SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik al vaker gezien.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Nieuwste wapen in de strijd tegen corona: de double cap. Niet ėén maar twee mondkapjes.![]()
Je hoort het hier voor het eerst
Behalve als je het al ergens anders hebt gelezen.
Het bestaan van dit soort mensen is de keerzijde van de vrijheid, helaas.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht Engel gewoon dacht dat de maatregeln overtrokken waren vanwege de ernst van het virus maar ij zegt ook dat het een complot is
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?quote:
Vroeger of later moet jer toch aan geloven en kleine bitterballetjes gaan uitbroeden, Balquote:
niksquote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?
brrrquote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger of later moet jer toch aan geloven en kleine bitterballetjes gaan uitbroeden, Bal![]()
Ies natoer
Ze heeft een act met een ei bedacht. Binnenkort in de theaters: Adriaan is acrobaat en Ballie zit vol kattekwaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal weer voor rare dingen lopen roepen dan?
Zwaar gefrustreerde dansmarieke is het, dat is zo'n Reiki mannetje en zo'n zweeftevenwippert, ik dacht wel de meest duidelijke om te herkennen, bitterfaal.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht Engel gewoon dacht dat de maatregeln overtrokken waren vanwege de ernst van het virus maar ij zegt ook dat het een complot is
Dacht echt dat die niet echt van de complotten wasquote:Op maandag 25 januari 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwaar gefrustreerde dansmarieke is het, dat is zo'n Reiki mannetje en zo'n zweeftevenwippert, ik dacht wel de meest duidelijke om te herkennen, bitterfaal.
Waarmee?quote:
Plopt er eentje stuk, heel het kippenhok verbrandquote:Op maandag 25 januari 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger of later moet jer toch aan geloven en kleine bitterballetjes gaan uitbroeden, Bal![]()
Ies natoer
nou er komt geen vuur uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plopt er eentje stuk, heel het kippenhok verbrand
Bescherm haar dan. Ga er met je brede schouders voor staan. Wees de Alphaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent hier toch de messenzwaaier, laat ze het maar eens proberen met een los hoofd.quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent hier toch de messenzwaaier, laat ze het maar eens proberen met een los hoofd.
lip verbrandquote:Op maandag 25 januari 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kauw maar eens een bitterbal stuk.
Dat is geen vuur. Dat is warm genot dat in je mond komt.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kauw maar eens een bitterbal stuk.
quote:
wil je de wappies en de relschoppers daar naartoe duwenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:12 schreef Solotovski het volgende:
Is er nog plek in dat dorp van jullie?
Is die baby dan ook het doelwit voor de jeux de boules?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
We zochten nog wel een dorpsbroedkip in Foqueville, niets zo mooi als het geluid en de geur van een jankende baby over het dorpsplein tijdens een spelletje Petanque.
Rechts onderin, 50 meter onder water.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:12 schreef Solotovski het volgende:
Is er nog plek in dat dorp van jullie?
Haha helemaal niet, jij bent de ervaringsdeskundige in delen, want hoevaak ben je getrouwd geweest?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cynisme, ik praat slechts voor Los zijn gedachtegang
Eenmaal te weinigquote:Op maandag 25 januari 2021 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha helemaal niet, jij bent de ervaringsdeskundige in delen, want hoevaak ben je getrouwd geweest?
Niet te dicht bij mijn bospod graag.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rechts onderin, 50 meter onder water.
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
We zochten nog wel een dorpsbroedkip in Foqueville, niets zo mooi als het geluid en de geur van een jankende baby over het dorpsplein tijdens een spelletje Petanque.
Dat is toch gewoon ons eigen Urk alleen hebben wij daar wel een adequate endlösung oplossing voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als immer nog populaire en uiterst geliefde ex-burgemeester heb je wel recht op kristalhelder water ja, geen drugsafval in het water.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet te dicht bij mijn bospod graag.Heb ik straks ineens een Solotovski aan de haak van mijn hengeltje. Vind ik niet zo tovski.
Dank je. En ik hou niet van garnalen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als immer nog populaire en uiterst geliefde ex-burgemeester heb je wel recht op kristalhelder water ja, geen drugsafval in het water.
vrij nemen en stoppen voor vandaag danquote:
Tenzij in de vorm van kroepoek.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je. En ik hou niet van garnalen.
vandaag nauwelijks inderdaadquote:Op maandag 25 januari 2021 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vraag is: heb je ooit zin gehad?
ik moet straks nog starten en zeer benieuwd of ik vanavond op terug weg aangehouden wordtquote:
cloon van duudje of je broer?quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 13:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
cloon van duudje of je broer?
https://www.limango.nl/sh(...)CEAQYBSABEgLlA_D_BwEquote:Op maandag 25 januari 2021 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik moet straks nog starten en zeer benieuwd of ik vanavond op terug weg aangehouden wordt
Ja het is ook eerder Haags die van de oneliners en stopwoorden is ipv de volzinnen.quote:
Hier is het strakblauw en zonnigquote:
de zon schijnt hier nogquote:
Ik heb kieuwen dus dat komt goed uitquote:Op maandag 25 januari 2021 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die witte vlokjes?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets nattigs wat uit de hemel komt
Huehuequote:
Papiertje al binnen?quote:Op maandag 25 januari 2021 13:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik moet straks nog starten en zeer benieuwd of ik vanavond op terug weg aangehouden wordt
ik verwacht bij problemen dat jij mij komt reddenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.limango.nl/sh(...)CEAQYBSABEgLlA_D_BwE
ja van werk is binnen. en ja elke dag nieuwe op je telefoonquote:Op maandag 25 januari 2021 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Papiertje al binnen?
Hoe doe je dat met de eigen verklaring?
Dagelijks een nieuwe of gewoon een voor een aantal weken?
Uiteraardquote:Op maandag 25 januari 2021 13:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik verwacht bij problemen dat jij mij komt redden
niet iedereen heeft sneeuwquote:
Snel op je paard en vechten er tegenquote:Op maandag 25 januari 2021 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Hier vooralsnog zonnetje. En de molen draait
Heel raar.quote:
In Wuhan is alles openquote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
In China lachen ze ons keihard uit "isn't the free and so-called civilized Holland great?
Wij lachen wel over hoe achterlijk USA de laatste jaren is, maar zelf glijden we ook die kant op.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
In China lachen ze ons keihard uit "isn't the free and so-called civilized Holland great?
Heel vreemd.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heel raar.
Hier is het overigens gewoon droog nu
In China zijn ook weer wat lokale uitbraken, maar daar springen ze dan meteen bovenop. Hier hebben ze nog steeds geen flauw idee waar mensen het oplopen.quote:
Scheelt inderdaad niet veel meer, hoog tijd dat we BOA's zwaar gaan bewapenen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij lachen wel over hoe achterlijk USA de laatste jaren is, maar zelf glijden we ook die kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |