abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197912251
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 18:55 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Zou je het kunnen delen :) ?
Oui, oui.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197914639
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Oui, oui.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!

Goede les Frans. Het is toch een liefhebber die iets te veel is blijven hangen in zijn debuutjaren zo lijkt het. Maar buiten dat wel zorgwekkend dat ie nog steeds aan het sukkelen met zijn rug is en weinig verwachtingen heeft.
pi_197915866
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 20:47 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Bedankt!

Goede les Frans. Het is toch een liefhebber die iets te veel is blijven hangen in zijn debuutjaren zo lijkt het. Maar buiten dat wel zorgwekkend dat ie nog steeds aan het sukkelen met zijn rug is en weinig verwachtingen heeft.
Schat van een jongen. Zijn calvarietochten gaan ook altijd door merg en been. ;(
pi_197916062
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 21:33 schreef showtimer het volgende:

[..]

Schat van een jongen. Zijn calvarietochten gaan ook altijd door merg en been. ;(
En te vaak opgegeven om er aan toe te geven. Gelukkig heeft ie er zelf geen spijt, een souvenir voor het leven .
pi_197917761
quote:
Oui, c'est ça ;)

Dank je, al is het wel een samenvatting.
pi_197917773
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 19:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Oui, oui.

SPOILER
Super, merci! :)
  dinsdag 9 februari 2021 @ 23:28:54 #207
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197917913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:18 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Oui, c'est ça ;)

Dank je, al is het wel een samenvatting.
Ja dat was mij ook duidelijk toen @showtimer daarna met die 4 pagina's aan kwam zetten :P
pi_197918002
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 23:28 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja dat was mij ook duidelijk toen @:showtimer daarna met die 4 pagina's aan kwam zetten :P
Haha, had ook niet verwacht dat het zó'n lang artikel zou zijn. Maar heeft dus wel enige meerwaarde.
Als we Showtimer toch niet hadden ;)
  woensdag 10 februari 2021 @ 00:49:10 #209
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197918641
quote:
George Bennett (Jumbo-Visma) could be unexpectedly impacted by teammate Tom Dumoulin’s sudden decision to take a break from cycling.
Here’s more, from VeloNews magazine (USA):

Speaking to the website STUFF today, Bennett said first of all that he fully supports Dumoulin, and hopes his time away from the sport will help him:
“I know Tom pretty well,” he stated. “I did a lot of race days with him last year, and spent a lot of time with him. He was quite open about the stress [he was under]. I think this will be really good for him, to take some time and get his head around how to deal with it; to get away from the expectation he perceives everyone has with him, and try to find the love for it again.
“Being one of the best cyclists in the world as a Dutchman comes with a lot of pressure,” Bennett added. “It’s one of the biggest sports over there, and I’m actually lucky - in New Zealand you don’t have that pressure that maybe a Dutchman has, being a sporting star of their country.”
As one of the stars of the Kiwi peloton, Bennett had been marked for the Giro this year instead of the Tour de France, because he doesn’t want his buildup to the Olympics to be jeopardized by a stressful three weeks in France right before the Games.
However, as one of the top climbers at Jumbo-Visma, it could now be Bennett who gets the call to replace Dumoulin in their Tour squad - a privilege Bennett says he’d really rather decline.
“It’s not often you hear someone say they don’t want to do the Tour,” Bennett remarked, “but I really want to do the Olympics well. I couldn’t do the Tour and the Olympics as well, so it’d be a bit of a disaster for the Olympics if I get called into the Tour squad.
“In every other year of my career I’d love to race the Tour - I’d want to be part of it, it’s my favorite race and it’s why I do cycling. I love it. But not in an Olympic year.”
However, if duty calls and he’s needed for the Tour again this summer, Bennett says of course he’ll fully commit to supporting his team in their quest for the yellow jersey.
“If that’s what I have to do, then I’ll throw myself behind it,” he said.
“I’m not going to complain or kick up a fuss.”
pi_197923417
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 22:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

De nieuwe Spekenbrink is uit.
quote:
"Scoren tussen de Omloop en Luik." Dat is de ambitie van Tiesj Benoot. Wat het speciaal maakt, is dat dit jaar misschien zijn laatste kans wordt om opnieuw een klassieker te winnen, na de Strade Bianche in 2018. Benoot: "Het is de laatste keer dat mijn focus op de klassiekers ligt. Ik rij nu ook al rittenkoersen van een week voor het klassement, maar vanaf 2022 ga ik me volledig richten op het rondewerk." Benoot wil nog niet zeggen of hij daarmee grote rondes of rittenkoersen a la Parijs-Nice, Tirreno-Adriatico, Ronde van Zwitserland en de Dauphiné bedoelt. "Hoe en wat zal later wel duidelijk worden, we zijn met de ploeg een meerjarenplan aan het uitwerken."
pi_197926191
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 00:49 schreef Momo het volgende:

[..]

Sjors, hou nou toch op. Waarom moet jij of all places je minutieus voorbereiden op de Olumpische Spelen?
pi_197926481
De Spelen zal voor Sjors ook maximaal plek 8/9 opleveren ja :D

En ik geloof sowieso niet dat hij ooit mee gaat doen om top-5 in een grote ronde, daarvoor mist hij gewoon net teveel, maar dat kopmanschap voor een grote ronde is hem beloofd vanuit de ploeg, kan me voorstellen dat hij niet blij is als dat nu weer aangepast wordt omdat ze hem nodig hebben als knecht in de Tour.
pi_197926522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 12:45 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

Als hij zich volledig wil focussen op het rondewerk, zijn de grote rondes toch de enige optie? Klassiekers en meedoen in rittenkoersen als PN enzo is prima te combineren, dat deed hij ook al.
  woensdag 10 februari 2021 @ 15:47:57 #214
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_197926822
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef Marcoss het volgende:
De Spelen zal voor Sjors ook maximaal plek 8/9 opleveren ja :D

En ik geloof sowieso niet dat hij ooit mee gaat doen om top-5 in een grote ronde, daarvoor mist hij gewoon net teveel, maar dat kopmanschap voor een grote ronde is hem beloofd vanuit de ploeg, kan me voorstellen dat hij niet blij is als dat nu weer aangepast wordt omdat ze hem nodig hebben als knecht in de Tour.
Als je de top 5 van de voorbije Giro ziet, dan zijn er best veel kanshebbers op een top 5 in een grote ronde.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 10 februari 2021 @ 20:04:54 #215
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197931400
Tony Martin mag niet meer met zijn handen losjes op het stuur: ‘Laat UCI de échte problemen aanpakken’

SPOILER
  donderdag 11 februari 2021 @ 12:45:34 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197942912
twitter
pi_197942982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja.....
  donderdag 11 februari 2021 @ 13:29:42 #218
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_197943489
twitter
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_197946326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:45 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Allemaal leuk en aardig dat de wielrenners het massaal niet gelezen hebben, Matteo. Dat maakt bepaalde maatregelen niet minder belachelijk.
pi_197946371
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig dat de wielrenners het massaal niet gelezen hebben, Matteo. Dat maakt bepaalde maatregelen niet minder belachelijk.
Dat is zijn punt toch niet? Punt is dat ze proactief actie hadden kunnen ondernemen en nu niet zo achteraf gaan klagen over de (niet allemaal even logische) maatregelen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_197946493
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat is zijn punt toch niet? Punt is dat ze proactief actie hadden kunnen ondernemen en nu niet zo achteraf gaan klagen over de (niet allemaal even logische) maatregelen
Dat staat toch los van elkaar? Ze hadden die mail kunnen lezen en daarop kunnen reageren. Maar Matteo had niet zulke belachelijke maatregelen moeten accorderen, dan was er überhaupt geen ophef geweest.
  donderdag 11 februari 2021 @ 16:51:21 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197946859
twitter

Zo te lezen waren Matteo en Phil de vertegenwoordig van de renners zelf. Lees dat Matteo ook belletjes heeft gedaan met jeugd coaches en reglementen van andere sporten heeft door genomen? Die heeft hier dus wel heel veel moeite in gestopt. Kan mij wel voorstellen dat het dan frustrerend is als ten eerste niemand het leest en dat later alsnog iedereen boos is. De plannen zelf natuurlijk niet helemaal realistisch (luchtfietserij hihi) en gaan meer uit van idealen dan realistische plannen. Misschien hebben nu meer renners intresse om zich ermee te bemoeien? :D
Hoop niet dat het tegen hem gaat werken, hij bedoeld het goed. Volgens mij hadden ze vorig jaar toch al de pik op hem bij een bepaalde race omdat hij ergens over geklaagd had?
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 02:08:00 #223
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_197958284

Altijd tegen Sjors.

(Finn Fisher-Black was eigenlijk de snelste, maar U23)
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 09:26:16 #224
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_197960212
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]

Altijd tegen Sjors.

(Finn Fisher-Black was eigenlijk de snelste, maar U23)
De vliegende ginger Jack Carswell verloor de juniorenrace nadat zijn ketting brak op Norwegian Road, de beslissende klim van de dag. Desalniettemin een mooie uitslag, want ook Lewis Bower is wéér een groot Nieuw-Zeelands talent. De Kiwi Purito, zeg ik even gekscherend (zie hieronder hoe groot (lees: klein) hij is). Hij is nu eerstejaars, maar kwam vorig jaar, als 16-jarige, al concurreren met van die semi-profs als deze Aaron Gate en Corbin Strong in South Waikato. Kans bestaat dat hij met een dergelijk parcours zondag al de dubbel gaat realiseren.

Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 14:20:34 #225
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197964740
twitter

Geen Volta Limburg jongens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')