Alsof je het vreemd vind als een man een ode aan je brengtquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:08 schreef Senn88 het volgende:
Wat is dit op de vroege dinsdagochtend.
Liefde voor/met/aan jouquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:08 schreef Senn88 het volgende:
Wat is dit op de vroege dinsdagochtend.
Treurig genoeg welquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof je het vreemd vind als een man een ode aan je brengt
Ja daarom doe ik het ook om het geleidelijk toe te voegen aan jouw leven, want ik ben ook wel een beetje vreemd.quote:
Goed verhaalquote:Op dinsdag 26 januari 2021 07:48 schreef scrupuleus het volgende:
En verder jij ook wel.
Maar niet naar ofzo.
En dit topic is puur altruïstisch.
Beetje lang wel.quote:
Ik heb hem niet gezien op tv maar Peter R is een klapjosti.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:42 schreef gcjoel het volgende:
Gelukkig snappen we nu hoe de rellen komen, met dan aan Peter R.
Oh vertelquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:42 schreef gcjoel het volgende:
Hij was gister bij Jinek en tot mijn spijt zag ik een deel.quote:
Precies de reden waarom ik niet naar die praatprogrammas kijkquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij was gister bij Jinek en tot mijn spijt zag ik een deel.
Kwam er op neer dat de relschoppers ontevreden zouden zijn en dat we eens met ze moesten praten ofzo.
En knuffelen! En buurthuizen! Ze hebben zo'n zware jeugd gehad!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kwam er op neer dat de relschoppers ontevreden zouden zijn en dat we eens met ze moesten praten ofzo.
Ik denk dat jij daar op het juiste spoor zit.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:55 schreef Q. het volgende:
De "R" van Peter staat volgens mij voor "Randdebiel".
Ach ja Peter. Knuffelen met terroristen. Waarom niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een topidee.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Johquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Joh
Iedereen is ontevreden op dit moment. Zie je mij een gratis playstation scoren in de winkel die ik plunder? NEE! (want die zijn uitverkocht).
HOI.quote:
Het viel een beetje tegen in Nijmegen, las ik. Bruls stond er in z'n eentje.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:42 schreef gcjoel het volgende:
Ik zet de thee alvast opquote:Op dinsdag 26 januari 2021 08:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zit weer enorm in Animal Crossing en ik weet dat ik leuke spullen heb vandaag.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb heel veel zin om de hele dag te Simsen. En vooral niet te werken.
Meh. Nog maar 7 uur te gaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit weer enorm in Animal Crossing en ik weet dat ik leuke spullen heb vandaag.
Ik zat echt vol spanning te wachten dat die rellers er ineens aan zouden komen en hij het op een lopen zou moeten zettenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het viel een beetje tegen in Nijmegen, las ik. Bruls stond er in z'n eentje.
Oh ja, die foto.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het viel een beetje tegen in Nijmegen, las ik. Bruls stond er in z'n eentje.
Achgos.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stond ergens nog een reactie onder: 'Bruls heeft iedereen opgegeten'
Even een kanttekening, ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat dit "de jeugd" is. Ja, er is jeugd bij, maar ook genoeg lui die je niet meer in die categorie kan plaatsen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik denk heus wel dat dit de samenkomst is van een bende ontevredenheden.
Geen school, geen uitgaan, geen vooruitzicht, en dan een extra maatregel erop die t nog meer inperkt. En in t buitenland waren die extra maatregelen er al veel eerder, op een moment waarbij er nog veel bang waren met t virus. Daar heeft men kunnen "wennen". Dat was nieuw, dat was spannend, we waren t nog niet "zat". En dan ga je sneller in een zwaardere lockdown.
Onze zware maatregelen komen op een moment dat heel veel mensen echt wel enorm klaar zijn met die corona, zeker de jeugd ook. Maanden van ellende (weliswaar minder zwaar dan andere landen, maar dat merk je zelf niet als je t niet aan den lijve ondervind) en als je er dan echt helemaal klaar mee bent, dan duurt die vaccinatie ook nog eens veel langer en dan flikkeren ze er de avondklok bovenop.
Poh. Kei ontevreden.
En ik denk serieus dat de psychische gevolgen en de verveling, eenzaamheid en zulke dingen zwaar onderschat zijn. "Kom op jongens, nog even! Bel elkaar anders even." ... dat werk dus niet he. Econonmische gevolgen worden onersteund met pakketten, maar de psychologische gevolgen moeten elkaar maar ff een hart onder de riem steken.
DESONDANKS (voodat jullie denken dat ik de rellen goed praat) is er nog een hele dikke stap tussen ontevreden zijn, gaan demonstreren.... en gaan rellen en de mensen die ook geraakt zijn door corona nog verder de put in helpen. Horeca, MKB. Je denkt dat jij als enige het zwaar hebt omdat je niet kan stappen en geen uitlaatklep hebt? Jij hoeft je eigen broek geloof ik nog niet hoog te houden, dus dat verbleekt bij die andere problemen.
Maar dat is dan weer een kenmerk van "de jeugd": ikke ikke ikke en de rest kan (letterlijk) stikke. Het is een domme "kijk mij cool doen" instagram cultuur waarbij men elkaar ophitst. Tel dat bij de verveling van al maanden op, en de giga onvrede en het is BIJNA logisch dat t gaat knallen als je er nog een druppel benzine (avondklok) bij doet. Plus: Nederland is een enorm entitled land.
Maar dan nog: dit? Je staat toch ook ergens een keer voor de spiegel en vraagt jezelf af "Wat ben ik aan t doen?" lijkt me.
Zeker, eens.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik denk heus wel dat dit de samenkomst is van een bende ontevredenheden.
Geen school, geen uitgaan, geen vooruitzicht, en dan een extra maatregel erop die t nog meer inperkt. En in t buitenland waren die extra maatregelen er al veel eerder, op een moment waarbij er nog veel bang waren met t virus. Daar heeft men kunnen "wennen". Dat was nieuw, dat was spannend, we waren t nog niet "zat". En dan ga je sneller in een zwaardere lockdown.
Onze zware maatregelen komen op een moment dat heel veel mensen echt wel enorm klaar zijn met die corona, zeker de jeugd ook. Maanden van ellende (weliswaar minder zwaar dan andere landen, maar dat merk je zelf niet als je t niet aan den lijve ondervind) en als je er dan echt helemaal klaar mee bent, dan duurt die vaccinatie ook nog eens veel langer en dan flikkeren ze er de avondklok bovenop.
Poh. Kei ontevreden.
En ik denk serieus dat de psychische gevolgen en de verveling, eenzaamheid en zulke dingen zwaar onderschat zijn. "Kom op jongens, nog even! Bel elkaar anders even." ... dat werk dus niet he. Econonmische gevolgen worden onersteund met pakketten, maar de psychologische gevolgen moeten elkaar maar ff een hart onder de riem steken.
DESONDANKS (voodat jullie denken dat ik de rellen goed praat) is er nog een hele dikke stap tussen ontevreden zijn, gaan demonstreren.... en gaan rellen en de mensen die ook geraakt zijn door corona nog verder de put in helpen. Horeca, MKB. Je denkt dat jij als enige het zwaar hebt omdat je niet kan stappen en geen uitlaatklep hebt? Jij hoeft je eigen broek geloof ik nog niet hoog te houden, dus dat verbleekt bij die andere problemen.
Maar dat is dan weer een kenmerk van "de jeugd": ikke ikke ikke en de rest kan (letterlijk) stikke. Het is een domme "kijk mij cool doen" instagram cultuur waarbij men elkaar ophitst. Tel dat bij de verveling van al maanden op, en de giga onvrede en het is BIJNA logisch dat t gaat knallen als je er nog een druppel benzine (avondklok) bij doet. Plus: Nederland is een enorm entitled land.
Maar dan nog: dit? Je staat toch ook ergens een keer voor de spiegel en vraagt jezelf af "Wat ben ik aan t doen?" lijkt me.
Professionele aso'squote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een kanttekening, ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat dit "de jeugd" is. Ja, er is jeugd bij, maar ook genoeg lui die je niet meer in die categorie kan plaatsen.
🐱quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, m'n kerel heeft de katten-emoticons ontdekt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, m'n kerel heeft de katten-emoticons ontdekt.
DOE!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:22 schreef babylon het volgende:
Als ik nou een TMF agenda uit '92/'93 kan krijgen. Dan is '93 gelijk met datum/dag als 2021.
Dat moet werken!
Mag ik een stukje in je agenda schrijven?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:22 schreef babylon het volgende:
Als ik nou een TMF agenda uit '92/'93 kan krijgen. Dan is '93 gelijk met datum/dag als 2021.
Dat moet werken!
OH wacht, toen bestond TMF nog niet..
Ik ga juist als een speer!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:28 schreef DrMarten het volgende:
De productiviteit is ver te zowken vandaag
Ik beoordeel dat aan de hand van de eindhoven filmpjes, maar t kan zijn dat "de jeugd" eerder zichzelf filmt op insta en je dus ook meer van die filmpjes ziet.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een kanttekening, ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat dit "de jeugd" is. Ja, er is jeugd bij, maar ook genoeg lui die je niet meer in die categorie kan plaatsen.
Beetje fappen op Fabienne?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:16 schreef babylon het volgende:
Gisteren eerste cursus Klimaatverandering en klimaatproblematiek van de Volks Universiteit gevolgd. Rete-interessant
#backtoschool
Zal ik een TMF agenda kopen?
Dat klinkt op zich niet onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik beoordeel dat aan de hand van de eindhoven filmpjes, maar t kan zijn dat "de jeugd" eerder zichzelf filmt op insta en je dus ook meer van die filmpjes ziet.
Mwa. Niet heel lelijk oud geworden toch?quote:
Zo erg is 't toch niet? Het is ook geen glamourshot ofzo.quote:
Ik zeg niet dat het een verschrikkelijke vrouw is.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo erg is 't toch niet? Het is ook geen glamourshot ofzo.
Fair enough.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een verschrikkelijke vrouw is.
Ik zeg dat ik er niet op zou fappen.
STINGquote:Op dinsdag 26 januari 2021 11:52 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig tegenwoordig
net een broodje bal gehaaldquote:
Where it is turned into shit.quote:
De hele politiek is daar op gebasseerd!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:24 schreef scrupuleus het volgende:
En shit kan er ook van beide kanten uit komen.
Ben je een profiteur, of iemand met veel mensenliefde, of zit je er een beetje tussen?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef babylon het volgende:
Voor het eerst in jaren compleet de weg kwijt waar ik op moet stemmen dit jaar btw
Dit wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:27 schreef babylon het volgende:
Voor het eerst in jaren compleet de weg kwijt waar ik op moet stemmen dit jaar btw
Ik ben zeer liberaal en een tikkie rechts en heb een paar maand terug mijn lidmaatschap van D66 opgezegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je een profiteur, of iemand met veel mensenliefde, of zit je er een beetje tussen?
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:34 schreef gcjoel het volgende:
Godver, wil je je ticket voor Nieuw Zeeland opnieuw vastleggen is de informatie die ze in november gaven niet helemaal correct geweest![]()
Nu kunnen we niet zonder bijbetaling omboeken (1000 euro) Dus dan maar refund gevraagd. En nu hopen dat we het nog ergens kunnen boeken. Maar dan moeten we weer gaan letten op de voorwaarden ivm corona.
kutzooi.
Dit wordt echt een slagveld.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Zit voor het eerst te overwegen blanco te stemmen omdat ik het echt niet meer weet.
Welkom bij de PvdD!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben zeer liberaal en een tikkie rechts en heb een paar maand terug mijn lidmaatschap van D66 opgezegd.
[ afbeelding ]
Tsja
Waarom zou je dan blanco gaan stemmen? Die snap ik nooit zo goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel ja.
Zit voor het eerst te overwegen blanco te stemmen omdat ik het echt niet meer weet.
Blijf hoop houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:34 schreef gcjoel het volgende:
Godver, wil je je ticket voor Nieuw Zeeland opnieuw vastleggen is de informatie die ze in november gaven niet helemaal correct geweest![]()
Nu kunnen we niet zonder bijbetaling omboeken (1000 euro) Dus dan maar refund gevraagd. En nu hopen dat we het nog ergens kunnen boeken. Maar dan moeten we weer gaan letten op de voorwaarden ivm corona.
kutzooi.
Blanco is beter dan niet stemmen, zie het uit protest/onwetendheid/niet weten wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom zou je dan blanco gaan stemmen? Die snap ik nooit zo goed.
Heb je wel de programma's al gelezen?
Nou dit is wel de druppel hoor!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Blijf hoop houden.
Ga niet rellen!
Wel je wil tot stemmen tonen, maar geen partij vinden waar je het genoeg mee eens bent om op te stemmen. Heb het ook wel eens gedaan.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dat had nog een beetje invloed op verdeling van restzetels of zoiets toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel je wil tot stemmen tonen, maar geen partij vinden waar je het genoeg mee eens bent om op te stemmen. Heb het ook wel eens gedaan.
Ouwe PvdA'er!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had nog een beetje invloed op verdeling van restzetels of zoiets toch?
Maar goed, ik wist meestal vooraf wel welke partij ik ging stemmen. Nu denk ik het ook wel te weten
Alles voor de kids?quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben zeer liberaal en een tikkie rechts en heb een paar maand terug mijn lidmaatschap van D66 opgezegd.
[ afbeelding ]
Tsja
Nee, ik snap het echt niet. Dan ga ik gewoon niet stemmen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel je wil tot stemmen tonen, maar geen partij vinden waar je het genoeg mee eens bent om op te stemmen. Heb het ook wel eens gedaan.
Ik ben blank en heb een vaste baan. PvdA is geen optiequote:
Meer als een signaal dat het echt bagger is momenteel.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De druppel was Moria.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Welkom bij de PvdD!
Of de piraten!
Waarom opgezegd?
Ik was me even af aan het vragen wat Moira misdaan hadquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Meer als een signaal dat het echt bagger is momenteel.
Programma's heb ik nog niet gelezen, maar hoef er ook niet zoveel door te nemen.
Ben meer links dan rechts, dus partijen als VVD, PVV, FvD vallen af. Christelijk stem ik niet, dus die vallen ook af. SP en GroenLinks heb ik ook helemaal niks mee. Al die kleine partijtjes in de marge als een Denk, Partij voor de Dieren en dat soort onzin wordt hem ook niet. Dan blijft er verdomd weinig over.
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja al die dode dwergen en orcs en dan ook nog zo'n Balrog. Ellende op ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |