SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik al vaker gezien.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwste wapen in de strijd tegen corona: de double cap. Niet ėén maar twee mondkapjes.![]()
Je hoort het hier voor het eerst
Behalve als je het al ergens anders hebt gelezen.
Het bestaan van dit soort mensen is de keerzijde van de vrijheid, helaas.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht Engel gewoon dacht dat de maatregeln overtrokken waren vanwege de ernst van het virus maar ij zegt ook dat het een complot is
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?quote:
Vroeger of later moet jer toch aan geloven en kleine bitterballetjes gaan uitbroeden, Balquote:
niksquote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?
brrrquote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger of later moet jer toch aan geloven en kleine bitterballetjes gaan uitbroeden, Bal![]()
Ies natoer
Ze heeft een act met een ei bedacht. Binnenkort in de theaters: Adriaan is acrobaat en Ballie zit vol kattekwaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?
Zwaar gefrustreerde dansmarieke is het, dat is zo'n Reiki mannetje en zo'n zweeftevenwippert, ik dacht wel de meest duidelijke om te herkennen, bitterfaal.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht Engel gewoon dacht dat de maatregeln overtrokken waren vanwege de ernst van het virus maar ij zegt ook dat het een complot is
Dacht echt dat die niet echt van de complotten wasquote:Op maandag 25 januari 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaar gefrustreerde dansmarieke is het, dat is zo'n Reiki mannetje en zo'n zweeftevenwippert, ik dacht wel de meest duidelijke om te herkennen, bitterfaal.
Waarmee?quote:
Plopt er eentje stuk, heel het kippenhok verbrandquote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger of later moet jer toch aan geloven en kleine bitterballetjes gaan uitbroeden, Bal![]()
Ies natoer
nou er komt geen vuur uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plopt er eentje stuk, heel het kippenhok verbrand
Bescherm haar dan. Ga er met je brede schouders voor staan. Wees de Alphaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent hier toch de messenzwaaier, laat ze het maar eens proberen met een los hoofd.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent hier toch de messenzwaaier, laat ze het maar eens proberen met een los hoofd.
lip verbrandquote:Op maandag 25 januari 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kauw maar eens een bitterbal stuk.
Dat is geen vuur. Dat is warm genot dat in je mond komt.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kauw maar eens een bitterbal stuk.
quote:
wil je de wappies en de relschoppers daar naartoe duwenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:12 schreef Solotovski het volgende:
Is er nog plek in dat dorp van jullie?
Is die baby dan ook het doelwit voor de jeux de boules?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
We zochten nog wel een dorpsbroedkip in Foqueville, niets zo mooi als het geluid en de geur van een jankende baby over het dorpsplein tijdens een spelletje Petanque.
Rechts onderin, 50 meter onder water.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:12 schreef Solotovski het volgende:
Is er nog plek in dat dorp van jullie?
Haha helemaal niet, jij bent de ervaringsdeskundige in delen, want hoevaak ben je getrouwd geweest?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cynisme, ik praat slechts voor Los zijn gedachtegang
Eenmaal te weinigquote:Op maandag 25 januari 2021 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha helemaal niet, jij bent de ervaringsdeskundige in delen, want hoevaak ben je getrouwd geweest?
Niet te dicht bij mijn bospod graag.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechts onderin, 50 meter onder water.
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
We zochten nog wel een dorpsbroedkip in Foqueville, niets zo mooi als het geluid en de geur van een jankende baby over het dorpsplein tijdens een spelletje Petanque.
Dat is toch gewoon ons eigen Urk alleen hebben wij daar wel een adequate endlösung oplossing voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als immer nog populaire en uiterst geliefde ex-burgemeester heb je wel recht op kristalhelder water ja, geen drugsafval in het water.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet te dicht bij mijn bospod graag.Heb ik straks ineens een Solotovski aan de haak van mijn hengeltje. Vind ik niet zo tovski.
Dank je. En ik hou niet van garnalen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als immer nog populaire en uiterst geliefde ex-burgemeester heb je wel recht op kristalhelder water ja, geen drugsafval in het water.
vrij nemen en stoppen voor vandaag danquote:
Tenzij in de vorm van kroepoek.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je. En ik hou niet van garnalen.
vandaag nauwelijks inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2021 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vraag is: heb je ooit zin gehad?
ik moet straks nog starten en zeer benieuwd of ik vanavond op terug weg aangehouden wordtquote:
cloon van duudje of je broer?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
cloon van duudje of je broer?
https://www.limango.nl/sh(...)CEAQYBSABEgLlA_D_BwEquote:Op maandag 25 januari 2021 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik moet straks nog starten en zeer benieuwd of ik vanavond op terug weg aangehouden wordt
Ja het is ook eerder Haags die van de oneliners en stopwoorden is ipv de volzinnen.quote:
Hier is het strakblauw en zonnigquote:
de zon schijnt hier nogquote:
Ik heb kieuwen dus dat komt goed uitquote:Op maandag 25 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die witte vlokjes?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets nattigs wat uit de hemel komt
Huehuequote:
Papiertje al binnen?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik moet straks nog starten en zeer benieuwd of ik vanavond op terug weg aangehouden wordt
ik verwacht bij problemen dat jij mij komt reddenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.limango.nl/sh(...)CEAQYBSABEgLlA_D_BwE
ja van werk is binnen. en ja elke dag nieuwe op je telefoonquote:Op maandag 25 januari 2021 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Papiertje al binnen?
Hoe doe je dat met de eigen verklaring?
Dagelijks een nieuwe of gewoon een voor een aantal weken?
Uiteraardquote:Op maandag 25 januari 2021 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik verwacht bij problemen dat jij mij komt redden
niet iedereen heeft sneeuwquote:
Snel op je paard en vechten er tegenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Hier vooralsnog zonnetje. En de molen draait
Heel raar.quote:
In Wuhan is alles openquote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
In China lachen ze ons keihard uit "isn't the free and so-called civilized Holland great?
Wij lachen wel over hoe achterlijk USA de laatste jaren is, maar zelf glijden we ook die kant op.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
In China lachen ze ons keihard uit "isn't the free and so-called civilized Holland great?
Heel vreemd.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel raar.
Hier is het overigens gewoon droog nu
In China zijn ook weer wat lokale uitbraken, maar daar springen ze dan meteen bovenop. Hier hebben ze nog steeds geen flauw idee waar mensen het oplopen.quote:
Scheelt inderdaad niet veel meer, hoog tijd dat we BOA's zwaar gaan bewapenen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij lachen wel over hoe achterlijk USA de laatste jaren is, maar zelf glijden we ook die kant op.
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt inderdaad niet veel meer, hoog tijd dat we BOA's zwaar gaan bewapenen.
VS zijn gewoon weer de trendsetters in deze.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij lachen wel over hoe achterlijk USA de laatste jaren is, maar zelf glijden we ook die kant op.
mutatie naar een luchtversiequote:Op maandag 25 januari 2021 13:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In China zijn ook weer wat lokale uitbraken, maar daar springen ze dan meteen bovenop. Hier hebben ze nog steeds geen flauw idee waar mensen het oplopen.
Interessante theorie. Laten we dat maar niet doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt inderdaad niet veel meer, hoog tijd dat we BOA's zwaar gaan bewapenen.
daar worden dit soort achterlijke acties al gesmoord voordat ze begonnen zijn. En degene die iets dergelijks bedenkt zit voor de rest van z'n leven achter de traliesquote:
je blijft wel lekker bezigquote:Op maandag 25 januari 2021 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga de volgende bank ook zeker bij S&S kopen![]()
(En 2 weken later retour doen)
In China word je al neergeknuppeld voor je je Weibo- of Wechat-berichtje hebt verzonden.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
speciaal naar de bitterbal vestiging toe om haar te stalkenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Mag nietquote:Op maandag 25 januari 2021 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Helemaal onder de mannenplak.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Geen retourbeleid?quote:
maar retour is geen annuleringquote:
jawel. je besteld bj ons de bank , dan wordt deze besteld bij de leverancier en zit je er aan vast tenzij je 30 procent annuleringskosten betaaldquote:Op maandag 25 januari 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wettelijk is toegestaan.
Aankopen in de winkelquote:Op maandag 25 januari 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wettelijk is toegestaan.
Daarom online kopenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel. je besteld bj ons de bank , dan wordt deze besteld bij de leverancier en zit je er aan vast tenzij je 30 procent annuleringskosten betaald
retour of omruilen is geen verplichting he van een winkelier
En wordt zeker ook nog verkocht als 'maatwerk-product' waardoor er nog meer voorwaarden wegvallenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
tenzij het product kapot is ofzo maar gewoon retour is geen recht als je het niet online kooptdaarom is er geen online bankzaken
Ja ik had ook al gegoogledquote:Op maandag 25 januari 2021 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aankopen in de winkel
Juridisch gezien is de optie tot retourneren niet verplicht. Het retourbeleid gaat in dit geval verder dan wettelijke verplichtingen. De verkoper kan er zelf voor kiezen op de bon of boven de toonbank een ruiltermijn aan te geven. Dit geldt wanneer er geen sprake is van een gebrekkig product. Voor de winkelier is het daarom mogelijk zelf te kiezen om het bedrag terug te betalen of een tegoedbon uit te schrijven. Producten uit de ‘sale’ vallen hier vaak buiten.
Je wordt wel al goed geïndoctrineerd daarquote:Op maandag 25 januari 2021 13:49 schreef bitterbal het volgende:
tenzij het product kapot is ofzo maar gewoon retour is geen recht als je het niet online kooptdaarom is er geen online bankzaken
ja das gewoon de wet toch :pquote:Op maandag 25 januari 2021 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je wordt wel al goed geïndoctrineerd daar
samen googlenquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eieren liggen voor je.
tijd om te rellen?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Helikopters weer in de lucht hier
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Helikopters weer in de lucht hier
dat is gewoon domquote:Op maandag 25 januari 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb al meerdere telefoontjes gehad van klanten die op het moment van bezorgen er achter komen dat de bank te groot is en dan zeggen dat ze hem willen terug brengen
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
17:00 bestorming van de Bijenkorf
hep op feesboek gestaanquote:
ja maar dat gebeurd dus vaak en dan krijgen wij de schuld dat we die bank niet kosteloos terug nemen of omruilen voor een kleiner model. Of betalen om de ruit er uit te laten halen en een kraan te laten komenquote:
Maar daar kun je niet snel even naar binnen rennen voor wat pakjes sigaretten te jattenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
17:00 bestorming van de Bijenkorf; daar is natuurlijk meer te halen dan bij de lokale Jumbo. Denk alleen dat ze dan met wat kleerscheuren thuis gaan komen.
Hij heeft het zelf georganiseerdquote:
Begane grond is parfum + horloges.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar daar kun je niet snel even naar binnen rennen voor wat pakjes sigaretten te jatten
Oh, te groot om binnen te komen bedoel je.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat gebeurd dus vaak en dan krijgen wij de schuld dat we die bank niet kosteloos terug nemen of omruilen voor een kleiner model. Of betalen om de ruit er uit te laten halen en een kraan te laten komen
Ik zou wel Blond Amsterdam servies willen, maar ja dat is 4 verdiepingen omhoog rennenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begane grond is parfum + horloges.
Ja dat ook en ook te groot voor in de kamer waar ze hem willen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, te groot om binnen te komen bedoel je.
Daar had ik ook last van. Gelukkig goed op gelost door de bankenzaak, anders had ik ook nog wel wat werk er aan gehad.
*mikt op kwiwi's knwie*quote:Op maandag 25 januari 2021 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou wel Blond Amsterdam servies willen, maar ja dat is 4 verdiepingen omhoog rennen
Dat zullen ze wel kapot gooien danquote:Op maandag 25 januari 2021 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou wel Blond Amsterdam servies willen, maar ja dat is 4 verdiepingen omhoog rennen
Nee vond het toch een beetje schooierig van mezelf.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb van het weekend wel de gratis chocolade van de Bijenkorf gehad, heb jij die nog besteld @:CherryLips?
Zijn het dan niet alleen maar reltokkies vandaag maar ook nog deugende antikapitalistische klimakutjes?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zullen ze wel kapot gooien dan
Neem je voor mij dan wat Pip mee?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsar Bomba erop.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ twitter ]
Maar dit soort oproepen.
Triggered.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn het dan niet alleen maar reltokkies vandaag maar ook nog deugende antikapitalistische klimakutjes?
Oh dan ben ik dus wel een schooierquote:Op maandag 25 januari 2021 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee vond het toch een beetje schooierig van mezelf.
Als ik had geweten dat meer mensen het hadden gedaan, dan had ik waarschijnlijk meegedaanquote:
Volgens mij kan het nog steedsquote:Op maandag 25 januari 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat meer mensen het hadden gedaan, dan had ik waarschijnlijk meegedaan
Zo'n kut ben ik dan ook wel weer.
Zeg. Vandaag was er toch een aflevering van Citizen Cribs?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind Blond-servies echt heel lelijk.
Dat hij bij niet door de deur paste had ik zelf bij de koop ook niet bij stil gestaanquote:Op maandag 25 januari 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat ook en ook te groot voor in de kamer waar ze hem willen.
maar ja daar let je toch zelf op
Ex van me was minimaal het mooiste meisje van Nederland maar die had de smaak van een blinde papegaai met jicht, die spaarde het ook, kocht het voor haar omdat ze zo knap was.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo even foto's makenquote:Op maandag 25 januari 2021 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg. Vandaag was er toch een aflevering van Citizen Cribs?
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me was minimaal het mooiste meisje van Nederland maar die had de smaak van een blinde papegaai met jicht, die spaarde het ook, kocht het voor haar omdat ze zo knap was.
Ze hebben wel een paar leuke dingen, maar de bekers en schaaltjes zijn gewoon veel te groot. Ik gebruik ze nooit.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vrienden waarschuwen je daar pas achteraf voor normaal gesproken.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na zeven maanden rook en proefde ik pas weer dat metalige "rennen jongen"
Jij vergeet nooit watquote:
Daarom is uithuwelijking door je familie of vrienden eigenlijk nog niet zo'n slecht plan, die kijken wat het beste voor je is, nou ja of ze denken, die twee dat gaat pas echt drama en genieten worden en ze heeft dikke tieten dus hij trapt er vast in.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrienden waarschuwen je daar pas achteraf voor normaal gesproken.
Sommige vrienden van mij zou ik liever niet laten kiezen.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is uithuwelijking door je familie of vrienden eigenlijk nog niet zo'n slecht plan, die kijken wat het beste voor je is, nou ja of ze denken, die twee dat gaat pas echt drama en genieten worden en ze heeft dikke tieten dus hij trapt er vast in.
Kan bij mij twee kanten uit, of ze koppelen me aan een Oost-Europese vierbaans-snelweg of iemand die dol is op breinaalden.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige vrienden van mij zou ik liever niet laten kiezen.
Sommige vrienden van mij weten wel wat ik leuk vind.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan bij mij twee kanten uit, of ze koppelen me aan een Oost-Europese vierbaans-snelweg of iemand die dol is op breinaalden.
Daar ben ik juist bang voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige vrienden van mij weten wel wat ik leuk vind.
Goed bezig!quote:Op maandag 25 januari 2021 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
Zo.
8 ritjes milieustraat er op zittenvind 't wel ff mooi voor vandaag.
Dan heb ik vandaag echt al te veel gedaanquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.mediacourant.(...)elde-agent-op-rtl-4/
RAAP ME OP
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.mediacourant.(...)elde-agent-op-rtl-4/
RAAP ME OP
Britt mag datquote:Op maandag 25 januari 2021 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Britt Dekker is ook boos hoor ik. Stop de persen!
Ik ben in Eindhoven ook wel eens in aanraking geweest met de politie..quote:Op maandag 25 januari 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben weleens als agent verkleed gegaan tijdens carnaval. Ik had gisteren dus ook een zware avond.
Zo'n akkefietje had ik ook toen mijn huis al was verkocht. Dak van de schuur lekte ineens. Sympathieke dakdekker is even enthousiast met zijn kitspuit tekeer gegaan huehue.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook nog kleine lekkage in dak van de garage gefixt
oh ja zo heb ik al een paar kleine dingen gefixt hoor. ben ook al bijna een maand geen eigenaar meer hequote:Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n akkefietje had ik ook toen mijn huis al was verkocht. Dak van de schuur lekte ineens. Sympathieke dakdekker is even enthousiast met zijn kitspuit tekeer gegaan huehue.
ja ze zijn soms echt te slecht voor woordenquote:Op maandag 25 januari 2021 14:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Een paar huizen geleden kwam de nieuwe eigenaar na drie maanden verhaal halen dat het schuifje van de raamventilatie was afgebroken.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja zo heb ik al een paar kleine dingen gefixt hoor. ben ook al bijna een maand geen eigenaar meer he
Maar idd dingetjes die een beetje kit, pur, of loodvervanger wel kunnen fixen.
En vanaf 5 februari is 't de zorg van de nieuwe eigenaren. Staat in 't contract een oude woning clausule dus vind 't wel best.
Dat soort berichten heb ik van de nieuwe eigenaar nog niet gehad.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een paar huizen geleden kwam de nieuwe eigenaar na drie maanden verhaal halen dat het schuifje van de raamventilatie was afgebroken.![]()
Mijn makelaar stuurde het berichtje door en vroeg wat hij er mee moest doen. Ik heb 'm vriendelijk gevraagd me nooit meer lastig te vallen met dergelijke onzin
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een paar huizen geleden kwam de nieuwe eigenaar na drie maanden verhaal halen dat het schuifje van de raamventilatie was afgebroken.![]()
Mijn makelaar stuurde het berichtje door en vroeg wat hij er mee moest doen. Ik heb 'm vriendelijk gevraagd me nooit meer lastig te vallen met dergelijke onzin
Jij wil je kitspuit wel even tevoorschijn toveren?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat soort berichten heb ik van de nieuwe eigenaar nog niet gehad.
Jammer wel, anders was ik graag even bij haar op bezoek gegaan
Loodgieter Gianni.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat soort berichten heb ik van de nieuwe eigenaar nog niet gehad.
Jammer wel, anders was ik graag even bij haar op bezoek gegaan
Ik alleen met BOA's. al is aanraking een groot woord...quote:Op maandag 25 januari 2021 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben in Eindhoven ook wel eens in aanraking geweest met de politie..
Oh wacht
Ja, behalve als jij actief gebreken hebt verzwegen. Maar verder heeft een koper sowieso eigenlijk nergens recht op. Er zit nou eenmaal geen garantie op een huis.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bij mij staat er zowat letterlijk in het contract dat ik nergens garanties op geef en dat koper daarmee akkoord is dus dat ze achteraf eigenlijk geen rechten meer hebben.
Zou haar leidingwerk wel inspecterenquote:Op maandag 25 januari 2021 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wil je kitspuit wel even tevoorschijn toveren?
In aanraking is in mijn geval ook alleen dat ik me ze gepraat heb, verder niks.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik alleen met BOA's. al is aanraking een groot woord...
Ja en bewijs dat maar eens.. Maar goed de zaken waar ik geen garanties op geef zijn ook specifiek benoemd in die clausule, dus ideaal.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, behalve als jij actief gebreken hebt verzwegen. Maar verder heeft een koper sowieso eigenlijk nergens recht op. Er zit nou eenmaal geen garantie op een huis.
wat ben jij braafquote:Op maandag 25 januari 2021 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik alleen met BOA's. al is aanraking een groot woord...
Ik ben alleen maar in het buitenland staande gehouden door de pliesiequote:Op maandag 25 januari 2021 15:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat ben jij braaf
Ik ben meerdere keren aan de kant gezet (perks van 's nachts werken) waarvan 1x letterlijk klem gereden. Veelvuldig omtrent hulpverlening (ook hier: nachtwerk).
Granaat gevonden in m'n woonkamer. (1 meter onder het maaiveld)
En de afgelopen maanden weten ze me ook wel te vinden voor oa camerabeelden.
In het buitenland heb ik wel ooit 1 nachtje in de cel mogen slapenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar in het buitenland staande gehouden door de pliesie
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar is ie hoor.
De opleider van Rutto.
In Frankrijk mocht ik gelijk contant de boete aftikken (90km/u te hardquote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In het buitenland heb ik wel ooit 1 nachtje in de cel mogen slapen
Teringquote:Op maandag 25 januari 2021 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Frankrijk mocht ik gelijk contant de boete aftikken (90km/u te hard) en in de VS mocht ik met een 'foei' weer verder rijden
Tebbiegedaandan?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In het buitenland heb ik wel ooit 1 nachtje in de cel mogen slapen
In Belgie stopte er opeens 2 politie busjes en werden ik en 4 vrienden ingeladen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Frankrijk mocht ik gelijk contant de boete aftikken (90km/u te hard) en in de VS mocht ik met een 'foei' weer verder rijden
Dat is wel een beetje kansloos geregeld in zo'n meertalig land ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Belgie stopte er opeens 2 politie busjes en werden ik en 4 vrienden ingeladen.
Maar die agenten spraken alleen Frans, dus ja, daar was niet mee te praten
Ja was op het straatgedeelte van Le Mans, dat is normaal maar een 60 gebiedquote:
Volgens de brief die ik later thuis kreeg (ook natuurlijk in het frans) was het openbaar dronken, vernieling en nog vanalles.quote:
In zo'n geval gewoon de hele tijd 'ta mere' roepenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Belgie stopte er opeens 2 politie busjes en werden ik en 4 vrienden ingeladen.
Maar die agenten spraken alleen Frans, dus ja, daar was niet mee te praten
En dat was in België?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens de brief die ik later thuis kreeg (ook natuurlijk in het frans) was het openbaar dronken, vernieling en nog vanalles.
Paar jaar terug kreeg ik een boete van een flitskast in Frankrijk, was gewoon helemaal in het Nederlands zodat je het oude trucje van 'ksnapetnie' niet meer kan gebruikenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dat was in België?
heb wel eens zo'n bekeuring uit .be gezien jaren geleden (van m'n zus).
Moest ze eerst officieel schuld bekennen alvorens ze een boete kon krijgenwat een poppenkast.
Anders zou het voor komen.
Ja, dat was in Vielsalmquote:Op maandag 25 januari 2021 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dat was in België?
heb wel eens zo'n bekeuring uit .be gezien jaren geleden (van m'n zus).
Moest ze eerst officieel schuld bekennen alvorens ze een boete kon krijgenwat een poppenkast.
Anders zou het voor komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah!quote:Op maandag 25 januari 2021 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat was in Vielsalm
En van daar uit werden 1 en 2 anderen naar het politiebureau in Marche en Famenne gebracht en 2 man naar een ander bureau.
Was een leuke avond, alleen de dag er na was wat minder.
Dronken waren we zeker, luidruchtig ook wel. Maar niks gesloopt ofzo.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah!
Maar hadden jullie het ook gedaan?
hoe is 't uiteindelijk afgelopen dan, na die brief?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dronken waren we zeker, luidruchtig ook wel. Maar niks gesloopt ofzo.
maar jij bent ook een rijke tata die z'n reet afveegt met briefjes van 100quote:Op maandag 25 januari 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat ik wel rond de 500 boetes zit schat ik zo in, vrijdag nog de laatste, make The Netherlands rich again
Er zaten wel wat pijnlijke tussen, zeker vroeger.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar jij bent ook een rijke tata die z'n reet afveegt met briefjes van 100
Ik had die brief laten vertalen door een kennis en het kwam er op neer dat we een boete moesten betalen en als dat gebeurde dat we geen strafblad of niks zouden krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe is 't uiteindelijk afgelopen dan, na die brief?
In Nederland heb ik er ook maar 1 geloof ik.quote:
Dat valt wel mee. Ik zorg gewoon dat ze me niet betrappenquote:
En dan heb je ook meestal een mooie foto van jezelf er gratis bijquote:Op maandag 25 januari 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog een paar in Duitsland, maar die zijn altijd maar 10 of 20 euro, daar kan ik wel mee leven.
Proestquote:Op maandag 25 januari 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik was vroeger niet zo heel erg braaf vrees ik, tegenwoordig ben ik wat erudieter, beschaafder en vooral ook slimmer en sociaal warmer.
Dit kunnen wij alleen maar beamen natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik was vroeger niet zo heel erg braaf vrees ik, tegenwoordig ben ik wat erudieter, beschaafder en vooral ook slimmer en sociaal warmer.
Hahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahquote:Op maandag 25 januari 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Was niet hard genoegquote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Die is voorlopig niet voor een orale sessie te porren denk ik zo.
https://www.gelderlander.(...)utm_campaign=stdc_dg
jaquote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, als er bij een vacature staat "Wij bieden: een interessant salaris" zonder dat er een getal bij staat. En ik concludeer dan dat dat kennelijk geen interessant salaris is, ga ik dan te kort door de bocht?
Dan zal het wel marktconform zijn en moet je hoog inzetten.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, als er bij een vacature staat "Wij bieden: een interessant salaris" zonder dat er een getal bij staat. En ik concludeer dan dat dat kennelijk geen interessant salaris is, ga ik dan te kort door de bocht?
dan por je haar toch gewoon van achteren.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Die is voorlopig niet voor een orale sessie te porren denk ik zo.
https://www.gelderlander.(...)utm_campaign=stdc_dg
Dan ga je te kort door de bocht. Sommige bedrijven publiceren uit concurrentieoverwegingen geen salarissen. Bizar natuurlijk. Alsof je die baan wil voor de leuke collega’s en de hippe daktuin met gratis broodjesquote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
gratis broodjes?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga je te kort door de bocht. Sommige bedrijven publiceren uit concurrentieoverwegingen geen salarissen. Bizar natuurlijk. Alsof je die baan wil voor de leuke collega’s en de hippe daktuin met gratis broodjes
Ik ben zo braaf dat ik het zelf soms irritant vind.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Tijdelijke pand waar ik zit heeft geen hippe daktuin.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ga je te kort door de bocht. Sommige bedrijven publiceren uit concurrentieoverwegingen geen salarissen. Bizar natuurlijk. Alsof je die baan wil voor de leuke collega’s en de hippe daktuin met gratis broodjes
Voor leuke collega's en gratis broodjes wil ik best een paar euro salaris inleverenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je huis bedoel je?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdelijke pand waar ik zit heeft geen hippe daktuin.
*stopt met schrijven*quote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hypothetisch he? Het kan ook een frisse salade met kikkererwten zijn.
Ik leer je wel een keer whisky drinken en ciao bella zeggen zonder dat je een baksteen naar je hoofd krijgt.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zo braaf dat ik het zelf soms irritant vind.
Mijn huis heeft een balkon. En ik heb leuke collega’s maar die zitten gelukkig niet hierquote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijdelijke pand waar ik zit heeft geen hippe daktuin.
Ik heb op zowat alle banen waar ik gewerkt heb sinds mn 18e gratis lunch gehad :pquote:
Alleen als het écht lekkere broodjes zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor leuke collega's en gratis broodjes wil ik best een paar euro salaris inleveren
Nee zitten tijdelijk in een muf pand in the middle of nowhere officieel, ja nu al vanaf 16 maart thuis dan maar goed.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zitten tijdelijk in een muf pand in the middle of nowhere officieel, ja nu al vanaf 16 maart thuis dan maar goed.
is goed voor de lijn. Vind ik ook primaquote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hypothetisch he? Het kan ook een frisse salade met kikkererwten zijn.
Of écht lekkere collega'squote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als het écht lekkere broodjes zijn.
van 't Smoskequote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als het écht lekkere broodjes zijn.
Nee blijf ik liever in bankzakenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kikkererwten zijn gewoon niet te doen
Jezus, moet je nog bewegen ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg laatst wel een leuke vacature doorgestuurd waar je ook een personal trainer erbij kreeg.
In een salade of bowl vind ik het nog best te doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee blijf ik liever in bankzaken
bij je laatste baan werkte je 100 uur per week toch? Dan mag dat gratis eten ook wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb op zowat alle banen waar ik gewerkt heb sinds mn 18e gratis lunch gehad :p
En op mn laatste baan 3x per dag gratis eten
www.smoske.nl wereldberoemd in Zeeland.quote:
Ik gooi alles weg waar kikkererwten in zitten.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In een salade of bowl vind ik het nog best te doen.
Daar kreeg je toch ook geen interessant salaris? (en geen leuke collega's of broodjes?)quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee blijf ik liever in bankzaken
kker uit de oven met kruiden eropquote:Op maandag 25 januari 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee stop maar met schrijvenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar kreeg je toch ook geen interessant salaris? (en geen leuke collega's of broodjes?)
Je kreeg er ook abonnement bij op Bloom/Headspace/Calm bij. Dat zat daar best wel goed in elkaar hoe ze voor hun werknemers zorgen. Het werk is ook vrij veeleisend, maar was niet helemaal in mijn straatje.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, moet je nog bewegen ook.
en hummus of falafel?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gooi alles weg waar kikkererwten in zitten.
Ik mis een broodje balquote:Op maandag 25 januari 2021 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
www.smoske.nl wereldberoemd in Zeeland.
Die zijn ooit begonnen op een steenworp afstand van de zeevaartschool
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij je laatste baan werkte je 100 uur per week toch? Dan mag dat gratis eten ook wel.
je bent toch geen truckerquote:
Bij ons in de hal komt een F1-simulatie-auto-spel-dinges en op mijn verzoek ook een trampoline.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kreeg er ook abonnement bij op Bloom/Headspace/Calm bij. Dat zat daar best wel goed in elkaar hoe ze voor hun werknemers zorgen. Het werk is ook vrij veeleisend, maar was niet helemaal in mijn straatje.
Ik heb één keer lekkere humus gegeten, versgemaakt door een Syrische collega. Maar doorgaans vind ik het niet te nassen.quote:
Mijn opa was truckerquote:Op maandag 25 januari 2021 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent toch geen trucker
maar dat is het broodje gebraad in mosterdis gehaktbrood/gehaktbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |