Meh, wel eens gehad. Ging op de een of andere manier snel kapot..quote:
Basic organic? Wut? Is dat beter voor het milieu ofzo?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:27 schreef Meridiaan het volgende:
C&A heeft soms ook wel prima dingen, die hebben zo’n basic organic cottonish lijn.
Al denk ik dat veel merken dat wel hebben tegenwoordig.
En een V-hals, alleen geschikt voor homofielen.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:09 schreef Scuidward het volgende:
America Today heb ik al jaren en ze blijven goed.
https://www.america-today(...)-1432002006+900.html
Helaas niet meer in het zwart zoals vroegerdus ik moet ook weer op zoek.
Dat is zodat jij hem over je hoofd kan krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En een V-hals, alleen geschikt voor homofielen.
Je ziet die neklijn toch lopen van dat shirt, echt een vrouwenhalslijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 22:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is zodat jij hem over je hoofd kan krijgen.
Maar serieus, die v-hals stelt geen fluit voor, het is niet alsof hij tussen je tepels eindigt.
Kleding van H&M kun je na 10x wassen weggooien.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Sebbeszweet het volgende:
H&m heeft prima basic slimfit shirts met fatsoenlijke pasvorm. Als je dan een klein beetje mannelijke gains hebt, komt dat prima uit.
Klopt maar iedere zomer verse shirts, dus geen probleem.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:34 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Kleding van H&M kun je na 10x wassen weggooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |