Kattekwaad is de primera leegroven?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef chroestjov het volgende:
Waarom is iedereen zo boos over een beetje kattekwaad?
Misschien moeten we ons wat meer aanpassen aan deze groep?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog wel een paar hele goede woordkunstenaars tussen.
quote:
Veel ouder volgens mij. Jaren 80 of 90.quote:
KRASSEN KRASSEN KRASSENquote:Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Waarom is hier geen politie aanwezig en kunnen ze hun gang gaan?
Waterkanon met dit soort kleine groepen in de binnenstad weinig effect.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:17 schreef JohnBercow het volgende:
Waar wacht dat waterkanon op bij Ruptly. Ga het tuig aanpakken
Diegene die in dit filmpje aan het schreeuwen is is al aardig anti politie en anti corona.quote:
Omdat Jesse van de situatie gebruikmaakt in een poging om bepaalde bevolkingsgroepen te demoniseren?quote:Op maandag 25 januari 2021 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die Jesse Klaver de schuld geven
jawel, het op een forum goedkeuren en toejuichenquote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef daNpy het volgende:
Je eigen land slopen. Dommer kun je toch niet worden.
Geen idee danquote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Veel ouder volgens mij. Jaren 80 of 90.
quote:Op maandag 25 januari 2021 22:19 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wauw, ik zie ook genoeg ´blanke´ nederlanders die aan het rellen zijn. Roeptoeter Geert
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |