abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8085290
Je kent ze wel, van die klassieke zaken die je in elke game tegenkomt.
  • Games met apen verhogen de kans op succes (Ape Escape, Super Monkey Ball, Secret of Monkey Island).

  • Al is het spel nog zo realistisch, een paar pleisters uit een health kit helpen je er altijd wel weer bovenop!

  • Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel.
  • Wie kent er nog meer?

    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:25:58 #2
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_8085345
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
  • Je hoofdpersoon kan altijd springen...

  • ...maar dat gaat dan wel gepaard met door merg en been gaand gekreun -- en dan nog kom je een verhoginkje van 20 cm niet op
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27:14 #3
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_8085388
  • De hoeveelheid wapens die je kan dragen is gelijk aan die van een klein leger.
  • "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

    [Stephen Roberts]
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27:28 #4
    43959 MetalMessiah
    Messiahs die young
    pi_8085393
    Duitsers zijn altijd foud
    Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
    pi_8085398
  • Wapens van verslagen dode vijanden kun je niet gebruiken.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_8085409
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:25 schreef Frollo het volgende:

    [..]

    </li>
    ...maar dat gaat dan wel gepaard met door merg en been gaand gekreun -- en dan nog kom je een verhoginkje van 20 cm niet op


    hehe, doet me denken aan dat filmpje van Quake is not real life
    You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:27:52 #7
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8085410
  • Als je dood bent respawn je weer

  • Elk spel geeft je wel een of ander nutteloos melee-weapon

  • Vrouwen hebben een slank figuur en dikke tieten, de heren doen niet onder voor Schwarzenegger (vooral in schietspellen)

  • NPC's blijven als het moet enkele uren staan tot je het goede zinnetje hebt aangeklikt

  • Strafen, need i say more?
  •   vrijdag 24 januari 2003 @ 13:28:04 #8
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_8085417
  • Je hoeft je niet te bukken om een wapen of armor te pakken. Even eroverheen lopen is genoeg.
  •   vrijdag 24 januari 2003 @ 13:28:36 #9
    40501 Jeff21
    Friendly Yan is liev!
    pi_8085434
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
    Je kent ze wel, van die klassieke zaken die je in elke game tegenkomt.
  • Games met apen verhogen de kans op succes (Ape Escape, Super Monkey Ball, Secret of Monkey Island).

  • Al is het spel nog zo realistisch, een paar pleisters uit een health kit helpen je er altijd wel weer bovenop!

  • Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel.
  • Wie kent er nog meer?


    Ik kon in Wolf 3D niet springen

    Als de hoofdpersoon sterft is het game over

    Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:28:42 #10
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8085435
  • De vijand heeft altijd 5 hitpoints, de player uiteraard 100 en ook nog eens 200 armor
  •   vrijdag 24 januari 2003 @ 13:29:32 #11
    40501 Jeff21
    Friendly Yan is liev!
    pi_8085453
    Ow jah, eten heelt wonden
    Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:29:58 #12
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8085466
  • Een basis is altijd zo ingericht dat je maar 1 kant op kan, de goede.
  • pi_8085508
    deuren die op slot zitten kun je zelfs met de grootste bazooka-electrogun combinate met afterburn niet openkrijgen...
    黑 &brvbar; Links tot en met...
    豹 &brvbar; Overtuigd carnivoor...
    也 &brvbar; Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
    pi_8085512
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
    Je kent ze wel, van die klassieke zaken die je in elke game tegenkomt.
  • Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel.
  • Wie kent er nog meer?


    The Thing.
    Kun je niet in springen

    - Je moet altijd zo vaak mogelijk saven!

    [Dit bericht is gewijzigd door MoJo op 24-01-2003 13:33]

      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:32:34 #15
    40501 Jeff21
    Friendly Yan is liev!
    pi_8085529
    - Jij of de vijand sterft pas nadat je meerdere malen op hetzelfde lichaamsdeel hebt ingehakt (andere lichaamsdelen kun je niet bewerken ,maar gelukkig is de linkerarm meestal sterk genoeg voor het incasseren van meerdere zwaardslagen, en de torso kan een aantal kilo's lood verdragen)
    Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
    pi_8085564
    ik win altijd, en als ik niet win wordt ik gewoon onsterfelijk, en win ik toch.
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:35:57 #17
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_8085611
    Auto's zijn of niet kapot te krijgen (bv NFS) of te maken terwijl je 210 rijdt (bv carmageddon)

    Trouwens ooit een persoon nat zien worden door water (regen of door zwemmen) ?

    [Dit bericht is gewijzigd door kwib op 24-01-2003 13:38]

    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_8085624
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
  • Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel.
  • Wie kent er nog meer?


    Robocop in robocpo 1 voor de NES kon niet springen, de apen in SMB volgens mij ook niet (heb het spel maar 1 keer gespeeld bij een vriend van me)

    Die regel gaat dus niet op

    pi_8085646
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:36 schreef erikh het volgende:

    [..]

    Robocop in robocpo 1 voor de NES kon niet springen, de apen in SMB volgens mij ook niet (heb het spel maar 1 keer gespeeld bij een vriend van me)

    Die regel gaat dus niet op


    In onimusha kun je ook niet springen trouwens
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:37:48 #20
    15967 Frollo
    You know I am a righteous man
    pi_8085649
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:27 schreef Phydomir het volgende:
    hehe, doet me denken aan dat filmpje van Quake is not real life
    Ik zat inderdaad aan Quake te denken
    pi_8085668
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:36 schreef erikh het volgende:
    Die regel gaat dus niet op
    Okee, bijna altijd dan. Ik doelde inderdaad op de FPS.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:39:33 #22
    32966 Flying_Vee
    Toyota Corolla G6R _O_
    pi_8085678
    Je pc crasht altijd als je een highscore hebt

    Al je vijanden hebben klompen aan of platvoeten je hoort ze uren van tevoren aankomen ?

    "Censuur is de dood van de democratie"
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:40:51 #23
    13921 BdR
    nu ook in ultra-lowres!
    pi_8085708
    tv not rot brain..
    Life is something to do when you can't get to sleep..
    The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:45:09 #24
    41885 kless
    morgen? waarom niet overmorgen
    pi_8085789
    - een verhaal lijn waar je het niet mee eens bent
    - vliegen autorijden en varen, je kan het allemaal
    - online doe je het altijd slechter dan waneer tegen computerventjes
    Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
    iGEM
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:49:26 #25
    28375 MrSubtle
    Toe aan vakantie!
    pi_8085871
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:
    Je hoofdpersoon kan altijd springen, ook al is het volstrekt nutteloos in het spel.
    Was dat maar waar... Zie "Primal"

    Ontopic: Hoofdfiguur wordt nooit (langdurig) moe

    Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
    China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
    pi_8085936
    Er is altijd maar 1 persoon die de wereld kan redden...

    Waarom schakelen ze bij Duke Nukem geen atoomwapens in? Waarom worden er geen blitzkrieg aanvallen gevoerd bij games als Desert Strike? Waarom wordt het leger niet op de vijand afgestuurd ipv James Bond? Nope...altijd maar eentje die de wereld moet redden

    Def

      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:53:34 #27
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_8085954
    Enviroments in racegames zijn vreemd... je kan wel door een lint heen maar een dunne boom of stoplicht is als een muur.
    Dit kan verschillen overigs.
    The truth was in here.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:55:19 #28
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_8085992
    Hoofdfiguren slapen niet... en lopen dagen achtereen.
    The truth was in here.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 13:58:11 #29
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_8086047
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:53 schreef Bastard het volgende:
    Enviroments in racegames zijn vreemd... je kan wel door een lint heen maar een dunne boom of stoplicht is als een muur.
    Dit kan verschillen overigs.
    Owja, environments zijn dikke pret
  • In Tribes II is het mogelijk om een tank kapot te rijden tegen een cactus. Details: De tank is 3 meter hoog, 10 meter lang en 4 meter breed, en zweeft, en je hebt 2 ventjes nodig om het ding uberhaubt weg te krijgen (samenwerken dus ). De cactus komt niet hoger dan je middel.

  • Het gemiddelde douchegordijn geeft evenveel mee als de meeste gewapend betonnen muren.
  •   vrijdag 24 januari 2003 @ 13:59:05 #30
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8086070
    Soms lijkt de wereld zomaar op te houden. Je loopt een steeg in en kan op een gegeven moment gewoon niet verder terwijl de weg toch verderloopt.
    Don't think you are, know you are.
    pi_8086089
    -edit dubbel-

    [Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 24-01-2003 14:02]

    pi_8086126
    In de virtuele 2e wereldoorlog kun je minstens 10 kogels incasseren zonder te sterven.
    pi_8086139
    Je kan verschrikkelijk lang leven, zie Civilization. Van 4000 bc tot 2100 ad.
    En wat nog meer nie allemaal...
      vrijdag 24 januari 2003 @ 14:02:50 #34
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_8086143
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 14:01 schreef Disorder het volgende:
    In de virtuele 2e wereldoorlog kun je minstens 10 kogels incasseren zonder te sterven.
    Ja dat zei je nu wel inmiddels
    The truth was in here.
    pi_8086168
    Dat in RTS games altijd degene met de sterkste units wint, ongeacht hoeveel er wordt geopperd over hoeveel taktiek je nodig hebt om een game te winnen...

    Errrr....Battle Realms is hier wel een uitzondering van trouwens! Behalve als je met de Lotus speelt

    Def

    pi_8086174
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 14:02 schreef Bastard het volgende:

    [..]

    Ja dat zei je nu wel inmiddels


    Vreemd, ik wilde editen maar het bericht werd gekopiëerd?!
    Nog een leuke, als je het spel begint ben je de eerste 10 seconden onkwetsbaar.
    pi_8086206
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 14:04 schreef Disorder het volgende:

    [..]


    Nog een leuke, als je het spel begint ben je de eerste 10 seconden onkwetsbaar.


    Kun je dan ook 10 kogels incasseren?
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
      vrijdag 24 januari 2003 @ 14:08:08 #38
    28309 Wunk
    Komt gewoon door die konijnen
    pi_8086231
    De hoofdpersoon begint altijd zonder enige nuttige skills/items/magic/whatever, en kan nog geen konijn in 1 klap doodslaan, ook al is het een legendarische superheld, of was je in het vorige deel bijna onsterfelijk..
      vrijdag 24 januari 2003 @ 14:11:14 #39
    19597 Skull
    Stay hungry!
    pi_8086283
    Het aantal opslag kisten in het spel is recht evenredig met de inspiratie van de ontwikkelaar.
    I don't even know what I'm doing here.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 14:12:56 #40
    28309 Wunk
    Komt gewoon door die konijnen
    pi_8086318
    Oh, en een klassieke: Vijanden/Monsters hebben de meest VAGE items op zich, je snapt niet WAAROM ze het meedragen..


      vrijdag 24 januari 2003 @ 14:13:31 #41
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8086331
    Kogels doen vaak niet veel met muren. Als ze wel iets met muren doen zie je maar 3 verschillende soorten kogelgaten.
    Don't think you are, know you are.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 14:23:24 #42
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_8086536
    Lijken verdwijnen als je je omgedraait hebt.
    The truth was in here.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 14:25:57 #43
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8086581
    (Denk aan Mario 1). De wereld waarin je je begeeft is 2d. Je kan naar rechts lopen en een stukje terug naar links, maar als je je verder naar rechts begeeft kan je niet meer terug naar links omdat de wereld dan opeens is afgesloten, dus stel je bent iets vergeten, dan zul je overnieuw moeten beginnen.

    [Dit bericht is gewijzigd door GHansie2 op 24-01-2003 15:05]

    Don't think you are, know you are.
    pi_8086637
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 14:12 schreef Wunk het volgende:
    Oh, en een klassieke: Vijanden/Monsters hebben de meest VAGE items op zich, je snapt niet WAAROM ze het meedragen..


    [afbeelding]


    Haha je ondermijnt met 1 pic de hele filosofie van RPG's/adventures

    Def

    pi_8087126
    Toilet is overbodig..
    Eten vaak ook..


    ~Des

    As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
    pi_8087226
    Na 5 kogels in je been loop je nog de marathon met 2 vingers in je neus..
    pi_8087230
    Het dragen van borden soep hindert de held niet bij het vechten, hetgeen de reden is waarom niemand in het spel het vreemd vindt dat de held steeds met borden soep rondloopt.
    pi_8087290
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:38 schreef Strolie75 het volgende:

    [..]

    Okee, bijna altijd dan. Ik doelde inderdaad op de FPS.


    Wolf3d kun je ook niet springen hoor
    pi_8087300
    - Als een bepaalt wapen al hebt en je pak 1 van dezelfde soort op heb je ineens die kogels zonder ze eruit te halen, vervolgens is het wapen verdwenen.
    - Bij het reloaden hou je de kogels die in het magazijn zaten gewoon.
    - Je kan altijd in 1.5 seconde reloaden
    - Bij racen is de 1-100 in 0.9 sec.
    pi_8087320
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 14:25 schreef GHansie2 het volgende:
    (Denk aan Mario 1 - 2). De wereld waarin je je begeeft is 2d. Je kan naar rechts lopen en een stukje terug naar links, maar als je je verder naar rechts begeeft kan je niet meer terug naar links omdat de wereld dan opeens is afgesloten, dus stel je bent iets vergeten, dan zul je overnieuw moeten beginnen.
    Met Mario2 kon je wel teruglopen hoor
    pi_8087347
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 14:59 schreef Scytale het volgende:
    Het dragen van borden soep hindert de held niet bij het vechten, hetgeen de reden is waarom niemand in het spel het vreemd vindt dat de held steeds met borden soep rondloopt.
    Welk spel is dat?
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_8087359
    - Hardlopen en verspringen is slecht voor je pols. (track & field)
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
      vrijdag 24 januari 2003 @ 15:07:09 #53
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8087375
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:04 schreef erikh het volgende:

    [..]

    Met Mario2 kon je wel teruglopen hoor


    Je hebt gelijk, al ge-edit.
    Naast een arsenaal voor een heel leger in RPG's kan je ongelofelijk veel dragen zonder ook maar enige vorm van een rugzak in een adventure.
    Don't think you are, know you are.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 15:08:02 #54
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8087393
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:06 schreef Atrimar het volgende:
    - Hardlopen en verspringen is slecht voor je pols. (track & field)
    Nog beter, je kan olympisch kampioen worden door maar 2 vingers te gebruiken .
    Don't think you are, know you are.
    pi_8087434
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:06 schreef Atrimar het volgende:
    - Hardlopen en verspringen is slecht voor je pols. (track & field)
    Toen bestond RSI nog nie.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_8087466
    uitslagen van 150 - 178 zijn in de NBA niet vreemd
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
    pi_8087569
    Bij SOF2 vind de loket-meneer bij het treinstation het niet gek als je met een shotgun op zijn hoofd gericht je kaartje laat zien..
      vrijdag 24 januari 2003 @ 15:19:55 #58
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8087636
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:16 schreef FluxC5 het volgende:
    Bij SOF2 vind de loket-meneer bij het treinstation het niet gek als je met een shotgun op zijn hoofd gericht je kaartje laat zien..
    Dat kan je algemener zien. Veel mensen kijken niet vreemd op als je met een bazooka op je arm door de straat wandelt alsof je je hond uitlaat.
    Don't think you are, know you are.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 15:21:45 #59
    13921 BdR
    nu ook in ultra-lowres!
    pi_8087687
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
    Was dat maar waar... Zie "Primal"

    Ontopic: Hoofdfiguur wordt nooit (langdurig) moe


    bij "Gore: Ultimate soldier" wel, das een erg coole FPS. Wel lache als je iemand anders doodmoe (heftig hijgend) al van ver aan hoort komen, en dan *BLAM* *splat*
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:11 schreef Atrimar het volgende:
    uitslagen van 150 - 178 zijn in de NBA niet vreemd
    en het is goede gewoonte om salto's e.d. te maken vanaf de middenlijn (NBA jam)

    en nog wat.. houten hekjes of kleine boompjes blijven overeind ongeacht hoe hard je er frontaal tegen aan rijd (vooral in de wat oudere race games, Need for speed)

    tv not rot brain..
    Life is something to do when you can't get to sleep..
    The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
    pi_8087716
    Je kunt bij Fifa 10x achter elkaar op dezelfde manier een doelpunt maken zonder dat de tegenstander zijn spel aanpast.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_8087754
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Welk spel is dat?
    RPG's en adventures. Soep, ragout, pap... noem maar op.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 15:28:20 #62
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8087838
    Je weet dat er om een bepaalde tijd een actie zal gebeuren die een andere wending aan je leven zal geven. Er zal bijvoorbeeld een boot vertrekken die je naar een bepaalde plaats brengt. Deze boot vertrekt niet voor je een bepaalde opdracht hebt volbracht hoe lang je ook wacht en je zeker weet dat die boot toch allang vertrokken zal zijn (Prins of Persia 2 bijv.)
    Don't think you are, know you are.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 15:32:02 #63
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8087925
    RTS :
    Zelfs midden in de woestijn kan je zware industrie opzetten zonder dat er ook maar grondstoffen in de buurt zijn.

    Soldaten worden binnen 2 seconden verwekt en tot volwassenheid opgegroeit, incl commandotraining.

    We were to understand there would be pie and punch?
    pi_8088055
    De hoofdpersoon hoeft nooit naar de WC.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_8088064
    Behalve als je Duke Nukem heet en elke 5 seconden een pot kan onderzeiken
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
    pi_8088093
    Ook al heb je 100 van hun collega's afgeschoten, wanneer de politie je oppakt, en je geeft ze wat geld zijn ze je weer compleet vergeten.

    (gta serie)

    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_8088111
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:39 schreef Atrimar het volgende:
    Behalve als je Duke Nukem heet en elke 5 seconden een pot kan onderzeiken
    + 1 health

    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      vrijdag 24 januari 2003 @ 15:47:03 #68
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8088200
    500 km/u, botsen en schade horen niet in 1 zin thuis.
    We were to understand there would be pie and punch?
    pi_8088243
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:39 schreef Strolie75 het volgende:
    De hoofdpersoon hoeft nooit naar de WC.
    In Postal 2 kun je straks je rits losdoen en over mensen heen plassen
      vrijdag 24 januari 2003 @ 15:51:13 #70
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8088292
    1 ding weet je zeker als gamer, aliens bestaan. Of ze nou goed of kwaadaardig zijn, ze je de helpende hand bieden of weer eens de aarde vernietigen, ze bestaan.
    Don't think you are, know you are.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 16:00:09 #71
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8088484
    Ruimtekolonisatie heeft ALTIJD een intergalactische oorlog ten gevolgen.
    We were to understand there would be pie and punch?
      vrijdag 24 januari 2003 @ 16:01:36 #72
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8088518
    Op de bodem van de zee wonen wezens die techologisch een stuk geavanceerde zijn en een drang hebben de bovenwereld te vernietigen.
    We were to understand there would be pie and punch?
      vrijdag 24 januari 2003 @ 16:09:46 #74
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_8088665
    Gamekarakters zie je nooit een dikke snikkel krijgen
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 16:18:48 #75
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_8088848
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 16:09 schreef Smots het volgende:
    Gamekarakters zie je nooit een dikke snikkel krijgen

    De PS2 heeft toch een emotion engine dus eigenlijk is dat nog maar een kwestie van tijd.

    -typo-

    [Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 24-01-2003 17:05]

    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
    pi_8088928
  • Tegenstanders kunnen altijd meer dan de speler zelf (wegduiken, peeken, liggen etc).
  •   vrijdag 24 januari 2003 @ 16:28:59 #77
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8089012
    Vijanden kunnen tot op 10 km afstand haarscherp kijken, dwars door beton heen.
    We were to understand there would be pie and punch?
      vrijdag 24 januari 2003 @ 16:31:07 #78
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_8089049
    credits als je het spel hebt uitgespeeld
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
      vrijdag 24 januari 2003 @ 16:52:12 #79
    45339 GHansie2
    Wie ik ben? Een k*tkloon
    pi_8089452
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 16:24 schreef WouteRF het volgende:
  • Tegenstanders kunnen altijd meer dan de speler zelf (wegduiken, peeken, liggen etc).

  • Ondanks het feit dat de tegenstander of een eindbaas betere wapens bezit of meer skills heeft, bestaat er toch een zwakke plek waarmee hij/zij verslagen kan worden.
    Don't think you are, know you are.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 17:39:11 #80
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_8090356
    Wanneer de tegenstanders niet dom zijn dan zijn je teamgenoten dat wel... (ook online games )
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
    pi_8091181
    Bij voetbalspellen is de scheids altijd milder voor de cpu dan voor jou
      vrijdag 24 januari 2003 @ 19:44:17 #82
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_8092434
    Dikke Italiaanse loodgieters hebben vreemde hobbies
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_8093245
    In Grote steden wonen meestal maar 10 mensen. Een minigun, bazooka, en zuur overleven en dan "lichtgewond raken"

    Geramd worden door bulldozer, King Mammoth, en dan nog geen schade aan je auto hebben. Houten paaltes die indestructable zijn. 20 keer met een enorme bijl op een zielig skeletje inhakken. 1 miljoen piek in je broekzakje bewaren. 50 bier en 50 wiskey opzuipen en nog kunnen lopen. Lantarenpalen, postbakken, containers omver rijden en dan nog geen schade hebben.

    Als je in de slip raakt, en dan stil komt te staan, dan stopt de computer ook niet voor je, nee, die rijd gewoon door

      vrijdag 24 januari 2003 @ 22:21:53 #84
    41885 kless
    morgen? waarom niet overmorgen
    pi_8095074
    Het laden van de levels / in de levels DUURT ALTIJD TE LANG !!!
    Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
    iGEM
      vrijdag 24 januari 2003 @ 22:28:41 #85
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_8095235
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:29 schreef Jeff21 het volgende:
    Ow jah, eten heelt wonden
    Alien spelen roeleert gewoon
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
      vrijdag 24 januari 2003 @ 22:37:10 #86
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_8095390
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:55 schreef Bastard het volgende:
    Hoofdfiguren slapen niet... en lopen dagen achtereen.
    En ze hoeven ook nooit naar de WC.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 22:42:55 #87
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_8095501
    Je moet op hoofden van tegenstanders springen.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 22:44:29 #88
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8095531
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 22:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Je moet op hoofden van tegenstanders springen.
    Smijten met tegenstanders groter dan jijzelf is geen probleem, vooral niet voor mensen die wegens overgewicht dood moeten gaan.
    We were to understand there would be pie and punch?
    pi_8095573
    De bekende regel van 3 bij (eindbazen), je hoeft ze 3x te raken en dan zijn ze dood en das niet bij 1 baas maar nee bij allemaal

    Onderwaterzwemmen zonder zuurstof is ook geen probleem etc etc etc

    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_8095604
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:55 schreef Bastard het volgende:
    Hoofdfiguren slapen niet... en lopen dagen achtereen.
    Mwah... dat valt toch wel meE? Bij de spellen die ik speel iig.
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_8095609
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:

    [..]

    En ze hoeven ook nooit naar de WC.


    .
    Dat heb ik inderdaad nog nooit gezien in een spel.
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 22:51:11 #92
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8095644
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 22:48 schreef sweek het volgende:

    [..]

    Mwah... dat valt toch wel meE? Bij de spellen die ik speel iig.


    ik wou zeggen, mario heeft een keer een nacht lang geslapen (vergeten uit te zetten)
    We were to understand there would be pie and punch?
      vrijdag 24 januari 2003 @ 22:51:49 #93
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8095659
    Egels gaan sneller dan een F16.
    We were to understand there would be pie and punch?
      vrijdag 24 januari 2003 @ 22:54:27 #94
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_8095699
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 22:49 schreef sweek het volgende:

    [..]

    .
    Dat heb ik inderdaad nog nooit gezien in een spel.


    duke nukem geloof ik en sims
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_8095751
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 22:54 schreef HAL9000S het volgende:

    [..]

    duke nukem geloof ik en sims


    Hmm... masturberen dan?
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 23:00:10 #96
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_8095784
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 22:57 schreef sweek het volgende:

    [..]

    Hmm... masturberen dan?


    "trekspelleke" op de C64 In die game moest je jezelf aftrekken met je joystick. Deed je het te snel, dan kwam je te vroeg, deed je het te langzaam werd je lul weer slap. Verder zal er vast wel gemasturbeerd worden in een van de larry series
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_8095830
    Als je een bepaalde paddestoel eet of aanraakt word je 2 maal zo groot. Raak je daarna een rare bloem aan, dan kun je vuurballen uitspugen.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 23:04:43 #98
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_8095857
    Reincarnatie is de gewoonste zaak van de wereld, het aantal keren dat je het kunt wordt meestal aangegeven door een getal dat ergens door de lucht met je meezweeft.
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_8095909
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 23:00 schreef HAL9000S het volgende:

    [..]

    "trekspelleke" op de C64 In die game moest je jezelf aftrekken met je joystick. Deed je het te snel, dan kwam je te vroeg, deed je het te langzaam werd je lul weer slap. Verder zal er vast wel gemasturbeerd worden in een van de larry series


    Ik ben ergens wel blij dat ik dat nooit gespeeld heb.
    Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      vrijdag 24 januari 2003 @ 23:08:04 #100
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8095913
    Hoe gruwelijk je dood ook is, 1 seconde later sta je weer zonder ook maar 1 schrammetje weer mee te schieten.
    We were to understand there would be pie and punch?
      vrijdag 24 januari 2003 @ 23:14:35 #101
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_8096017
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 23:07 schreef sweek het volgende:

    [..]

    Ik ben ergens wel blij dat ik dat nooit gespeeld heb.


    en terecht....
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_8096449
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 23:04 schreef HAL9000S het volgende:
    Reincarnatie is de gewoonste zaak van de wereld, het aantal keren dat je het kunt wordt meestal aangegeven door een getal dat ergens door de lucht met je meezweeft.
    Als je een bepaald item als een groene paddestoel, of 100 bananen pakt, dan wordt het getal in de lucht opgehoogd met 1 .

    Oh, en Febster, we hebben aan den lijve ondervonden dat bij Donkey Kong het niet 3 maar 6 keer is ... verdomme

    Mensen die nog niet eens weten hoe een cruciaal voorwerp uit een sport heet, kunnen toch de meest fantastische stunts maken, goals scoren, records springen, Gran Prix uitrijden etc. etc.

    pi_8096815
    in bv Final Fantasy kan je in je binnenzak dragen (verdeeld over zon 9 personen):
    -99 items van elk soort,
    -elk wapen/armor dat je tegenkomt/koopt/van een net verslagen beestje wint/in een kistje vind in een huisje,
    -als je op de worldmap loopt ben je ongeveer evengroot als een stadje/plaatsje

    FPS: als je nog maar 1 health hebt betekend dat niet dat je zwaar gewond bent maar nog gewoon kunt rennen/springen

    met Sniperen hoef je alleen rekening te maken met hoe goed je kan richten, niet met zijwind, je trilt ook heel zelden. vaak genoeg ken je ook zoomen.

    en hoe vaak je ook met een rocketlauncher/nuke warhead/gatling gun (pocked size)/pipe bomb/c4-detonator een muur probeert op te blazen... t heeft geen succes... sterker nog.. als er een rocked launcher in een spel voorkomt hoeft een rocked je niet perse te mollen

    met a2 racer ken je nog geeneens de stoep op rijden :R

    2 handheld guns reloaden binnen recordtijd terwijl je wordt beschoten of dodged?? ... no problem

    en kenk nog wel ff doorgaan

    pi_8097045
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 23:58 schreef Mastermaus het volgende:
    in bv Final Fantasy kan je in je binnenzak dragen (verdeeld over zon 9 personen):
    -99 items van elk soort,
    -elk wapen/armor dat je tegenkomt/koopt/van een net verslagen beestje wint/in een kistje vind in een huisje,
    -als je op de worldmap loopt ben je ongeveer evengroot als een stadje/plaatsje

    FPS: als je nog maar 1 health hebt betekend dat niet dat je zwaar gewond bent maar nog gewoon kunt rennen/springen

    met Sniperen hoef je alleen rekening te maken met hoe goed je kan richten, niet met zijwind, je trilt ook heel zelden. vaak genoeg ken je ook zoomen.

    en hoe vaak je ook met een rocketlauncher/nuke warhead/gatling gun (pocked size)/pipe bomb/c4-detonator een muur probeert op te blazen... t heeft geen succes... sterker nog.. als er een rocked launcher in een spel voorkomt hoeft een rocked je niet perse te mollen

    met a2 racer ken je nog geeneens de stoep op rijden :R

    2 handheld guns reloaden binnen recordtijd terwijl je wordt beschoten of dodged?? ... no problem

    en kenk nog wel ff doorgaan


    Ze schijnen nu ook rocketlaunchers te hebben die je richt, en dan de persoon blijft volgen
    pi_8097093
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
  • Wapens van verslagen dode vijanden kun je niet gebruiken.

  • klopt nie, down america's army maar es
      zaterdag 25 januari 2003 @ 00:19:37 #106
    17061 mvt
    blame Canada
    pi_8097194
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 23:58 schreef Mastermaus het volgende: sterker nog.. als er een rocked launcher in een spel voorkomt hoeft een rocked je niet perse te mollen
    Bij gebrek aan een springplank wilt een rocketlauncher ook nog wel eens helpen
    We were to understand there would be pie and punch?
    pi_8097415
    quote:
    Op zaterdag 25 januari 2003 00:19 schreef mvt het volgende:

    [..]

    Bij gebrek aan een springplank wilt een rocketlauncher ook nog wel eens helpen


    Hehe, inderdaad, al blijft me dat foefje niet lukken .
      zaterdag 25 januari 2003 @ 01:48:34 #108
    41885 kless
    morgen? waarom niet overmorgen
    pi_8098163
    het weer is over het algemeen HEEL ERG CONSTANT.

    ( naar mijn weten enige uitzondering is Black & white waar dag en nacht verschillen qua evilness of U as GOD )

    Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
    iGEM
      zaterdag 25 januari 2003 @ 09:17:46 #109
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_8099176
    Speel je een FPS tegen de computer, dan ziet ie jou ALTIJD en schiet ook altijd raak op grote afstand terwijl jij aan het rondrennen bent.
    The Internets, I needs it..
    pi_8099325
    Hoofdfiguren die een beroep hebben zie je nooit hun werk uitoefenen! Of hebben jullie Mario wel eens een WC zien ontstoppen?
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      zaterdag 25 januari 2003 @ 14:40:28 #111
    26263 Cybraxxx
    Ondertitelloos
    pi_8102094
    Ik zie Mario weleens (voornamelijk) groene pijpleidingen induiken, maar dat is meestal om daar tegen een zwevend blok met een vraagteken erop te springen, waar dan muntjes uit omhoog vliegen die er weer voor zorgen dat er een 1 bijkomt op een teller.

    Over niet spingen: in GoldenEye en PerfectDark kun je ook niet springen (nog niet genoemd toch?).

    Oja, bij sommige spellen is het ook handig dat de vijand wacht tot je eindelijk hebt besloten hoe je hem aan gaat vallen. En als je niet genoeg magische krachten meer hebt om een bepaalde aanval te doen moet je even een groen flesje drinken.

    Cybraxxx [Seibreksss] : That's me !
    pi_8102894
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 15:02 schreef FluxC5 het volgende:
    - Als een bepaalt wapen al hebt en je pak 1 van dezelfde soort op heb je ineens die kogels zonder ze eruit te halen, vervolgens is het wapen verdwenen.
    - Bij het reloaden hou je de kogels die in het magazijn zaten gewoon.
    - Je kan altijd in 1.5 seconde reloaden
    - Bij racen is de 1-100 in 0.9 sec.
    Speel Mafia dan maar eens, daar gaan al deze regels niet op

    Nog zo'n leuke trouwens: als je door een stad loopt zijn hoe dan ook 99% van de deuren op slot (gta3)

    Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
      zaterdag 25 januari 2003 @ 15:47:02 #113
    26263 Cybraxxx
    Ondertitelloos
    pi_8102926
    quote:
    Op zaterdag 25 januari 2003 15:43 schreef Dezz het volgende:

    [..]

    Speel Mafia dan maar eens, daar gaan al deze regels niet op

    Nog zo'n leuke trouwens: als je door een stad loopt zijn hoe dan ook 99% van de deuren op slot (gta3)


    Maar 99% van de autodeuren zijn niet op slot
    Cybraxxx [Seibreksss] : That's me !
      zaterdag 25 januari 2003 @ 15:48:53 #114
    33213 SpleeffY
    Ja, wat hij zegt ->
    pi_8102944
    quote:
    Op vrijdag 24 januari 2003 14:54 schreef Desdinova het volgende:
    Toilet is overbodig..
    Eten vaak ook..


    ~Des


    Bij Duke Nukem 3d () was het urinoir niet overbodig!
      zaterdag 25 januari 2003 @ 17:12:06 #115
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
      vrijdag 18 juli 2003 @ 17:21:14 #116
    61345 Brett-Anderson
    ACCOUNT DISABLED
    pi_11863576
    In zo'n mietjesspel als castlevania (zeker weten) springt die Simon Belmount zowat naar de andere kant van het scherm als hij ergens door geraakt wordt. En het liefst springt hij dan in een bodemloze put.

    Er zijn er nog wel meer, Ninja Gaiden voor de NES. Die ninja springt theatraal 20 meter naar achteren als hij geraakt wordt door een boksershandschoen. Wat een @#$spel.

    Gelukkig waren ze in de pc-kloon van Castlevania (Realms of chaos) ietsje slimmer, daar kon je dit geval uitzetten, zodat je poppetje niet meteen expres in een gat springt als-ie geraakt wordt.


    meer cliche's?
    100 coins = 1 life of iets in die geest.

    Bij Final Fight is Mikie Hagger 2 meter 3, maar die bazen zijn in het spel nog eens dubbel zo groot.
    Spellen zoals Final Fantasy, Final Fight, Last Ninja die vervolgdelen hebben.

    Ik verzin nog wel wat... later.

    The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
      maandag 21 juli 2003 @ 15:19:12 #117
    32255 Dopekoe
    Say no to drugs!
    pi_11912605
    quote:
    Op zaterdag 25 januari 2003 01:48 schreef kless het volgende:
    het weer is over het algemeen HEEL ERG CONSTANT.

    ( naar mijn weten enige uitzondering is Black & white waar dag en nacht verschillen qua evilness of U as GOD )


    GTA 3 is ook een uitzondering, generals ook
    The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')