Heerlijke classic.quote:
dan vind je dit ook mooi denk ik.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 00:40 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
dan vind je dit ook mooi denk ik.
ergens in 1981 ofzo?quote:
Als je ademloos de nacht foor kunt.. ben je onsterfelijk.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2021 03:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je ademloos de nacht foor kunt.. ben je onsterfelijk.
quote:
And so you're backquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Good evening Peepz. Zit alles waar het moet zitten?
quote:
Wat tof!! Ik hoop dat je veel liefhebbers weet te trekken [...] Goede naam ook, niks mis mee, hoewel.. DJ Dick, daar zou ik het bij laten maar ik heb dan ook geen fantasie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:59 schreef Ulx het volgende:
https://www.mixcloud.com/(...)garagey-punk-blasts/
Mijn debuut als internet-radio-dj.
En ja, ik kon geen slechtere, foutere, dommere dj-naam verzinnen dan Dj Dick Rockhart.
Heeeyyyy spannende gekke dame, dat is lang geleden, alles goed?quote:
Joa!! Alles werkt nog. Op een zeer laag 'niveau' dat wel, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyyy spannende gekke dame, dat is lang geleden, alles goed?
Ge-triggered door "alles werkt nog"quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Joa!! Alles werkt nog. Op een zeer laag 'niveau' dat wel, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
En jij??
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ge-triggered door "alles werkt nog"
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bescheten maar wel toepasselijk dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoveel feestjes mee kapot gemaakt of juist gemaakt met die kutplaat
Het is een bepaalde vibequote:
thanks. We zijn er net mee gestart. Een bende muzikale omnivoren uit Amsterdam, Boedapest, Londen. We doen wat we leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat tof!! Ik hoop dat je veel liefhebbers weet te trekken [...] Goede naam ook, niks mis mee, hoewel.. DJ Dick, daar zou ik het bij laten maar ik heb dan ook geen fantasie.en ik denk dat die naam al vergeven is.
Succes!
Ik ben er nog hehquote:
Ze komt hahah, wie weet ook letterlijk!quote:
We? Dat is nog toffer, uit meerdere landen...Ik dacht 1 persoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
thanks. We zijn er net mee gestart. Een bende muzikale omnivoren uit Amsterdam, Boedapest, Londen. We doen wat we leuk vinden.
Nog steeds ben ik aanwezigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:57 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ze komt hahah, wie weet ook letterlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool,quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:05 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat tof!! Ik hoop dat je veel liefhebbers weet te trekken [...] Goede naam ook, niks mis mee, hoewel.. DJ Dick, daar zou ik het bij laten maar ik heb dan ook geen fantasie.en ik denk dat die naam al vergeven is.
Succes!
Heb hem toegevoegd, ben benieuwd naar dubb & bass en hiphop als mijn mood daar zin in heeft.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Cool,
https://radiopatapoe.nl/
Daar doen we op vrijdagavond onze Radio Distraction show. Gaat van dub & bass naar chillout via punk en hiphop en deathmetal.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Cool,
https://radiopatapoe.nl/
Daar doen we op vrijdagavond onze Radio Distraction show. Gaat van dub & bass naar chillout via punk en hiphop en deathmetal.
Lekkerrrrrquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Beter, nooit stoppen als je de top bereikt!
[ link | afbeelding ]
Rawrr Christina was wel top in die dagen, helaas is het een beetje mis gegaan de laatste jaren...quote:
Echt wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Rawrr Christina was wel top in die dagen, helaas is het een beetje mis gegaan de laatste jaren...
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Nee, dan Britney, arm vrouwtje danst alleen nog als een slaaf voor de huiscam.
Leave Britney aloneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waa oldschool Houseparty vibes!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:20 schreef heracles het volgende:
OOOOOOOOOOOOOoooóoooooooooooOOOOoooHhhh
Waar zijn de tijden
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
Nee, dan Britney, arm vrouwtje danst alleen nog als een slaaf voor de huiscam.
Jaah jammer, echt typisch een hollywood drama story de carriere van Britney. Maarja ze heeft daadwerkelijk nooit een goede stem gehad, slechts leuk kunne waggelen met haar lekkere lichaam. Probeer maar eens een live singing optreden van haar te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What lies behind makes no sense in my mind
Graag.quote:
Mooie muziek inderdaad, alleen jammer van het visuele deel....quote:
Heeeyyyyyquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mooie muziek inderdaad, alleen jammer van het visuele deel....
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:46 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mooie muziek inderdaad, alleen jammer van het visuele deel....
Ja ik ook, maar heb toch wel mn voorkeur!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Juist mooi, het menselijk lichaam, ik hou ervan
Weet je nog die houten poppetjes met een stokje en een gaatjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar heb toch wel mn voorkeur!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |