Die ja! Die zit te poepen toch?quote:
En Rotterdam.... o wachtquote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Het grappige is dat waar de hooligans zijn het dus rustig is
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
lekker kut, dan heb je zn klootzak die je pakje gejat heeft bij de jumboquote:Op maandag 25 januari 2021 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]Ook aan het plunderen in Den Bosch.
Gewoon alle steun (uitkering, zorgtoeslag, huursubsidie, studiefinanciering, hypotheekrenteaftrek) stopzetten tot de schade is betaald.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het is niet dat ze ervoor werken. Sigaar uit eigen doos
Wildpoepende agentquote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moet ik hier precies zien?
Leeuwarden.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
Alkmaar ookquote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
Bijstandseenheid van de Koninklijke Marechaussee.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat moet ik hier precies zien?
Dit is natuurlijk allemaal een vooropgezet plan van de Russen. Communisten die rellen!quote:Op maandag 25 januari 2021 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo heeft Rusland hier een livestream? Wel lekker zo aan de frontlinie
we zitten in nederland he?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:43 schreef TLC het volgende:
Ik zou de blik van al die arrestanten wel willen zien als ze te horen krijgen hoeveel ze moeten terugbetalen
schuldsanering-en deurwaardersgenot voor de rest van hun leven![]()
HALLO DIT IS DE BRANDWEERquote:Op maandag 25 januari 2021 21:38 schreef Zwansen het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE HIER SPREEKT DE POLITIE
Zijn er die of waren het maar loze woorden?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:44 schreef Solotovski het volgende:
Ik wil beelden zien van voetbalhooligans die relschoppers de tyfus inslaan
Maastricht, Leeuwarden.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
Verzekeraars hebben al aangekondigd de schade om de daders te verhalenquote:Op maandag 25 januari 2021 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we zitten in nederland he?
Uurtje of 3 schoffelen en sorry zeggen dus
Jawohl!quote:
Die zijn toch totaal ongeschikt hiervoor johquote:Op maandag 25 januari 2021 21:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat het een fout was het leger niet te laten ondersteunen
Ze zijn er in een aantal steden. Waren geen loze woorden.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn er die of waren het maar loze woorden?
Maar zijn die ook echt de straat op gegaan?quote:Op maandag 25 januari 2021 21:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tilburg
Nijmegen
Almelo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |