Den Boschquote:Op maandag 25 januari 2021 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]Ook aan het plunderen in Den Bosch.
Gister 130 ofzo opgepakt, zat niet eens meer 1/5 van vast.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Morgen in elke stad 20/30 van die relschoppers oppakken en tot einde lockdown vastzetten. Is de angel er zo uit.
Inderdaad en van alle minderjarige ook de ouders arresteren.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Morgen in elke stad 20/30 van die relschoppers oppakken en tot einde lockdown vastzetten. Is de angel er zo uit.
Ze dragen allemaal vuurwapens, alleen zou het buiten proportioneel zijn. Maar het gaat voornamelijk om de afwisseling die zo'n baan biedt. Op veel dagen doen ze ook gewoon niks. Beetje in een winkelcentrum rondlopen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker voor 16 euro bruto per uur molotovcocktails, messen en mortieren naar je toe gegooid krijgen terwijl jij alleen met je knuppeltje en helm staat.
Dom volk luistert sowieso niet. Daar zijn ze namelijk te dom voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Morgen zeggen dat alles onder controle is zeker.![]()
Hij heeft zijn hand overspeelt.
Waarom steeds de Jumbo? Wss omdat ze daar de weg en de spullen kennen? Appie is natuuurlijk te duur voor ze.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tot gisteren riepen diezelfde blogs op om te gaan demonstreren en rellenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom is Rotterdam ineens international nieuws?
Ook van die rechtse kutblogs die allochtonen de schuld geven
Het is niet dat ze ervoor werken. Sigaar uit eigen doosquote:Op maandag 25 januari 2021 21:43 schreef TLC het volgende:
Ik zou de blik van al die arrestanten wel willen zien als ze te horen krijgen hoeveel ze moeten terugbetalen
schuldsanering-en deurwaardersgenot voor de rest van hun leven![]()
Ik snap je hoor, maar daarmee weet je zeker dat ze de criminaliteit in gaan / blijvenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:43 schreef TLC het volgende:
En daarvoor heb je dan gevangenissenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik snap je hoor, maar daarmee weet je zeker dat ze de criminaliteit in gaan / blijven
Enige wat je Rutte kan verwijten is dat hij dit had kunnen verwachten. In spanje, italie en frankrijk zijn er rellen geweest voor de avondklok.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Morgen zeggen dat alles onder controle is zeker.![]()
Hij heeft zijn hand overspeelt.
Het grappige is dat waar de hooligans zijn het dus rustig isquote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Solotovski het volgende:
Ik wil beelden zien van voetbalhooligans die relschoppers de tyfus inslaan
Bijna net zo van het padje als die gasten die staan te rellen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als die meedoen in deze aanval, is dat een acceptabel risico
95 Euro betalen en uur later sta je weer buiten.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister 130 ofzo opgepakt, zat niet eens meer 1/5 van vast.
Die ja! Die zit te poepen toch?quote:
En Rotterdam.... o wachtquote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Het grappige is dat waar de hooligans zijn het dus rustig is
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
lekker kut, dan heb je zn klootzak die je pakje gejat heeft bij de jumboquote:Op maandag 25 januari 2021 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gewoon alle steun (uitkering, zorgtoeslag, huursubsidie, studiefinanciering, hypotheekrenteaftrek) stopzetten tot de schade is betaald.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het is niet dat ze ervoor werken. Sigaar uit eigen doos
Wildpoepende agentquote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moet ik hier precies zien?
Leeuwarden.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
Alkmaar ookquote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
Bijstandseenheid van de Koninklijke Marechaussee.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moet ik hier precies zien?
Dit is natuurlijk allemaal een vooropgezet plan van de Russen. Communisten die rellen!quote:Op maandag 25 januari 2021 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo heeft Rusland hier een livestream? Wel lekker zo aan de frontlinie
we zitten in nederland he?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:43 schreef TLC het volgende:
Ik zou de blik van al die arrestanten wel willen zien als ze te horen krijgen hoeveel ze moeten terugbetalen
HALLO DIT IS DE BRANDWEERquote:Op maandag 25 januari 2021 21:38 schreef Zwansen het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE HIER SPREEKT DE POLITIE
Zijn er die of waren het maar loze woorden?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Solotovski het volgende:
Ik wil beelden zien van voetbalhooligans die relschoppers de tyfus inslaan
Maastricht, Leeuwarden.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
Verzekeraars hebben al aangekondigd de schade om de daders te verhalenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we zitten in nederland he?
Uurtje of 3 schoffelen en sorry zeggen dus
Jawohl!quote:
Die zijn toch totaal ongeschikt hiervoor johquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat het een fout was het leger niet te laten ondersteunen
Ze zijn er in een aantal steden. Waren geen loze woorden.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn er die of waren het maar loze woorden?
Maar zijn die ook echt de straat op gegaan?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |