Als ze het na die 2 weken nog eens 2 weken verlengen dan begint het pas echt interessant te worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel flink verspreid
Vandaag rellen/grote groepen die de avondklok negeren in
Amsterdam
Eindhoven
Almelo
Enschede
Venlo
Tilburg
Helmond
Tiel
Den Haag
En dat lijstje blijft groeien, wordt leuk volgend weekend.
Die is geen 'klein groepje' meer.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel flink verspreid
Vandaag rellen/grote groepen die de avondklok negeren in
Amsterdam
Eindhoven
Almelo
Enschede
Venlo
Tilburg
Helmond
Tiel
Den Haag
En dat lijstje blijft groeien, wordt leuk volgend weekend.
Ik heb goede hoop dat je aan 't trollen bent, maar weet het niet 100% zeker.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Leger inzetten en met scherp schieten. Keihard aanpakken en niks anders.
Jep, fuck de regering en de democratisch gekozen volksvertegenwoordiging. Voortaan laten we ons beleid bepalen door de doorgesnoven gastjes die elke reden aangrijpen om te kunnen rellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef Skwish het volgende:
NU.nl nu met een push melding. Er is geen houden meer aan. Ik denk dat er niets anders op zit dan te stoppen met die avondklok.
Ik woon zelf in Nijmegen en daar staat het volgend weekend op de planning. Wordt inderdaad een weekendding, voor hoelang het duurt dan.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Dit viel wel binnen de verwachtingen lijkt mij. Over een paar dagen is het overal stil
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gaat niet om het geweld. Dat is slechts een excess. Het gaat om de weerstand vanuit de samenleving.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben tegen de avondklok. Maar ik ben nog veel meer tegen stoppen vanwege geweld. Niet aan toegeven.
Dan is die WO2 vergelijking toch op zijn plaats.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat denk ik niet hoor, denk dat Rutte dacht dat dit schouderophalend geaccepteerd zou worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Dit viel wel binnen de verwachtingen lijkt mij. Over een paar dagen is het overal stil
Mwa ik chargeer redelijk, maar dit is het enige wat zal helpen ben ik bang: Aanpakken dat tuig, heeft 0.0 met demonstratierecht te maken.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat je aan 't trollen bent, maar weet het niet 100% zeker.
Als je een burgeroorlog wilt moet je dat doen.
ja vooral toegeven nu.....we hebben al amper een ruggegraatquote:Op zondag 24 januari 2021 21:15 schreef Skwish het volgende:
NU.nl nu met een push melding. Er is geen houden meer aan. Ik denk dat er niets anders op zit dan te stoppen met die avondklok.
Deze relschoppers zijn niet "de samenleving".quote:Op zondag 24 januari 2021 21:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat om de weerstand vanuit de samenleving.
Wat is dat dan voor oorlogstuig.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk dat het wel goed zou zijn voor het moraal. Geef je mensen toch een beetje hoop dat ze zelf ook meetellen. Laten we wel wezen voor de besmettingen maakt het geen donder uit.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja vooral toegeven nu.....we hebben al amper een ruggegraat
Is dit een tip, of...?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ps. Als je lange gevangenisstraffen wil moet je vooral overgaat tot brandstichting @:tijn
dat gaat wel heel ver.....maar rubber kogels zijn prima.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Tussen aanpakken en met scherp schieten zitten nog zo'n 10.000 andere opties. Aanpakken ben ik met je eens, maar het leger inzetten en met scherp is een garantie op veel grotere rellen dan nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa ik chargeer redelijk, maar dit is het enige wat zal helpen ben ik bang: Aanpakken dat tuig, heeft 0.0 met demonstratierecht te maken.
Tja, dat waren een groot deel van de andere maatregelen ook. Daarvan nam een groot deel ook niet de moeite om ze op te volgen met als gevolg een lockdown en avondklok.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:13 schreef Piles het volgende:
Is alleen maar advies en niet handhaafbaar
totdat de ME het echt zat is.....en dan is het jankenquote:Op zondag 24 januari 2021 21:19 schreef Automatisch het volgende:
Eindelijk meer actie, wordt hoog tijd. Opkomen voor vrijheid heet dat.
Zoals gezegd: ik chargeer.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tussen aanpakken en met scherp schieten zitten nog zo'n 10.000 andere opties. Aanpakken ben ik met je eens, maar het leger inzetten en met scherp is een garantie op veel grotere rellen dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |