen plankje hout zal ze vast tegenhoudenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:43 schreef ACT-F het volgende:
De winkels waren al dicht, maar ze kunnen nog een keer dicht:
[ twitter ]
cht te schandalig voor woorden dat dit in Nederland nodig isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:43 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Is al gesloopt. Misschien moet ik snel boodschappen doen voordat heel Nederland dichtgespijkerd is:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:44 schreef Dazalbest het volgende:
Den Bosch is niet meer trending.......?
Niet ook bij ons?!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:43 schreef ACT-F het volgende:
[ twitter ]
Succes met het glas uit je poten te halen of een baksteen door triplex te gooien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Groepen van 10 man trappen winkelruiten van 2cm in, maar een vluchtig opgehangen plankje hout zal ze vast tegenhouden
Nogmaals, dankjewel!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Je weet van gekkigheid gewoon niet meer wat te zeggen. Treurig om te moeten zien.
Je kunt online nog vanalles bestellen, wordt vrij snel geleverd hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 15:46 schreef Tyr80 het volgende:
Waar halen ze die houten platen? De bouwmarkten zijn toch dicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |