abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2021 @ 08:02:57 #101
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197626089
Dat de jeugd het zwaar heeft met deze maatregelen, zwaarder dan veel volwassenen is op zich heel logisch.

Echter ik denk dat het de jeugd tekort doet om te denken dat deze zwakzinnigen de jeugd vertegenwoordigen. 80% van de jeugd houdt zich keurig aan maatregelen en weet prima een andere vorm van vermaak te vinden. Het zijn LTS zwakstroomtypes, het volk wat altijd en overal relt wat nu weer een excuus gevonden heeft om lekker uit zijn dak te gaan.

Die zwakzinnigen hebben altijd bestaan, zullen altijd bestaan. Brood en spelen, is altijd al de oplossing geweest, nu zijn de spelen even afgelast en krijg je dit.

Bij aanval op een ziekenhuis of een andere medische locatie mag er wat mij betreft vanaf nu direct gericht geschoten worden. Dat is namelijk een ander kenmerk van deze zwakzinnigen, die hebben niet de intelligentie om te horen. Voelen is het enige wat werkt.

En ter verdediging van PVV en FvD, nee dit zijn geen aanhangers van dat soort partijen. Idioten als Wilders en Baudet zijn wel schuldig aan ophitsing, maar ja zonder ophitsing zouden ze ook helemaal niets zijn.
pi_197626162
In Amsterdam liepen na de demonstratie vorige week ook al groepen door de wijken rondom het Museumplein. Echter was dat toen allemaal vrij gemoedelijk. Dat was deze keer wel anders, stenen gooien in de wijken terwijl er voorbijgangers lopen, vorige week was dat niet zo.

Inschattingsfout van de ME om ze niet juist op het Museumplein te houden? Ik vond het aardig debiel ' beleid' om de relschoppers maar door de straten te laten rennen met de ME erachteraan.
  maandag 25 januari 2021 @ 08:14:16 #103
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197626195
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat de jeugd het zwaar heeft met deze maatregelen, zwaarder dan veel volwassenen is op zich heel logisch.

Mwoah........ stress om je baan of bedrijf kwijt te raken lijkt me iets zwaarder dan stress omdat je niet met je maatjes in het speeltuintje kan hangen op zondagavond na negenen bij een temperatuur van rond het vriespunt
  maandag 25 januari 2021 @ 08:17:36 #104
403588 mcmlxiv
pi_197626217
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:14 schreef the-eye het volgende:

[..]

Mwoah........ stress om je baan of bedrijf lijkt me iets zwaarder dan stress omdat je niet met je maatjes in het speeltuintje kan hangen op zondagavond na negenen bij een temperatuur van rond het vriespunt
Natuurlijk onder veel volwassenen is er ook stress en onzekerheid. Punt is dat de meesten daarvan emotioneel al wat stabieler zijn en veelal net iets beter met dit soort situaties kunnen omgaan. Maar het is natuurlijk geen wedstrijd.

Waar het mij vooral omgaat is dat dit soort volk, de relschoppers, de vernielers een doorsnee is die altijd bestaan heeft en altijd zal bestaan. Ja vooral jeugdigen, maar een bepaald type jeugdige wat veelal niet overmatig met intelligentie is begiftigd. Een type wat makkelijk beïnvloedbaar is en waarbij slechts enkele agitatoren en aanstichters voldoende zijn om tot shit te komen.
  maandag 25 januari 2021 @ 08:19:26 #105
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_197626229
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:17 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Natuurlijk onder veel volwassenen is er ook stress en onzekerheid. Punt is dat de meesten daarvan emotioneel al wat stabieler zijn en veelal net iets beter met dit soort situaties kunnen omgaan. Maar het is natuurlijk geen wedstrijd.

Waar het mij vooral omgaat is dat dit soort volk, de relschoppers, de vernielers een doorsnee is die altijd bestaan heeft en altijd zal bestaan. Ja vooral jeugdigen, maar een bepaald type jeugdige wat veelal niet overmatig met intelligentie is begiftigd. Een type wat makkelijk beïnvloedbaar is en waarbij slechts enkele agitatoren en aanstichters voldoende zijn om tot shit te komen.
Ik heb niet het idee dat dit jeugdigen zijn.
Het lijken meer beroepsrellers met weinig te verliezen en inderdaad, het inlevingsvermogen van een natte baksteen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 januari 2021 @ 08:21:26 #106
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197626247
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 23:19 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
#avonklok
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 25 januari 2021 @ 08:23:27 #107
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197626266
quote:
9s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

#avonklok
17.500.000 miljoen inwoners :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197626267
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:14 schreef the-eye het volgende:

[..]

Mwoah........ stress om je baan of bedrijf kwijt te raken lijkt me iets zwaarder dan stress omdat je niet met je maatjes in het speeltuintje kan hangen op zondagavond na negenen bij een temperatuur van rond het vriespunt
Als het nou alleen die zondagavond was.
pi_197626268
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 01:19 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Het zijn dan ook linkse viruswappies. En het aantal kansenparels is met zulke rellen relatief laag. Die zijn niet zo van dit soort confrontaties, die houden niet van hun kansen. Die zijn liever met 10 tegen 1 dan 10 tegen ME.
Nope... het zijn voornamelijk rechtse complotdenkers en FVD stemmers. Links is meer het BLM volk wat in Nederland zich keurig aan de regels voor demonstraties houdt na dat gedoe op de dam
  maandag 25 januari 2021 @ 08:24:33 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197626272
quote:

[..]

Het is ook wel wat makkelijk om net te doen alsof dit alleen maar verveelde en kansloze jeugd is natuurlijk. Hooguit die groepen gisterenavond. De bron is al dan niet terechte maatschappelijke onrust, dat protesten/rellen vervolgens ook heel veel sensatiezoekers aantrekt is toch niets nieuws onder de zon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 januari 2021 @ 08:24:52 #111
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197626277
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Die had ik nog niet eens gezien :D

Wat een leeghoofden _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 25 januari 2021 @ 08:25:15 #112
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197626282
quote:

[..]

Ik zie op de beelden ook volwassen mensen rondrennen.
Zou het niet kunnen dat decennia welvaart en vrede er voor gezorgd heeft dat mensen verwend en weinig plooibaar zijn geworden?
pi_197626304
Ik hoorde gisteren bij Op1 dat ze nu sowieso alle corona demonstraties willen gaan verbieden. Dat lijkt mij nou juist precies het omgekeerde van wat ze zouden moeten doen.

'Demonstratierecht moet ingeperkt worden' hoorde ik die Paauw zelfs zeggen. Nee we gaan echt niet de goede kant op zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2021 08:28:09 ]
  maandag 25 januari 2021 @ 08:29:21 #115
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_197626324
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

_O-
  maandag 25 januari 2021 @ 08:30:34 #116
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_197626331
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 00:47 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]

Waterkanon meisje.
Geen medelijden mee. De inzet van een waterkanon is terecht. En het meisje kiest er zelf voor.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_197626337
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik hoorde gisteren bij Op1 dat ze nu sowieso alle corona demonstraties willen gaan verbieden. Dat lijkt mij nou juist precies het omgekeerde van wat ze zouden moeten doen.

'Demonstratierecht moet ingeperkt worden' hoorde ik die Paauw zelfs zeggen. Nee we gaan echt niet de goede kant op zo.
Waarom niet? Volledig terecht lijkt me. Demonstraties mogen gewoon verboden worden als veiligheid in het geding is, en dat lijkt me hier overduidelijk het geval, volksgezondheid in dit geval.

De demonstraties gisteren waren ook verboden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 25 januari 2021 @ 08:31:19 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197626342
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

Wel slim, dan spreek je opeens links en rechts aan die in opstand gaan komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 25 januari 2021 @ 08:32:17 #119
403588 mcmlxiv
pi_197626354
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is ook wel wat makkelijk om net te doen alsof dit alleen maar verveelde en kansloze jeugd is natuurlijk. Hooguit die groepen gisterenavond. De bron is al dan niet terechte maatschappelijke onrust, dat protesten/rellen vervolgens ook heel veel sensatiezoekers aantrekt is toch niets nieuws onder de zon.
Mensen die protesteren, niets mis mee, mits ze zich aan wat spelregels houden. Mensen die vernielen, GGD locaties in de fik steken, beveiligers aanvallen met bijtend zuur, ziekenhuizen aanvallen, daar is heel veel mis mee.

Ik begrijp heel goed de frustratie (voel ik zelf ook), het ongemak (idem), soms de uitzichtloosheid (idem), maar juist dit soort tuig zorgt ervoor dat deze situatie erger is dan ze zou kunnen zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:25 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik zie op de beelden ook volwassen mensen rondrennen.
Zou het niet kunnen dat decennia welvaart en vrede er voor gezorgd heeft dat mensen verwend en weinig plooibaar zijn geworden?
Zou natuurlijk ook kunnen, als ik de vergelijkingen met WO2 voorbij hoor komen, dan word ik toch een beetje door plaatsvervangende schaamte overvallen.
pi_197626358
quote:

Welke demonstraties? Het waren toch koffiedrink gelegenheden?
pi_197626365
quote:

Was dus Bruls die het zei. Hoorde het net op het journaal..

Demonstratie is een recht zeggen ze dan.
pi_197626376
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom niet? Volledig terecht lijkt me. Demonstraties mogen gewoon verboden worden als veiligheid in het geding is, en dat lijkt me hier overduidelijk het geval, volksgezondheid in dit geval.

De demonstraties gisteren waren ook verboden.
En je hebt gezien met welk succes? :')
pi_197626377
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:33 schreef StephanL het volgende:

[..]

klopt, alleen rellen niet
bovendien waren dit geen demonstraties
pi_197626389
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:33 schreef StephanL het volgende:

[..]

Dan zei Bruls het ook. Was sowieso een algemene tendens aan die tafel: het recht om te demonstreren moest maar eens aan banden worden gelegd. Dat is echt geen lekkere ontwikkeling
pi_197626390
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 08:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

klopt, alleen rellen niet
bovendien waren dit geen demonstraties
Jawel maar werd het overgenomen door rellende mensen. Dan wordt de rest boos en gaan zich er mee bemoeien en je hebt de geest uit de fles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')