Zal hier wel niet kunnen vanwege privacy.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:53 schreef Ireth het volgende:
Elders lees ik de tip om kleurstof in de waterkanonnen te doen. Net als in die geldkoffertjes...
Vind het wel een leuke
quote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg nu ook wel zin.
Zijn er fokkers die morgen mee willen gaan rellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan mogen ze er wel een dagelijks programma van makenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze jongens en meisjes zullen binnenkort wel op Opsporing gezocht te zien zijn. Al die busjes hebben 360 camera's.
DNA spray mag wel in winkels enzo.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Zal hier wel niet kunnen vanwege privacy.
Natuurlijk niet, dit zijn opportunisten die van rellen houden. Maar dat maakt het niet minder backlash voor een debiele beslissing. Elke aap kon aanvoelen dat de vlam een keer in de pan moest schieten. Deze lui kunnen niet naar werk, kunnen niet naar stage en doen geen reet. Tuurlijk ontvlamd dat een keer lolquote:Op maandag 25 januari 2021 21:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat 95% van deze mensen echt totaal niet aan het rellen is vanwege de avondklok maar meer uit verveling of omdat ze gewoon tuig zijn.
Of denk je werkelijk dat ze vrijheidsstrijders zijn terwijl ze de ruiten van de zwaar gedupeerde ondernemers aan het ingooien zijn zodat ze zijn spullen kunnen jatten?
de laatquote:
De laatste keer dan VBL on tour was, was in rome.. EN WE WETEN ALLEMAAL HOE DAT IS AFEGELOPEN.quote:
Ik heb trek in donuts, kunnen we een Dunkin donuts plunderen? Dan ga ik meequote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik krijg nu ook wel zin.
Zijn er fokkers die morgen mee willen gaan rellen?
Ja welke debiel verzint die avondklok dan ook. Wel een vrij heftig effect...quote:Op maandag 25 januari 2021 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een backlash voor een debiele beslissing lol.
Ik denk niet dat deze gasten 40u per week werkenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dit zijn opportunisten die van rellen houden. Maar dat maakt het niet minder backlash voor een debiele beslissing. Elke aap kon aanvoelen dat de vlam een keer in de pan moest schieten. Deze lui kunnen niet naar werk, kunnen niet naar stage en doen geen reet. Tuurlijk ontvlamd dat een keer lol
Dat meen jequote:Op maandag 25 januari 2021 21:57 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oke. Het leger bestaat uit heel wat meer dan de paar gevechtseenheden die we hebben he.
Dan moeten ze wel minimaal zes uur zendtijd uittrekken.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze jongens en meisjes zullen binnenkort wel op Opsporing gezocht te zien zijn. Al die busjes hebben camera's.
Welke Jumbo? Die bij Kinepolis? Link naar video?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik kan vanuit m'n appartement die geplunderde Jumbo in Den Bosch zien...moest er natuurlijk achterkomen via een filmpje op whatsapp
De agente krijgt niet de kans om het uit te leggen. Ga er vanuit dat het verhaal anders is.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:50 schreef Sfancta het volgende:
Man wordt aangehouden omdat hij In eigen zaak beschermd tegen relschoppers in Geleen
https://www.facebook.com/100003040855097/posts/3498897396888254/
Wat vinden we hiervan?
Vrijheidsstrijders niet nee. Tuig wel. Maar dit is wel de aanleiding.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat 95% van deze mensen echt totaal niet aan het rellen is vanwege de avondklok maar meer uit verveling of omdat ze gewoon tuig zijn.
Of denk je werkelijk dat ze vrijheidsstrijders zijn terwijl ze de ruiten van de zwaar gedupeerde ondernemers aan het ingooien zijn zodat ze zijn spullen kunnen jatten?
En daarna krijgen ze een contract bij de NPO voor docu's te maken ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze jongens en meisjes zullen binnenkort wel op Opsporing gezocht te zien zijn. Al die busjes hebben camera's.
Haha, staat die daar ook tussenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:55 schreef RipCity het volgende:
Mediamarkt bestormd volgens reporter Wilfred genee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |