abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:00:40 #51
3542 Gia
User under construction
pi_197647310
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

Curfew riots? ;)

Of Arab Spring?
Hehe, ik bedoel hoe ze voor zichzelf de tekst lezen.
Ik lees in Engelse berichten de engelse tekst in het Engels.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:01:59 #52
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197647327
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:57 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Corona-Krawalle im Niederlande.
Huh, in Kerkrade waren er toch geen rellen? :?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:02:35 #53
3542 Gia
User under construction
pi_197647337
quote:
18s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:58 schreef Vallon het volgende:

Gaat het nu om de maatregel of de macht daarover aan te tonen ?
Ik mis kennelijk wat van intenties omtrent bedoelingen.
Snap jij niet dat je als regering, als land, niet toe kunt geven aan de relschoppers?
Die stoppen echt niet!
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:02:56 #54
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197647343
Mooi hoe de usual suspects de schuld toch weer bij Rutte c.s. neerleggen en niet bij rellende mongolen.

Toen de onvrede over maatregelen enkel en alleen nog geuit werd via protest en demonstratie was er niets aan de hand. Mensen die dat doen is ook nog steeds niets mis mee. Maar dit is iets anders. Dit heeft niets met Corona maatregelen of protest te maken. Dit is gewoon achterbuurttuig die alleen maar een excuus nodig hebben.

En zullen we stoppen over "het leger"? Tenzij we clusterbommen op Rotterdam-Zuid willen gooien of Houwitsers willen inzetten richting het museumplein, heeft het leger niet zo heel veel toegevoegde waarde. De politie kan zelf nog zeker wat tandjes omhoog qua agressie. Dat willen is een keuze die nu nog niet gemaakt is.
pi_197647346
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:00 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik stel dat Underdog expliciet maakt dat hij bronnenloos is en Gia niet. Die verzint er op basis van de ongefundeerde aannames van Underdog nog dingen bij over 12-jarigen en dat relschoppers zelf claimen kansloos te zijn.
Je mag er van mij van alles van vinden. Underdog is zelf in het vorige deel begonnen met het voeden van dit probleem en het uitlokken van deze discussie.
Beiden hebben geen bronnen maar Gia is de bok. Maar we kijken niet eenzijdig hoor.
pi_197647347
Het feit dat de ME deze relschoppers niet onder controle krijgt bewijst dat er een sterke organisatie achter zitten. We weten allemaal wie er belang bij heeft.

Afleiding van de hot dossiers en bij premierwaardig optreden ook een flinke aanloop en voorsprong op de verkiezingen.
speak only if it improves the silence.
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 11:04:03 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197647357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Mooi hoe de usual suspects de schuld toch weer bij Rutte c.s. neerleggen en niet bij rellende mongolen.

Toen de onvrede over maatregelen enkel en alleen nog geuit werd via protest en demonstratie was er niets aan de hand. Mensen die dat doen is ook nog steeds niets mis mee. Maar dit is iets anders. Dit heeft niets met Corona maatregelen of protest te maken. Dit is gewoon achterbuurttuig die alleen maar een excuus nodig hebben.

En zullen we stoppen over "het leger"? Tenzij we clusterbommen op Rotterdam-Zuid willen gooien of Houwitsers willen inzetten richting het museumplein, heeft het leger niet zo heel veel toegevoegde waarde. De politie kan zelf nog zeker wat tandjes omhoog qua agressie. Dat willen is een keuze die nu nog niet gemaakt is.
het leger is er al he

nog geen clusterbom gezien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:05:55 #58
3542 Gia
User under construction
pi_197647379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Mooi hoe de usual suspects de schuld toch weer bij Rutte c.s. neerleggen en niet bij rellende mongolen.

Toen de onvrede over maatregelen enkel en alleen nog geuit werd via protest en demonstratie was er niets aan de hand. Mensen die dat doen is ook nog steeds niets mis mee. Maar dit is iets anders. Dit heeft niets met Corona maatregelen of protest te maken. Dit is gewoon achterbuurttuig die alleen maar een excuus nodig hebben.

En zullen we stoppen over "het leger"? Tenzij we clusterbommen op Rotterdam-Zuid willen gooien of Houwitsers willen inzetten richting het museumplein, heeft het leger niet zo heel veel toegevoegde waarde. De politie kan zelf nog zeker wat tandjes omhoog qua agressie. Dat willen is een keuze die nu nog niet gemaakt is.
Meer mankracht om ze terug te dringen en op te pakken.
Heb het niet over tanks en handgranaten.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:07:18 #59
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197647397
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Mooi hoe de usual suspects de schuld toch weer bij Rutte c.s. neerleggen en niet bij rellende mongolen.

Toen de onvrede over maatregelen enkel en alleen nog geuit werd via protest en demonstratie was er niets aan de hand. Mensen die dat doen is ook nog steeds niets mis mee. Maar dit is iets anders. Dit heeft niets met Corona maatregelen of protest te maken. Dit is gewoon achterbuurttuig die alleen maar een excuus nodig hebben.

En zullen we stoppen over "het leger"? Tenzij we clusterbommen op Rotterdam-Zuid willen gooien of Houwitsers willen inzetten richting het museumplein, heeft het leger niet zo heel veel toegevoegde waarde. De politie kan zelf nog zeker wat tandjes omhoog qua agressie. Dat willen is een keuze die nu nog niet gemaakt is.
Laten we vooropstellen dat de schuld ligt bij de relschoppers, maar de geest is nu uit de fles en de geest weer terugduwen in bovengenoemde fles wordt meer dan een hels karwei.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 11:07:21 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197647399
vraag is of er heel veel meer mankracht beschikbaar is

zijn genoeg mensen opgeleid voor riot control enzo maar of die niets te doen hebben moet je nog maar bezien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:07:39 #61
241662 Jian
Well, well, well
pi_197647405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Mooi hoe de usual suspects de schuld toch weer bij Rutte c.s. neerleggen en niet bij rellende mongolen.

Toen de onvrede over maatregelen enkel en alleen nog geuit werd via protest en demonstratie was er niets aan de hand. Mensen die dat doen is ook nog steeds niets mis mee. Maar dit is iets anders. Dit heeft niets met Corona maatregelen of protest te maken. Dit is gewoon achterbuurttuig die alleen maar een excuus nodig hebben.

En zullen we stoppen over "het leger"? Tenzij we clusterbommen op Rotterdam-Zuid willen gooien of Houwitsers willen inzetten richting het museumplein, heeft het leger niet zo heel veel toegevoegde waarde. De politie kan zelf nog zeker wat tandjes omhoog qua agressie. Dat willen is een keuze die nu nog niet gemaakt is.
Heb jij het leger al eens zien ingrijpen in een dergelijke situatie ???
pi_197647411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:02 schreef mcmlxiv het volgende:
enzij we clusterbommen op Rotterdam-Zuid willen gooien
Bommen op rotterdam?


Nee toch? Dacht dat we die verwijzing niet meer deden na dit doekje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:08:05 #63
3542 Gia
User under construction
pi_197647412
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:03 schreef Xqtress het volgende:

Je mag er van mij van alles van vinden. Underdog is zelf in het vorige deel begonnen met het voeden van dit probleem en het uitlokken van deze discussie.
Beiden hebben geen bronnen maar Gia is de bok. Maar we kijken niet eenzijdig hoor.
Is goed hoor. Weet toch wie het zegt.
🤗
pi_197647416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 10:54 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Rellen vergroot je kansen natuurlijk aanzienlijk. O-)

Maar niet je kansen op een fatsoenlijke carrière. Echt grote lichten zijn dit niet.
Alsof hun een carrière iets interesseert...

Het enige wat ze willen is miljonair worden met drugs dealen, een beetje rappen, FIFA spelen op de PlayStation, waterpijp roken in de shishabar en wat gewillige vmbo-snolletjes volblaffen.

Aan een "carrière", zoals die ons Nederlanders voorgehouden wordt als ultieme levensinvulling (in een saaie lease dacia of skoda rijden, Excel sheets vullen, 7 uur per dag vergaderen, 's avonds RTL 4 kijken en vooral heel HEEL veel belasting betalen) hebben ze een broertje dood.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator dinsdag 26 januari 2021 @ 11:08:22 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_197647418
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Heb jij het leger al eens zien ingrijpen in een dergelijke situatie ???
https://www.defensie.nl/organisatie/marechaussee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Sport dinsdag 26 januari 2021 @ 11:08:35 #66
274204 crew  Mexicanobakker
pi_197647422
Hoe lang verwachten we dat dit nog gaat duren?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_197647424
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:03 schreef TjjWester het volgende:
Het feit dat de ME deze relschoppers niet onder controle krijgt bewijst dat er een sterke organisatie achter zitten. We weten allemaal wie er belang bij heeft.

Afleiding van de hot dossiers en bij premierwaardig optreden ook een flinke aanloop en voorsprong op de verkiezingen.
_O-
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 januari 2021 @ 11:09:33 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197647434
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:03 schreef TjjWester het volgende:
Het feit dat de ME deze relschoppers niet onder controle krijgt bewijst dat er een sterke organisatie achter zitten. We weten allemaal wie er belang bij heeft.

Afleiding van de hot dossiers en bij premierwaardig optreden ook een flinke aanloop en voorsprong op de verkiezingen.
Ga lekker naar BNW ofzo.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:10:20 #69
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_197647441
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Alsof hun een carrière iets interesseert...

Het enige wat ze willen is miljonair worden met drugs dealen, een beetje rappen, FIFA spelen op de PlayStation, waterpijp roken in de shishabar en wat gewillige vmbo-snolletjes volblaffen.

Aan een "carrière", zoals die ons Nederlanders voorgehouden wordt als ultieme levensinvulling (in een saaie lease dacia of skoda rijden, Excel sheets vullen, 7 uur per dag vergaderen, 's avonds RTL 4 kijken en vooral heel HEEL veel belasting betalen) hebben ze een broertje dood.
Allemaal Scarface als favoriete film. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_197647445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
(in een saaie lease dacia of skoda rijden,
Ja, dan ga ik ook rellen als dat mijn toekomst is..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:11:18 #71
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197647453
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_197647467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:10 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Allemaal Scarface als favoriete film. :Y
Is ook wel een goede film hoor.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 26 januari 2021 @ 11:12:47 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197647478
quote:
Dat kaartje :') Ze weten niet waar haarlem ligt :') @Scjbv

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197647481
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Alsof hun een carrière iets interesseert...

Het enige wat ze willen is miljonair worden met drugs dealen, een beetje rappen, FIFA spelen op de PlayStation, waterpijp roken in de shishabar en wat gewillige vmbo-snolletjes volblaffen.

Aan een "carrière", zoals die ons Nederlanders voorgehouden wordt als ultieme levensinvulling (in een saaie lease dacia of skoda rijden, Excel sheets vullen, 7 uur per dag vergaderen, 's avonds RTL 4 kijken en vooral heel HEEL veel belasting betalen) hebben ze een broertje dood.
Ze rijden vaak wel in dure Mercedessen, BMW's of Audi's waar ze de blits mee maken. Luxer dan menig Skoda inderdaad. Alleen, als ze al een eigen huis hebben, vervolgens geen geld meer voor een bankstel, gordijnen en andere inrichting omdat al het geld in dat spul gaat zitten waar je mee kan showen.
  dinsdag 26 januari 2021 @ 11:13:41 #75
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197647492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 11:08 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Alsof hun een carrière iets interesseert...

Het enige wat ze willen is miljonair worden met drugs dealen, een beetje rappen, FIFA spelen op de PlayStation, waterpijp roken in de shishabar en wat gewillige vmbo-snolletjes volblaffen.

Aan een "carrière", zoals die ons Nederlanders voorgehouden wordt als ultieme levensinvulling (in een saaie lease dacia of skoda rijden, Excel sheets vullen, 7 uur per dag vergaderen, 's avonds RTL 4 kijken en vooral heel HEEL veel belasting betalen) hebben ze een broertje dood.
Maar het burgerlijk leven is daarentegen ook niet alles. Wellicht beter dan bezighouden met criminaliteit, maar er zitten veel haken en ogen aan het hebben van een succesvol burgerleven tegenwoordig.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')