Meer beelden van de plunderproleten https://www.dumpert.nl/item/8052017_6ad444ffquote:Op zondag 24 januari 2021 19:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie vooral white trash, nu ook.
Hopelijk met boordgeschut aan boord.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:22 schreef Ixnay het volgende:
Mensen gaan niet weg.
Nu meerdere helikopters boven stadscentrum Eindhoven.
Genot dit.. Lekker uit dat busje springen en gaanquote:
Allochtoon of autochtoon, ze vallen beide iig uit de toon. Hoge straffen svp!quote:Op zondag 24 januari 2021 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer beelden van de plunderproleten https://www.dumpert.nl/item/8052017_6ad444ff
Erg blanke aangelegenheid ja.
Regeren is vooruitzien.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in welke kronkels jij je gaat wringen om dit soort gedrag goed te praten. Brand los!
Hoor dat er vanavond ook gedemonstreerd gaat worden in Arnhem, Den Haag en Rotterdamquote:
Nee die grijpen andere zaken aan om te rellen om het rellen. Zoals afgelopen zomer. Maar onderaan de streep maakt het geen verschil natuurlijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zie ik eigenlijk zelden Marokkaantjes van 15 massaal meerellen.
Maar het is natuurlijk wel lekker veilig en makkelijk om het af te schuiven op voetbalsuppotters.
Een heerlijke zondagavondquote:Op zondag 24 januari 2021 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoor dat er vanavond ook gedemonstreerd gaat worden in Arnhem, Den Haag en Rotterdam
Ik pak de popcorn alvast
Strijders voor vrijheid, mijn reet.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:45 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik word ook naar van die beelden, maar dan op een andere manier waarschijnlijk.
Zijn gewoon strijders voor vrijheid. Ik geloof 100% in corona, maar pak mijn vrijheid niet af.
Je kan tever gaan om voor leven te strijden, vrijheid is belangrijker.
Eens. Iets anders snappen die losgeslagen primaten toch niet. Recht van de sterkste, dus schiet maar raak.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:58 schreef Twiitch het volgende:
Voor dit soort gezeik hebben ze rubberen kogels uitgevonden toch. Schiet een half uur en iedereen is weg.
Zie jij argumenten? Ik niet. 'Terecht' zei je toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 19:57 schreef hangtime het volgende:
[..]
Regeren is vooruitzien.
Als je dan gaat reageren, met avondklokken, zonder zelf als overheid de zaken goed op tijd geregeld te hebben, dan is het niet zo gek toch dat het volk boos wordt?
Daarnaast, geef ze brood en spelen.
Nee, alles ontnomen, iedereen weet toch dat je dan opstanden krijgt?
Kun je het volk wel de schuld geven, maar zijn gewoon basis principes die de overheid verpest heeft.
Straks weet ik niet wat ik moet kiezen. Robert en Jannie of de wappiesquote:Op zondag 24 januari 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Is wat anders dan Heel Holland Bakt he...
Dopen we vanavond voor het gemak even om in Heel Holland Naktquote:Op zondag 24 januari 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Heel Holland Waptquote:Op zondag 24 januari 2021 20:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Inderdaad ze maken er zelf een potje van. Iedereen kon zien aankomen dat een invoering van een, overigens totaal overbodige, avondklok tot dit soort taferelen zou leiden.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:57 schreef hangtime het volgende:
[..]
Regeren is vooruitzien.
Als je dan gaat reageren, met avondklokken, zonder zelf als overheid de zaken goed op tijd geregeld te hebben, dan is het niet zo gek toch dat het volk boos wordt?
Daarnaast, geef ze brood en spelen.
Nee, alles ontnomen, iedereen weet toch dat je dan opstanden krijgt?
Kun je het volk wel de schuld geven, maar zijn gewoon basis principes die de overheid verpest heeft.
Half Holland Klapt.quote:
Pardon?quote:Op zondag 24 januari 2021 19:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hopelijk met boordgeschut aan boord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |