Neem maar van mij aan dat Echt-Susteren het smalste stukje is; ik heb daar jarenlang gewoond.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Born ligt in de zogenaamde 'taille van Limburg'; een smal gedeelte van Nederland dat Zuid-Limburg met de rest van het land verbindt. Vanuit de dorpskern is de afstand tot de Belgische grens hemelsbreed 2,5 kilometer westwaarts en tot de Duitse grens 4,7 kilometer oostwaarts. Vanaf de bebouwingsgrenzen zijn deze afstanden nog kleiner. Born ligt op een hoogte van ongeveer 35 meter.
Ken je topo.
Dit kan je niet makenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:48 schreef Dven het volgende:
Krijg je wel zo'n nostalgisch dutchbatgevoel. Ze staan erbij en ze kijken ernaar.
Volgens mij is de politiek juist bezig met het land te ontwrichten. Keur je nou geweld tegen de politiek goed?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Op het moment dat er personen de maatschappij proberen te ontwrichten, want dat zijn terroristen
Jij bent een incel toch? Waarom zou jij willen rellen? Maatregelen veranderen toch niets aan jouw leven? Jij zit toch net als altijd eenzaam op je zolderkamer je te vergapen aan vrouwen die voor jou onbereikbaar zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:50 schreef incel het volgende:
[..]
Volgens mij is de politiek juist bezig met het land te ontwrichten. Keur je nou geweld tegen de politiek goed?
Toen eind jaren '80 bij de oost-Europeanen de maat vol was met het communistisch schrikbewind, moest de overheid het (terecht) bezuren. Niet de bakker en de slager om de hoek.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:50 schreef incel het volgende:
[..]
Volgens mij is de politiek juist bezig met het land te ontwrichten. Keur je nou geweld tegen de politiek goed?
Als deze rellen in Amsterdam het bijgevolg heeft dat halsema opstapt dan knijp ik graag een oogje dicht.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:50 schreef incel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als deze rellen in Amsterdam het bijgevolg heeft dat halsema opstapt dan knijp ik graag een oogje dicht.
“ Ook fanatieke supporters van PEC Zwolle hadden aangeboden op te treden als er winkels zouden worden geplunderd, meldt Tubantia.”quote:
Godsamme dat je het uit je vingers getyped krijgtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als deze rellen in Amsterdam het bijgevolg heeft dat halsema opstapt dan knijp ik graag een oogje dicht.
En jij bent een mcmlxiv toch? Als je een kwijlende mongool bent die geen normale woorden kan schrijven waarom maken nieuwsberichten jou dan uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:52 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij bent een incel toch? Waarom zou jij willen rellen? Maatregelen veranderen toch niets aan jouw leven? Jij zit toch net als altijd eenzaam op je zolderkamer je te vergapen aan vrouwen die voor jou onbereikbaar zijn?
Ja, op deze manier kan je alles negatief uitleggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
“ Ook fanatieke supporters van PEC Zwolle hadden aangeboden op te treden als er winkels zouden worden geplunderd, meldt Tubantia.”
Die verdienen echt geen veren in hun reet. Ze keurden alleen het vernielen van bezittingen van burgers af. M.a.w.: het vernielen van bushokjes, politieauto’s, stations etc. vinden ze wel prima:
[ afbeelding ]
Dit is natuurlijk ook gewoon sensatiezoekende relschopperij. Voetbalhooligans hoeven maar één ding te doen en dat is thuis gaan zitten mokken voor de tv.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, op deze manier kan je alles negatief uitleggen natuurlijk.
M-side knakkertje die denken stoer te doen door een variant op de F-side te bedenken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Krijg jij ook wel eens appjes van supporters? @:monkyyy
Het zijn gewoon criminelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier is het ook voor een doel. Maar goed, ik vind dat ze vooral de verkeerde mensen aanpakken. De winkels zouden ze van af moeten blijven.
Bewonderenswaardig dat Utrecht nog niet getroffen is door deze vorm van terreur.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:57 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Het altijd sympathieke noorden des lands.
Prima als zij menen dat ze ondernemers dienen te beschermen omdat de politie het niet aankan. In Nijmegen waren de ondernemers er in ieder geval erg blij mee en zo zijn er nu wel wat meer voorbeelden te noemen inmiddels.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook gewoon sensatiezoekende relschopperij. Voetbalhooligans hoeven maar één ding te doen en dat is thuis gaan zitten mokken voor de tv.
al kon de politie het wel aanquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima als zij menen dat ze ondernemers dienen te beschermen omdat de politie het niet aankan. In Nijmegen waren de ondernemers er in ieder geval erg blij mee en zo zijn er nu wel wat meer voorbeelden te noemen inmiddels.
En anders die dwaas die ligt te creperen en roept om de politie en ambulance.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Bijzonder grappig is het filmpje van een relschopper die op de vlucht is voor de politie. hij krijgt een klap van een agent met de wapenstok en knalt daarna tegen een muur op.
Benny Hill-waardig.
welk vakje moet je dan aanvinken op je eigen verklaring om buiten te zijn na 21h00?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:56 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Krijg jij ook wel eens appjes van supporters? @:monkyyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |