abonnement Unibet Coolblue
pi_197628335
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit ja.

Sowieso vind ik de lofzang die AZ nu krijgt nogal overdreven.
Als je je bedenkt dat ze woensdag nog overhoop werden gepresst door Ajax B. Bij AZ lijken de media altijd extra graag bij het minste of geringste de bandwagon weer in gang te willen zetten. Of AZ weer 'meedoet', moet na de komende week blijken.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 25 januari 2021 @ 11:06:46 #162
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197628369
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:04 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Als je je bedenkt dat ze woensdag nog overhoop werden gepresst door Ajax B. Bij AZ lijken de media altijd extra graag bij het minste of geringste de bandwagon weer in gang te willen zetten. Of AZ weer 'meedoet', moet na de komende week blijken.
Ajax B werd als topwedstrijd even buiten beschouwing gelaten, wel zo makkelijk
  maandag 25 januari 2021 @ 11:09:00 #163
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197628409
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat drukzetten viel toch wel mee? 2 tegengoals komen uit balverlies op de helft van hun helft.
Niet per se hoog drukzetten, wel gecoördineerd en gericht. Bij Feyenoord waren er hooguit één of twee spelers die halfslachtig druk zetten. AZ middenvelders hadden daardoor veel meer tijd aan de bal dan Feyenoord middenvelders. Viel me vooral op in de 2e helft, dus het had vast ook te maken met vermoeidheid
pi_197628412
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:04 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Als je je bedenkt dat ze woensdag nog overhoop werden gepresst door Ajax B. Bij AZ lijken de media altijd extra graag bij het minste of geringste de bandwagon weer in gang te willen zetten. Of AZ weer 'meedoet', moet na de komende week blijken.
Qua meedoen/niet mee doen vind ik het sowieso nogal lastig in te schatten. Zelfs Ajax wint niet elke week overtuigend of makkelijk.

Ik ben tegen corona.
pi_197628429
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit ja.

Sowieso vind ik de lofzang die AZ nu krijgt nogal overdreven.
Ze pakken de laatste jaren wel de punten tegen in de toppers, waar ze dat eerst nalieten. Ofzo iets.
De hype om die Stengs ook, 20 wedstrijden 1 assists daar kwam ook Bilul nog wel aan. Al kan hij prima voetballen dat zag je gisteren ook..
blablablabla
pi_197628444
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:09 schreef Scrummie het volgende:
Zelfs Ajax wint niet elke week overtuigend of makkelijk.
Dat vind ik ook weer kortzichtigheid van de media. Net of ik dan in een parallelle wereld leef. Ajax voetbalt tegen Twente, maar voornamelijk tegen Fortuna een sloot kansen bijeen en geeft in de tweede helft haast nauwelijks iets weg. Alleen maken ze hun kansen niet af, het wordt afgeschilderd als moeizaam maar 'maakt het zichzelf onnodig lastig' vind ik dan toch een betere verwoording.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 25 januari 2021 @ 11:11:10 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197628448
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Ze pakken de laatste jaren wel de punten tegen in de toppers, waar ze dat eerst nalieten. Ofzo iets.
De hype om die Stengs ook, 20 wedstrijden 1 assists daar kwam ook Bilul nog wel aan. Al kan hij prima voetballen dat zag je gisteren ook..
Stengs is de verpersoonlijking van de AZ hype.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:11:18 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197628452
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Qua meedoen/niet mee doen vind ik het sowieso nogal lastig in te schatten. Zelfs Ajax wint niet elke week overtuigend of makkelijk.

Ik ben tegen corona.
gisteren had je gewoon moeten winnen als je echt mee wil doen, het is niet alleen Ajax die er nog boven staat
  maandag 25 januari 2021 @ 11:12:19 #169
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197628467
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

gisteren had je gewoon moeten winnen als je echt mee wil doen, het is niet alleen Ajax die er nog boven staat
We wisten hier vanaf het begin toch al dat we niet mee zouden doen. Het was al wonderbaarlijk dat we een paar weken geleden tweede stonden in zo'n ontzettend slecht seizoen.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:15:40 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197628523
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:12 schreef fetX het volgende:

[..]

We wisten hier vanaf het begin toch al dat we niet mee zouden doen. Het was al wonderbaarlijk dat we een paar weken geleden tweede stonden in zo'n ontzettend slecht seizoen.
Is het zo slecht dan? Het was misschien wat vertekend door het ontbreken van die topwedstrijden tot nu toe, maar als je gewoon weer de 2 volgende wedstrijden wint en Ajax doet ook sta je weer boven AZ en dicht op PSV.
pi_197628538
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:11 schreef fetX het volgende:

[..]

Stengs is de verpersoonlijking van de AZ hype.
Maar juist die hype creëren is ook een kwaliteit. Daarbij is het technisch wel een hele interessante speler natuurlijk.
Die Boadu maakte ze gisteren ook wel heel erg makkelijk af. Al was dat ook weer de schuld van Diemers zoals uiteindelijk alles zijn schuld is.
blablablabla
  maandag 25 januari 2021 @ 11:17:59 #172
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197628568
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is het zo slecht dan? Het was misschien wat vertekend door het ontbreken van die topwedstrijden tot nu toe, maar als je gewoon weer de 2 volgende wedstrijden wint en Ajax doet ook sta je weer boven AZ en dicht op PSV.
Niet per se slecht, maar er wordt veel te weinig gescoord uit de kansen die je creëert, waardoor je het jezelf onnodig moeilijk maakt. En dat is niet echt een probleem dat je makkelijk op kan lossen.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:18:19 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197628576
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar juist die hype creëren is ook een kwaliteit. Daarbij is het technisch wel een hele interessante speler natuurlijk.
Die Boadu maakte ze gisteren ook wel heel erg makkelijk af. Al was dat ook weer de schuld van Diemers zoals uiteindelijk alles zijn schuld is.
nee je kan een speler balverlies daar niet verwijten al begint het er wel mee, het is dat iedereen bij Feyenoord dan achteruit gaat rennen
pi_197628603
Feyenoord kan amper rouleren op het middenveld en achterin.

Toornstra, Fer zaten er compleet doorheen. Geertruida en Malacia ook.

Dan krijg je slordige passing, net een stap te laat en geen overtuiging om nog voor een punt te gaan. Je mist ook nog publiek om je over een dood punt heen te zetten.

Je hebt gisteren alleen die Wehrman als middenvelder op de bank zitten, dat is gewoon erg pover.
pi_197628626
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

nee je kan een speler balverlies daar niet verwijten al begint het er wel mee, het is dat iedereen bij Feyenoord dan achteruit gaat rennen
Was sarcastisch maat
Qua middenveld werden we gewoon compleet overklast die Fer kon het daarnaast ook echt niet belopen.
blablablabla
  maandag 25 januari 2021 @ 11:23:35 #176
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197628664
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is het zo slecht dan? Het was misschien wat vertekend door het ontbreken van die topwedstrijden tot nu toe, maar als je gewoon weer de 2 volgende wedstrijden wint en Ajax doet ook sta je weer boven AZ en dicht op PSV.
Feyenoord scoort structureel te weinig en grotendeels is dat kwaliteit, maar er zit ook wat pech bij (we hebben echt veel op de paal/lat geschoten dit seizoen). Daarnaast kunnen we tegen de kleintjes het spel niet maken, ook simpelweg vanwege kwaliteit. Vooral het ontbreken van creativiteit draagt daar aan bij.

Ik vind het voetbal wel iets beter sinds Vitesse uit, maar dat komt voornamelijk omdat we tegen tegenstanders spelen die ook willen voetballen en dat ligt ons wel.

Aan de andere kant vind ik het wel treurig te zien dat we onder Vitesse staan. En zij hebben echt niet meer kwaliteit dan wij.
pi_197628682
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Feyenoord kan amper rouleren op het middenveld en achterin.

Toornstra, Fer zaten er compleet doorheen. Geertruida en Malacia ook.

Dan krijg je slordige passing, net een stap te laat en geen overtuiging om nog voor een punt te gaan. Je mist ook nog publiek om je over een dood punt heen te zetten.

Je hebt gisteren alleen die Wehrman als middenvelder op de bank zitten, dat is gewoon erg pover.
Dat is ook gewoon idioot zeker die Malacia werkt zich vier slagen in de rondte, met zo'n intensiteit moet je gewoon wat ruimte hebben in je selectie. Zelfde met De Geert, die Antonucci had je er best bij kunnen gebruiken, snap niet waarom er gekozen is voor verhuur. Al zat hij gisteren ook op de bank in de 'topper' tegen De Graafschap.
blablablabla
  maandag 25 januari 2021 @ 11:25:27 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197628688
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:23 schreef fetX het volgende:

[..]

Feyenoord scoort structureel te weinig en grotendeels is dat kwaliteit, maar er zit ook wat pech bij (we hebben echt veel op de paal/lat geschoten dit seizoen). Daarnaast kunnen we tegen de kleintjes het spel niet maken, ook simpelweg vanwege kwaliteit. Vooral het ontbreken van creativiteit draagt daar aan bij.

Ik vind het voetbal wel iets beter sinds Vitesse uit, maar dat komt voornamelijk omdat we tegen tegenstanders spelen die ook willen voetballen en dat ligt ons wel.

Aan de andere kant vind ik het wel treurig te zien dat we onder Vitesse staan. En zij hebben echt niet meer kwaliteit dan wij.
AZ is niet veel beter naar mijn mening, die kunnen ook het spel niet maken maar met ruimte weten ze wel raad.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:25:36 #179
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197628696
Na dit seizoen moet er in ieder geval echt een kwaliteitsimpuls komen op het middenveld en in de spits. Maak me daar wel zorgen om.

Fer mag blijven, maar een speler als Toornstra brengt aanvallend te weinig en moet eigenlijk onze 13e man zijn. Het is hopen dat een Kokcu zich nog verder ontwikkelt, want die laat dit seizoen nog maar bar weinig zien.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:26:20 #180
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197628702
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

AZ is niet veel beter naar mijn mening, die kunnen ook het spel niet maken maar met ruimte weten ze wel raad.
Ik vind AZ ook niet veel beter dan wij hoor, al vind ik dat middenveld van AZ met Midtsjo en Koopmeiners wel echt lekker staan.
pi_197628804
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon idioot zeker die Malacia werkt zich vier slagen in de rondte, met zo'n intensiteit moet je gewoon wat ruimte hebben in je selectie. Zelfde met De Geert, die Antonucci had je er best bij kunnen gebruiken, snap niet waarom er gekozen is voor verhuur. Al zat hij gisteren ook op de bank in de 'topper' tegen De Graafschap.
Antonucci zie ik al weken niet bij de selectie zitten. Geblesseerd?

Verhuur van Burger blijkt ook geen succes. Als hij speelt dan is het vaak als hangende vleugelaanvaller.

Ik weet ook nog steeds niet wat zijn positie is waar hij het best tot zijn recht komt.
pi_197628830
Antonucci komt terug van een blessure inderdaad. Maar daar ben ik ook nog niet helemaal van overtuigd. Weet, naar mijn mening, nog niet echt uit te blinken in de KKD.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_197628834
Ja Antonucci is geblesseerd geweest.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:36:04 #184
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197628841
Antonucci is geblesseerd / net terug van een blessure.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:36:38 #185
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197628852
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Antonucci komt terug van een blessure inderdaad. Maar daar ben ik ook nog niet helemaal van overtuigd. Weet, naar mijn mening, nog niet echt uit te blinken in de KKD.
Ik volg het niet zo, maar zijn cijfers zijn wel goed toch?
  maandag 25 januari 2021 @ 11:37:05 #186
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197628861
Antonucci schijnt aan de bal uitstekend te zijn maar verdedigend een drama.
Makkelijk tweede.
pi_197628905
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:25 schreef fetX het volgende:
Na dit seizoen moet er in ieder geval echt een kwaliteitsimpuls komen op het middenveld en in de spits. Maak me daar wel zorgen om.

Fer mag blijven, maar een speler als Toornstra brengt aanvallend te weinig en moet eigenlijk onze 13e man zijn. Het is hopen dat een Kokcu zich nog verder ontwikkelt, want die laat dit seizoen nog maar bar weinig zien.
Zoals ieder jaar zeg maar?
pi_197628908
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:36 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik volg het niet zo, maar zijn cijfers zijn wel goed toch?
Qua cijfers wel inderdaad; in 17 wedstrijden betrokken bij 10 doelpunten (4 doelpunten en 6 assists).

Maar alle volledige wedstrijden die ik van Volendam heb bekeken tot nu toe (dat zijn er maar een stuk of 4 geweest hoor :) ) viel hij mij nooit op. Was meer een geval "oh, doet hij ook nog mee ja?". Ik vind het een nogal flegmatieke speler die me een beetje aan Luigi Bruins doet denken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 25 januari 2021 @ 11:41:23 #189
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197628951
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:33 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Antonucci zie ik al weken niet bij de selectie zitten. Geblesseerd?

Verhuur van Burger blijkt ook geen succes. Als hij speelt dan is het vaak als hangende vleugelaanvaller.

Ik weet ook nog steeds niet wat zijn positie is waar hij het best tot zijn recht komt.
Als je die rol aanvaller noemt dan speelt Sparta met 4 aanvallers. Maar ze zijn anders gaan spelen inderdaad en in die positie ligt niet echt zijn kracht. Hij moet nu eigenlijk weer hopen op een blessure of schorsing voor Harroui of Auassar
pi_197628971
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je die rol aanvaller noemt dan speelt Sparta met 4 aanvallers. Maar ze zijn anders gaan spelen inderdaad en in die positie ligt niet echt zijn kracht. Hij moet nu eigenlijk weer hopen op een blessure of schorsing voor Harroui of Auassar
Ik denk dat hij bij ons meer minuten had gemaakt maar dat is achteraf.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:50:43 #191
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197629091
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Qua cijfers wel inderdaad; in 17 wedstrijden betrokken bij 10 doelpunten (4 doelpunten en 6 assists).

Maar alle volledige wedstrijden die ik van Volendam heb bekeken tot nu toe (dat zijn er maar een stuk of 4 geweest hoor :) ) viel hij mij nooit op. Was meer een geval "oh, doet hij ook nog mee ja?". Ik vind het een nogal flegmatieke speler die me een beetje aan Luigi Bruins doet denken.
Ja, kreeg ook het idee dat hij zo'n speler is die niet echt zozeer opvalt maar toch wel redelijk hoge cijfers scoort.
pi_197629105
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:19 schreef Duveldrinker het volgende:
Feyenoord kan amper rouleren op het middenveld en achterin.

Toornstra, Fer zaten er compleet doorheen. Geertruida en Malacia ook.

Dan krijg je slordige passing, net een stap te laat en geen overtuiging om nog voor een punt te gaan. Je mist ook nog publiek om je over een dood punt heen te zetten.

Je hebt gisteren alleen die Wehrman als middenvelder op de bank zitten, dat is gewoon erg pover.
Maar dat is toch ook wel een tekortkoming van Advocaat? Waarom stel je Haps op als linksbuiten, die moet je nu na 45 minuten wisselen uit tactische overweging, terwijl hij anders gewoon back up is voor Malacia (of vice versa).

Zoals gisteren iemand ook al zei, Advocaat maakt veel te weinig gebruik van de vele wisselmogelijkheden die er zijn. Nu snap ik best dat het vaak niet beter wordt als je de hele ploeg omgooit, maar de consequentie is nu wel dat de selectie op zijn tandvlees loopt. Iets dat hem voor de winterstop ook al gebeurde door allerlei blessures..
#12 is not for sale!
  maandag 25 januari 2021 @ 11:53:38 #193
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197629131
Hoe dan ook, teveel onzekerheid op ons middenveld. Dus daar moet wel wat bij.

Fer - Prima om erbij te houden.
Toornstra - Voor erbij prima, maar is niet meer zo constant als hij vroeger was.
Kokcu - Gaat hij zich doorontwikkelen of blijft hij zo doormodderen?
Teixeira - Voegt hij nou daadwerkelijk wat toe?
Burger - Vraag me sterk af of hij goed genoeg is.
Antonucci - Vraag me sterk af of hij goed genoeg is.
Diemers - Niet goed genoeg.
  maandag 25 januari 2021 @ 11:54:45 #194
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197629148
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:51 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook wel een tekortkoming van Advocaat? Waarom stel je Haps op als linksbuiten, die moet je nu na 45 minuten wisselen uit tactische overweging, terwijl hij anders gewoon back up is voor Malacia (of vice versa).

Zoals gisteren iemand ook al zei, Advocaat maakt veel te weinig gebruik van de vele wisselmogelijkheden die er zijn. Nu snap ik best dat het vaak niet beter wordt als je de hele ploeg omgooit, maar de consequentie is nu wel dat de selectie op zijn tandvlees loopt. Iets dat hem voor de winterstop ook al gebeurde door allerlei blessures..
Nou hebben we ook praktisch nooit de luxe dat we ruim voor staan en er essentiële spelers uitgehaald kunnen worden. Dat in combinatie met het feit dat Advocaat een deel van de spelers gewoon niet vertrouwt zorgt voor die te hoge werklast op de basiself
pi_197629183
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:51 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook wel een tekortkoming van Advocaat? Waarom stel je Haps op als linksbuiten, die moet je nu na 45 minuten wisselen uit tactische overweging, terwijl hij anders gewoon back up is voor Malacia (of vice versa).

Zoals gisteren iemand ook al zei, Advocaat maakt veel te weinig gebruik van de vele wisselmogelijkheden die er zijn. Nu snap ik best dat het vaak niet beter wordt als je de hele ploeg omgooit, maar de consequentie is nu wel dat de selectie op zijn tandvlees loopt. Iets dat hem voor de winterstop ook al gebeurde door allerlei blessures..
Is het ook, Haps op linksbuiten slaat nergens op. Hij loopt daar verloren rond. Je had Malacia gisteren rust kunnen geven, Haps op linksback en Linssen linksbuiten.

Dan had je Malacia, Sini als opties gehad om te brengen.
pi_197629192
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nou hebben we ook praktisch nooit de luxe dat we ruim voor staan en er essentiële spelers uitgehaald kunnen worden. Dat in combinatie met het feit dat Advocaat een deel van de spelers gewoon niet vertrouwt zorgt voor die te hoge werklast op de basiselft
Maar dat laatste vind ik het echte probleem. Je kan spelers niet vertrouwen maar wat schiet er mee op om dan een Geertruida te laten staan die het niet meer kan belopen, of een Malacia. Dan zie ik toch liever Nieuwkoop nog een minuut of 20 mee doen.

Dit onderdeel is gewoon nooit het sterkste geweest van Advocaat en dat heeft mijn inziens ook gewoon vaker opgebroken. In Europa zette hij het ook nooit tactisch om na een rode kaart.

Ik begrijp dat je best dat je vanuit een strakke verdedigende organisatie wil werken, maar Advocaat slaat daar gewoon in door.
#12 is not for sale!
  maandag 25 januari 2021 @ 11:58:35 #197
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197629203
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:53 schreef fetX het volgende:
Hoe dan ook, teveel onzekerheid op ons middenveld. Dus daar moet wel wat bij.

Fer - Prima om erbij te houden.
Toornstra - Voor erbij prima, maar is niet meer zo constant als hij vroeger was.
Kokcu - Gaat hij zich doorontwikkelen of blijft hij zo doormodderen?
Teixeira - Voegt hij nou daadwerkelijk wat toe?
Burger - Vraag me sterk af of hij goed genoeg is.
Antonucci - Vraag me sterk af of hij goed genoeg is.
Diemers - Niet goed genoeg.
Als je de cijfers mag geloven creëert Kökcü nog steeds genoeg dit seizoen, maar het levert uiteindelijk weinig goals op. Ik hou gewoon vertrouwen in die knul. En Burger wordt volgens mij een prima speler.

De andere beoordelingen deel ik. Eigenlijk heb je een nieuwe Toornstra nodig, maar dan eentje die nog door kan groeien en veel geld op gaat leveren.
  maandag 25 januari 2021 @ 12:01:10 #198
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197629241
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als je de cijfers mag geloven creëert Kökcü nog steeds genoeg dit seizoen, maar het levert uiteindelijk weinig goals op. Ik hou gewoon vertrouwen in die knul. En Burger wordt volgens mij een prima speler.

De andere beoordelingen deel ik. Eigenlijk heb je een nieuwe Toornstra nodig, maar dan eentje die nog door kan groeien en veel geld op gaat leveren.
In de voorbereiding kijken of Burger/Antonucci kunnen aanhaken en daadwerkelijk iets toe gaan voegen anders weer verhuren.
pi_197630084
Was ik net een heel betoog aan het afsteken over hoe teringslecht Diemers wel niet is, scoort die leip tijdens mijn verhaal. Dat veranderde niks aan hoe slecht hij is/was, maar ik dacht toch wel even: 'serieus? precies nu, klootzak?'... :{

Maar goed, verder gewoon een terechte overwinning voor AZ.

Zou die Pratto een beetje kunnen keepen? Want voetballen, of zelfs lopen kan hij niet. ;(
BFF met GGMM
pi_197630135
Er zijn weer nieuwe doekjes geplaatst op De Feijenoorder.nl, maar nog niet ons doekje kunnen vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')