Prima vent, niks mis mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die walgelijke papzak komt niet eens uit Nijmegen.
Dat heb je wel eens met burgemeesters.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig boeit echt niemand Nijmegen.
sunt he,quote:Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het was mn nick op IRC indertijd, nooit bij stil gestaan dat het 3 jaar daarna als breezer omschreven werd eilk.
Hoorde genoeg toen ik snel ff de hond uitliet Politieauto's en af en toe vuurwerk. Zelfs honden blaffen. Woon vlak bij het stadspark.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Woon op +/- 1 km vanaf rijksweg centrum maar hoor hier helemaal niks
Vreselijke man maar dit is toch zeldzaam leiderschap. Skin in the game. Wel een hele hoop skin maar dat geheel terzijde.quote:
Hij moet maar zsm naar de sportschool als dat weer kan. Maar hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet!quote:Op maandag 25 januari 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mohammed gaat nu naar Wijchen
Gewoon gordijnen dicht doen en binnen blijven.quote:Op maandag 25 januari 2021 20:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga niet liegen; ik ben best bang.
Wou het net posten:quote:Op maandag 25 januari 2021 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens met burgemeesters.
quote:Op maandag 25 januari 2021 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik woon in Geleen en er is hier helemaal geen politiebureau!
Zijn de gele hesjes verdwaald dan?quote:Op maandag 25 januari 2021 20:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik woon in Geleen en er is hier helemaal geen politiebureau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |