Wat kunnen ze dan wel met een schildquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:21 schreef AgnesGru het volgende:
Ik dacht dat mensen met een schild ook niet verbannen konden worden
De eerstvolgende nacht kunnen ze niet vermoord worden door de verradersquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:29 schreef Isane het volgende:
[..]
Wat kunnen ze dan wel met een schild?
Opdrachten boeien me niet. Het is de interactie die interessant is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:32 schreef soccerroos het volgende:
Weer saaie aflevering. Ook geen bijzondere opdrachten.
Had toch veel meer verwacht.
Maar dan hadden ze meer rollen moeten hebben. Nu heb je een schild ( die bekend is bij de verrader) en de verrader.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Opdrachten boeien me niet. Het is de interactie die interessant is.
Klopt. Ziener zal ook wel interessant zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:38 schreef soccerroos het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze meer rollen moeten hebben. Nu heb je een schild ( die bekend is bij de verrader) en de verrader.
Ik vond de opdrachten wel leuk.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:32 schreef soccerroos het volgende:
Weer saaie aflevering. Ook geen bijzondere opdrachten.
Had toch veel meer verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |