Wat is dat voor vaag figuur iddquote:Op maandag 25 januari 2021 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Hassan Joskun of hoe de beste man ook heet mag nogmaals stuntelen.
Ik ben ook wel benieuwd inderdaad.quote:
Corrigerende tikken genot.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Goeiste actie @:zipportal
Deels mee eens, maar dat is geen reden om wel of geen maatregelen in te voeren. Want dat geef je hun macht en laat je je dus onder druk zetten.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alles gaat hand in hand samen. Rellen vinden deze lui gewoon heel tof. Echter kan je normaliter alleen rellen als er een goede reden is, dan ontstaat er namelijk de gemeenschappelijke wens om te rellen. Denk aan voetbalwedstrijden, manifestaties van de NVU. Nu kon je toch aanvoelen dat al die verveelde en gefrustreerde jongeren dit zouden aangrijpen? Dit zat er gewoon dik in.
Jammer dat ze er niet over heen redenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Surinaamse zo te horen, met z'n conjoooquote:Op maandag 25 januari 2021 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar gelukkig is er de persneger:
https://www.facebook.com/(...)os/1061167254382375/
Schalkwijk is "onze" prachtwijk, ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:26 schreef Revanches het volgende:
[..]
Haarlem? Wonen daar zoveel tokkies?
Goed voor het draagvlak?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Dan ga ik kijkenquote:
Zeker, zwichten voor geweld van een groep lijkt me zelden een goed idee, echter kunnen we nu in ieder geval constateren dat dit ook geen goed idee was. Het is gewoon een gok gebleken.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar dat is geen reden om wel of geen maatregelen in te voeren. Want dat geef je hun macht en laat je je dus onder druk zetten.
Als ze Dordt maar met rust laten.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
In Dordrecht is het centum even afgesloten geweest tussen acht en negen uur. Maar uiteindelijk is er niks gebeurd, gelukkig.
[ afbeelding ]
jepquote:
Waarom zou iemand bij Jinek aan tafel zeggen dat de rellen door Wilders komen?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:28 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd inderdaad.
Voor mijn gevoel ben je flink aan het kronkelen om dit goed te pratenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeker, zwichten voor geweld van een groep lijkt me zelden een goed idee, echter kunnen we nu in ieder geval constateren dat dit ook geen goed idee was. Het is gewoon een gok gebleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |