In Nederland laat de grondwet dat volgens mij inderdaad toe, in Duitsland bijv. niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Helaas horen zij ook bij de bevolking. Maar ik dacht dat het een regel was dat het leger daar niet voor gebruikt mag worden. Misschien heb ik het mis.
omdat je dan naar Sittard moetquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Daarom waren ze dus zo boos? Waarom gaan ze dan niet in Sittard rellen?
Veenendaal?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat er meer arrestaties volgen. Plunderen gaat alle perken te buiten, dat moet geen gewoonte gaan worden. Stevig de kop indrukken.
ja toen we het nog hadden was het soms best handigquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Exact en ze losten het op, het leger dus.....
Huh wat?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die auto die een paar van de relschoppers omver heeft gereden? Geleen volgens mij? Daar hoor ik niets meer van.
Langs me heen gegaan, terwijl ik dus hier op fok! zat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja gisteren ook een beetje relletjes.
Was nep nieuws. Was een ongeluk van die ochtendquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef Starhopper het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die auto die een paar van de relschoppers omver heeft gereden? Geleen volgens mij? Daar hoor ik niets meer van.
Dat was fake-news.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef Starhopper het volgende:
Was nep nieuws.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef Starhopper het volgende:
Demonstreren aka rellen voor een doel. Juich ik van harte toequote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hoe kijkt NL tegen rellen aka(also known as) vreedzame demonstraties die plaatsvinden in het buitenland aan? Zeg maar in Wit-Rusland en Syrië om voorbeeld te geven.
Moet je nagaan wat ik hoor als hij op het radionieuws wordt genoemd.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Altijd als ik de naam Bruls zie ik lees ik @:Breuls
Ter info.
Ik denk dat er de komende dagen nog genoeg arrestaties volgen, er zijn genoeg beelden waarop sommige gasten goed herkenbaar zijn, kwestie van analyseren en van hun bed lichten. Waarschijnlijk zitten er genoeg tussen die sowieso al een bekende van de politie zijn, dus dat zal het er alleen maar makkelijker op maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat er meer arrestaties volgen. Plunderen gaat alle perken te buiten, dat moet geen gewoonte gaan worden. Stevig de kop indrukken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was nep nieuws. Was een ongeluk van die ochtend
quote:
Ooh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Was faken
[..]
Was nep nieuws.
Foto was ook overduidelijk in Rotterdam.
Hier is het ook voor een doel. Maar goed, ik vind dat ze vooral de verkeerde mensen aanpakken. De winkels zouden ze van af moeten blijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Demonstreren aka rellen voor een doel. Juich ik van harte toe
Och meisje toch.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Waarom zou je met geld om moeten leren gaan als die racistische witte Nederlanders je van een uitkering, een dak boven je hoofd, vreten op tafel en merkkleding, iPhones en scooters voorzien?
Ja, als oproereenheden met wapenstok en schild rondjes lopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:21 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hebben ze gisteren al gedaan.
Met de auto gaat het naar omstandigheden goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef Starhopper het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat er de komende dagen nog genoeg arrestaties volgen, er zijn genoeg beelden waarop sommige gasten goed herkenbaar zijn, kwestie van analyseren en van hun bed lichten. Waarschijnlijk zitten er genoeg tussen die sowieso al een bekende van de politie zijn, dus dat zal het er alleen maar makkelijker op maken.
Geleen ligt in noord-limburg???quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
De normale burgers hebben liever een land zonder die geoefende relnichten die het nieuws willen domineren en/of gijzelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Helaas horen zij ook bij de bevolking. Maar ik dacht dat het een regel was dat het leger daar niet voor gebruikt mag worden. Misschien heb ik het mis.
Omdat fakenews.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef Starhopper het volgende:
volgens mij was dat een fake bericht. De foto die erbij stond was in ieder geval van een ongeval uit 2020.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:28 schreef Starhopper het volgende:
Jaquote:
Demonstraties die uit de hand lopen omdat je van je smerige dictatuur af wil vs rellen omdat het leuk is en handig nu er een avondklok isquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier is het ook voor een doel. Maar goed, ik vind dat ze vooral de verkeerde mensen aanpakken. De winkels zouden ze van af moeten blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |