Mwoah........ stress om je baan of bedrijf kwijt te raken lijkt me iets zwaarder dan stress omdat je niet met je maatjes in het speeltuintje kan hangen op zondagavond na negenen bij een temperatuur van rond het vriespuntquote:Op maandag 25 januari 2021 08:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat de jeugd het zwaar heeft met deze maatregelen, zwaarder dan veel volwassenen is op zich heel logisch.
Natuurlijk onder veel volwassenen is er ook stress en onzekerheid. Punt is dat de meesten daarvan emotioneel al wat stabieler zijn en veelal net iets beter met dit soort situaties kunnen omgaan. Maar het is natuurlijk geen wedstrijd.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mwoah........ stress om je baan of bedrijf lijkt me iets zwaarder dan stress omdat je niet met je maatjes in het speeltuintje kan hangen op zondagavond na negenen bij een temperatuur van rond het vriespunt
Ik heb niet het idee dat dit jeugdigen zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Natuurlijk onder veel volwassenen is er ook stress en onzekerheid. Punt is dat de meesten daarvan emotioneel al wat stabieler zijn en veelal net iets beter met dit soort situaties kunnen omgaan. Maar het is natuurlijk geen wedstrijd.
Waar het mij vooral omgaat is dat dit soort volk, de relschoppers, de vernielers een doorsnee is die altijd bestaan heeft en altijd zal bestaan. Ja vooral jeugdigen, maar een bepaald type jeugdige wat veelal niet overmatig met intelligentie is begiftigd. Een type wat makkelijk beïnvloedbaar is en waarbij slechts enkele agitatoren en aanstichters voldoende zijn om tot shit te komen.
#avonklokquote:
17.500.000 miljoen inwonersquote:
Als het nou alleen die zondagavond was.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mwoah........ stress om je baan of bedrijf kwijt te raken lijkt me iets zwaarder dan stress omdat je niet met je maatjes in het speeltuintje kan hangen op zondagavond na negenen bij een temperatuur van rond het vriespunt
Nope... het zijn voornamelijk rechtse complotdenkers en FVD stemmers. Links is meer het BLM volk wat in Nederland zich keurig aan de regels voor demonstraties houdt na dat gedoe op de damquote:Op maandag 25 januari 2021 01:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het zijn dan ook linkse viruswappies. En het aantal kansenparels is met zulke rellen relatief laag. Die zijn niet zo van dit soort confrontaties, die houden niet van hun kansen. Die zijn liever met 10 tegen 1 dan 10 tegen ME.
Het is ook wel wat makkelijk om net te doen alsof dit alleen maar verveelde en kansloze jeugd is natuurlijk. Hooguit die groepen gisterenavond. De bron is al dan niet terechte maatschappelijke onrust, dat protesten/rellen vervolgens ook heel veel sensatiezoekers aantrekt is toch niets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Natuurlijk onder veel volwassenen is er ook stress en onzekerheid. Punt is dat de meesten daarvan emotioneel al wat stabieler zijn en veelal net iets beter met dit soort situaties kunnen omgaan. Maar het is natuurlijk geen wedstrijd.
Waar het mij vooral omgaat is dat dit soort volk, de relschoppers, de vernielers een doorsnee is die altijd bestaan heeft en altijd zal bestaan. Ja vooral jeugdigen, maar een bepaald type jeugdige wat veelal niet overmatig met intelligentie is begiftigd. Een type wat makkelijk beïnvloedbaar is en waarbij slechts enkele agitatoren en aanstichters voldoende zijn om tot shit te komen.
Die had ik nog niet eens gezienquote:
Ik zie op de beelden ook volwassen mensen rondrennen.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Geen medelijden mee. De inzet van een waterkanon is terecht. En het meisje kiest er zelf voor.quote:
Waarom niet? Volledig terecht lijkt me. Demonstraties mogen gewoon verboden worden als veiligheid in het geding is, en dat lijkt me hier overduidelijk het geval, volksgezondheid in dit geval.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik hoorde gisteren bij Op1 dat ze nu sowieso alle corona demonstraties willen gaan verbieden. Dat lijkt mij nou juist precies het omgekeerde van wat ze zouden moeten doen.
'Demonstratierecht moet ingeperkt worden' hoorde ik die Paauw zelfs zeggen. Nee we gaan echt niet de goede kant op zo.
Wel slim, dan spreek je opeens links en rechts aan die in opstand gaan komen.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik hoorde gisteren bij Op1 dat ze nu sowieso alle corona demonstraties willen gaan verbieden. Dat lijkt mij nou juist precies het omgekeerde van wat ze zouden moeten doen.
'Demonstratierecht moet ingeperkt worden' hoorde ik die Paauw zelfs zeggen. Nee we gaan echt niet de goede kant op zo.
Mensen die protesteren, niets mis mee, mits ze zich aan wat spelregels houden. Mensen die vernielen, GGD locaties in de fik steken, beveiligers aanvallen met bijtend zuur, ziekenhuizen aanvallen, daar is heel veel mis mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook wel wat makkelijk om net te doen alsof dit alleen maar verveelde en kansloze jeugd is natuurlijk. Hooguit die groepen gisterenavond. De bron is al dan niet terechte maatschappelijke onrust, dat protesten/rellen vervolgens ook heel veel sensatiezoekers aantrekt is toch niets nieuws onder de zon.
Zou natuurlijk ook kunnen, als ik de vergelijkingen met WO2 voorbij hoor komen, dan word ik toch een beetje door plaatsvervangende schaamte overvallen.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zie op de beelden ook volwassen mensen rondrennen.
Zou het niet kunnen dat decennia welvaart en vrede er voor gezorgd heeft dat mensen verwend en weinig plooibaar zijn geworden?
Welke demonstraties? Het waren toch koffiedrink gelegenheden?quote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Was dus Bruls die het zei. Hoorde het net op het journaal..quote:Op maandag 25 januari 2021 08:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
En je hebt gezien met welk succes?quote:Op maandag 25 januari 2021 08:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom niet? Volledig terecht lijkt me. Demonstraties mogen gewoon verboden worden als veiligheid in het geding is, en dat lijkt me hier overduidelijk het geval, volksgezondheid in dit geval.
De demonstraties gisteren waren ook verboden.
klopt, alleen rellen nietquote:Op maandag 25 januari 2021 08:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was dus Bruls die het zei. Hoorde het net op het journaal..
Demonstratie is een recht zeggen ze dan.
Dan zei Bruls het ook. Was sowieso een algemene tendens aan die tafel: het recht om te demonstreren moest maar eens aan banden worden gelegd. Dat is echt geen lekkere ontwikkelingquote:Op maandag 25 januari 2021 08:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was dus Bruls die het zei. Hoorde het net op het journaal..
Demonstratie is een recht zeggen ze dan.
Jawel maar werd het overgenomen door rellende mensen. Dan wordt de rest boos en gaan zich er mee bemoeien en je hebt de geest uit de fles.quote:Op maandag 25 januari 2021 08:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
klopt, alleen rellen niet
bovendien waren dit geen demonstraties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |