Mijn zoon van bijna twaalf baalt er ook van niet naar school te kunnen en dat zo veel niet kan en mag.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het behoorlijk 'gekaapt' is door een andere groep hoor, die puur rellen voor 'vermaak'. Dat vind ik nog wel even van een andere orde.
Bovendien ben ik het ook met je eens dat de situatie in Wit-Rusland volgens de westerse moraal een stuk slechter is en dit gedrag een stuk meer rechtvaardigt. Maar het blijft hooghartig om te doen alsof mensen die hier meer doen dan thuis achter hun schermpje hun onvrede uiten het totaal bij het verkeerde eind hebben. Maar goed, er is natuurlijk ook een middenweg tussen die twee.
Tsja, en dan? Het is door dit soort oproepjes niet zo dat ze supergoed georganiseerd zijn. Het is gewoon de wet van de getallen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Duurt gelukkig ook niet lang voordat de politie die groepen geïnfiltreerd heeft.
Kersenboogerd zit vol met mocrosquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Harderwijk zelf daar gewerkt, wonen maar weinig mocro's daar, in de omliggende gemeenten al helemaal niet.
Hoorn geef ik je gelijk in, ook geen beelden gezien. Maar ken het niet als een typische gemeente zoals Den Haag, de keren dat ik er was ook niet het gevoel gehad dat ik in een gemeente met veel mocro's was.
Dit ben ik helemaal met je eens hoor, en uiteraard mag je die onvrede uiten. Ik vind dit alleen niet helemaal de manier. We moeten de mensen die tegen de maatregelen zijn vooral ook niet allemaal wegzetten als 'gekkies', de discussie op tv is ook vrij eenzijdig en mensen met die mening worden al snel weggezet als idioten.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat het behoorlijk 'gekaapt' is door een andere groep hoor, die puur rellen voor 'vermaak'. Dat vind ik nog wel even van een andere orde.
Bovendien ben ik het ook met je eens dat de situatie in Wit-Rusland volgens de westerse moraal een stuk slechter is en dit gedrag een stuk meer rechtvaardigt. Maar het blijft hooghartig om te doen alsof mensen die hier meer doen dan thuis achter hun schermpje hun onvrede uiten het totaal bij het verkeerde eind hebben. Maar goed, er is natuurlijk ook een middenweg tussen die twee.
Daar gaan ze zelf al vanuit, dus er worden al verschillende groepjes aangemaakt en de exacte locatie wordt bijvoorbeeld pas een half uur van tevoren doorgegeven in bijv. groepen van de gele hesjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:30 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Duurt gelukkig ook niet lang voordat de politie die groepen geïnfiltreerd heeft.
https://www.volkskrant.nl(...)revolution~becde411/quote:Pas een half uur van tevoren wil Marc de verzamelplek doorsturen. ‘Ivm mollen.’ Het wordt uiteindelijk winkelcentrum Woensel. Een paar minuten voor twee uur vertrekt de groep richting het 18 Septemberplein, waar de demonstratie plaatsvindt.
Journalisten die tuig als demonstranten beschrijvenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Daar gaan ze zelf al vanuit, dus er worden al verschillende groepjes aangemaakt en de exacte locatie wordt bijvoorbeeld pas een half uur van tevoren doorgegeven in bijv. groepen van de gele hesjes.
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)revolution~becde411/
Gister ook te horen op een of ander een livestream tijdens de plunderingen dat ze een juwelier wilden 'pakken'.. nog voordat er daadwerkelijk op die stream ergens werd ingebroken. Behoorlijk voorbedachte rade lijkt me. Allemaal niet of lastig te bewijzen, maar men lijkt er doelbewust op uit om te rellen en waar mogelijk er zelf beter van de worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd? Een juwelierszaak?
Nee, dat waren de oproepen voor de zondagmiddag demonstraties.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Vanavond koffie drinken, kom je ook? Vanaf 21:00 ben je welkom.
Vind ik wel mee vallen. Ben daar toch vaak geweest. Wel veel buitenlandse mensen, maar ja, sommige mensen denken dat alles met een tint Marokkaans isquote:
Ik heb wel moeite met mensen die doen alsof corona niet bestaat of cijfers verdraaien, maar er zijn ook weldegelijk argumenten te bedenken waarom de huidige maatregelen too much zijn. En als je het TV-debat gelooft lijkt dat absoluut niet zo.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ben ik helemaal met je eens hoor, en uiteraard mag je die onvrede uiten. Ik vind dit alleen niet helemaal de manier. We moeten de mensen die tegen de maatregelen zijn vooral ook niet allemaal wegzetten als 'gekkies', de discussie op tv is ook vrij eenzijdig en mensen met die mening worden al snel weggezet als idioten.
De kankerambulance moest voor hem gebeld worden omdat 'ie kankerpijn aan zijn kankerhoofd had en daarom kankerdood ging ofzo iets.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die zal ik mij voor altijd herinneren als hangbuikzwijntje, wat een geknor kwam daar uit zeg.
'Het recht in eigen hand nemen' valt op verschillende manieren uit te leggen, de ene zou vinden dat ze een lintje zouden moeten krijgen, terwijl de andere zou vinden dat ze anders wel een andere reden hadden gevonden om ook te kunnen rellen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:00 schreef Enchanter het volgende:
Komen voetbalsupporters een keer positief in het nieuws , is het nog niet goed
Wel interessant om te zien dat zo ongeveer alle landen vergelijkbare maatregelen nemen. Allemaal een groot complot? Of misschien toch net wat doordachter dan viruswappies wensen te begrijpen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel moeite met mensen die doen alsof corona niet bestaat of cijfers verdraaien, maar er zijn ook weldegelijk argumenten te bedenken waarom de huidige maatregelen too much zijn. En als je het TV-debat gelooft lijkt dat absoluut niet zo.
ik vind dit eigenlijk niet kunnen, in principe geeft hij avondklok overtreders een compliment omdat ze het tegen zwaardere overtreders opnemenquote:Ook compliment aan leden van de m-side FCDB, die ik tegen kwam bij het ziekenhuis om dit te beschermen. Ook in de stad kwam ik ze tegen om te helpen! (mag ook gezegd worden).
Ik weet het niet precies, ik sprak alleen z'n moeder. Maar ik neem aan gewoon via een berichtje op z'n telefoon, gestuurd door klasgenoten ofzo.quote:
Er is ook nog steeds geen hard bewijs dat zo'n avondklok werkt, vooral omdat andere landen die maatregelen bijvoorbeeld samen met andere maatregelen namen of overdag bijvoorbeeld weer minder strenge regels hebben dan wij hier.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:46 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wel interessant om te zien dat zo ongeveer alle landen vergelijkbare maatregelen nemen. Allemaal een groot complot? Of misschien toch net wat doordachter dan viruswappies wensen te begrijpen?
Dat samen is ook wel doodvermoeiend. Hij had beter kunnen zeggen wij tegen de vijand/relschoppers. Die horen er niet bij.quote:
Dat gaat 2 kanten op. Zat mensen die op een constructieve manier vragen hebben / kritiek hebben en daarover in gesprek gaan. Tot in de 2e kamer toe. Kritische columns in kranten, TV programma die bepaalde problemen rondom een lock down belichten, meningen in kritische podcasts, werkgeversorganisaties die met statements komen etc etc etc... Die worden helemaal niet weggezet als gekkie omdat ze met terechte zorgen, vragen of suggesties komen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit ben ik helemaal met je eens hoor, en uiteraard mag je die onvrede uiten. Ik vind dit alleen niet helemaal de manier. We moeten de mensen die tegen de maatregelen zijn vooral ook niet allemaal wegzetten als 'gekkies', de discussie op tv is ook vrij eenzijdig en mensen met die mening worden al snel weggezet als idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |