Dat snap ik ook niet. Rodenborch in Rosmalen heb ik ook gehoord. Ik kreeg overigens ook iets van een 'plan' door net.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maaspoort schijnt een doelwit te zijn las ik ergens, wat ze daar willen slopen is mij overigens een raadsel.
Ze willen met een overmacht het land ontwrichten, zodat normale burgers niets meer kunnen. Is dat dan geen oorlog?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Sowieso heb je wat mij betreft een verdomd goede reden nodig om iemand neer te schieten. Laat staan dood. Als agent ben je handhaver van de openbare orde, geen militair in oorlogsgebied.
Nou, mijn zoon werkt bij de politie. Aangezien de bedreigingen nu tegen hen gericht zijn, hoop ik dat hij zijn wapen toch gebruikt, mocht hij in het nauw komen. Dan zijn baan maar kwijt. Beter dan zelf dood.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Sowieso heb je wat mij betreft een verdomd goede reden nodig om op iemand te schieten. Laat staan dood. Als agent ben je handhaver van de openbare orde, geen militair in oorlogsgebied.
Mensen die denken dat dit aan politie ligt.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, mijn zoon werkt bij de politie. Aangezien de bedreigingen nu tegen hen gericht zijn, hoop ik dat hij zijn wapen toch gebruikt, mocht hij in het nauw komen. Dan zijn baan maar kwijt. Beter dan zelf dood.
Wat voor plan?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Rodenborch in Rosmalen heb ik ook gehoord. Ik kreeg overigens ook iets van een 'plan' door net.
Groote Wielen ook. Rompert en Helftheuvel al dicht. Mijn schoondochter (tandarts) moest praktijk sluiten. kinderen van kdv opgehaald. Zoon is al opgeroepen eerder te beginnen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maaspoort schijnt een doelwit te zijn las ik ergens, wat ze daar willen slopen is mij overigens een raadsel.
Die gastjes denken dat welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dit aan politie ligt.Mensen die denken dat je zonder de Popo wel een leuke samenleving hebt.
Nee, dat is geen oorlog.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef torentje het volgende:
[..]
Ze willen met een overmacht het land ontwrichten, zodat normale burgers niets meer kunnen. Is dat dan geen oorlog?
Dat zie ik wel als goede reden mocht het zover komenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou, mijn zoon werkt bij de politie. Aangezien de bedreigingen nu tegen hen gericht zijn, hoop ik dat hij zijn wapen toch gebruikt, mocht hij in het nauw komen. Dan zijn baan maar kwijt. Beter dan zelf dood.
Heb het er bij gezetquote:
Inderdaad. En die klote-oproepen niet hier op fok posten of verder verspreiden via Twitter of andere social media.quote:
Precies, gewoon geen aandacht aan geven anders gaat het helemaal van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Inderdaad. En die klote-oproepen niet hier op fok posten of verder verspreiden via Twitter of andere social media.
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nee, dat is geen oorlog.
[..]
Dat zie ik wel als goede reden mocht het zover komen
graafsebaan is dat tochquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Rodenborch in Rosmalen heb ik ook gehoord. Ik kreeg overigens ook iets van een 'plan' door net.
14:00 Rompert
15:00 Hambaken
19:00 Maaspoort
19:00 Empel
19:00 Rosmalen
19:00/20:00 Graafseweg
Daarom was die avondklok ook zo’n dom plan. Als iedereen zich er aan houd zijn de effecten op corona minimaal. En nu met die rellen is het zelfs een negatief effect. Enorm veel gedoe en nul rendement.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:39 schreef deedeetee het volgende:
IK vind t nu wel welletjes, nog zo'n avond met gerotzooi dat is echt te veel van t goede.![]()
Maar ben wel bang dat men nu gewoon nog een tijdje door wil gaan. Dit soort jongeren hebben zich veel te lang kapot verveeld en ze zijn t nu zat. Willen weer actie, dat is bijna niet tegen te houden. Moet echt ff uitwoeden vrees ik. De schijnheilige reactie van de politici gaat echt ook niet helpen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)egel-kijken-a4029156
Graafseweg is geen goed idee, het volk wat daar in de buurt woont kun je beter niet al teveel dwars zitten.quote:
Hopelijk wordt die gepakt door de politie. Domme idioot.quote:
Graafseweg is vanaf de Bartenbrug richting Hintham.quote:
Daar begon het gisteren...quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Graafseweg is geen goed idee, het volk wat daar in de buurt woont kun je beter niet al teveel dwars zitten.
Iedere puber met een smartphone kan zo’n “plan” maken en daarmee in de media komen. Hier is ook een plan:quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
14:00 Rompert
15:00 Hambaken
19:00 Maaspoort
19:00 Empel
19:00 Rosmalen
19:00/20:00 Graafseweg
Klopt maar ze zijn er niet te lang blijven hangen, en dat was verstandig van ze.quote:
Mssn dat viruswaarheid een dom plan was en de avondklok daar een domme reactie op was, 'goed' voorbeeld doet 'goed' voorbeeld volgen he?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom was die avondklok ook zo’n dom plan. Als iedereen zich er aan houd zijn de effecten op corona minimaal. En nu met die rellen is het zelfs een negatief effect. Enorm veel gedoe en nul rendement.
Politie is niet altijd heel bedreven in infiltreren in social mediagroepenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
De Telegram groep kun je zo meelezen, ze hebben het over de Bijlmer, de Belastingdienst, Amersfoort, Delft, Utrecht.. neem aan dat de politie ook wel meeleest?
Ik denk niet dat de politie over voldoende ICT-vaardigheid beschikt om telegram te instaleren.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
De Telegram groep kun je zo meelezen, ze hebben het over de Bijlmer, de Belastingdienst, Amersfoort, Delft, Utrecht.. neem aan dat de politie ook wel meeleest?
In elk geval heb je als handhaving van openbare orde en veiligheid genoeg opties ter beschikking om te voorkomen dat het zover komt. Mobiele eenheid, traangas, waterkanon, rubberen kogels. Ja als dat allemaal niet werkt en/of je persoonlijke veiligheid komt in gevaar kun je wmb wel met scherp schieten.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Die lopen achter de feiten aan meestal, het is kat en muis spelletje dit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:11 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Die stonden gisteravond al allemaal voor hun eigen huisdeur. Ieder beschermde hun eigen straat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Graafseweg is geen goed idee, het volk wat daar in de buurt woont kun je beter niet al teveel dwars zitten.
Misschien dat de lockdown een dom plan was en viruswaarheid daar een domme / begrijpelijke reactie op was. Enzovoortsquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn dat viruswaarheid een dom plan was en de avondklok daar een domme reactie op was, 'goed' voorbeeld doet 'goed' voorbeeld volgen he?
Die avondklok is wel een symbolische druppel, 1 maatregel te ver.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:15 schreef deedeetee het volgende:
IK begin me af te vragen of de avondklok nou wel t probleem was. Misschien was het de verlengde winkelsluiting dat ze aan t plunderen heeft gebracht ?
Toch wel het nadeel van tegenwoordig, dit filmpje kwam gisteren ook al op 40-45 verschillende plekken voorbij.quote:
In Rotterdam waren het allemaal blanke lui met een hervormde of gereformeerde achtergrond inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Op Urk werd het zelfs opgestookt door een PVV’er. En verder zie ik overal vooral blanke kanslozen lopen te rellen. Er zullen vast wel een paar kansloze Marokkanen tussen lopen, maar ze als aanstichters bestempelen zoals Geert, Thierry en jij doen slaat werkelijk helemaal nergens op.
Als je in een grotere stad woont kun je 's avonds gewoon een ommetje maken. De politie is vooral bezig met de rellen in de binnenstad.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:42 schreef Caland het volgende: [..] Denk eerder dat het weer even gaat liggen om in het weekend weer op te laaien. Maar laat mij graag verrassen, het is helemaal met de avondklok erbij wel leuk vermaak.
https://chrome.google.com(...)nleenpncegpcngjpnjkcquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:20 schreef Sfancta het volgende:
Vanavond dus f5 avond nummer 4? Iemand een nieuw knopje voor me?
De lockdown was een goed plan, maar ze hadden deze tussentijds niet moeten versoepelen, maar politici schijnen in aanloop naar verkiezingen toe hun ruggengraat kwijt te raken, dus heeft men toen de kans verspeeld om mensen te laten wennen aan de maatregelen en daar heeft viruswaarheid handig op ingespeeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:16 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Misschien dat de lockdown een dom plan was en viruswaarheid daar een domme / begrijpelijke reactie op was. Enzovoorts
Snap ik.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:16 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die avondklok is wel een symbolische druppel, 1 maatregel te ver.
Moeten ze vwel op tijd toestemming krijgen dat allemaal te gebruiken. Natuurlijk hebben we goede wetten in ons land. Maar die kunnen, soms ook tegen je werken. Zoals nuquote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
In elk geval heb je als handhaving van openbare orde en veiligheid genoeg opties ter beschikking om te voorkomen dat het zover komt. Mobiele eenheid, traangas, waterkanon, rubberen kogels. Ja als dat allemaal niet werkt en/of je persoonlijke veiligheid komt in gevaar kun je wmb wel met scherp schieten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:20 schreef Sfancta het volgende:
Vanavond dus f5 avond nummer 4? Iemand een nieuw knopje voor me?
Na 21u zijn het meestal buurtrellen met een afspiegeling van de bevolkingsgroepen die er wonen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 14:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In Rotterdam waren het allemaal blanke lui met een hervormde of gereformeerde achtergrond inderdaad.
Het zou hier vanavond ook wel eens raak kunnen zijn. Ik zet voor de zekerheid, toch maar even mijn fiets binnenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:48 schreef Ed1234 het volgende:
Ik hoorde net dat er in mijn stad ook oproepen zijn voor rellen vanavond. RIP mijn auto [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |