Dat is natuurlijk zo. Toch merk ik dat de Vitesse supporters alleen trots en blij zijn dat hun club het zo goed doet. Overigens zit daar toch nooit zo heel veel publiekquote:Op zondag 24 januari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel lekker dat je zo’n relatief kleurloos seizoen draait in het seizoen waarin je toch niet mag gaan.![]()
Je zou nu maar Vitessesupporter zijn oid @:yats
Ik dacht..laat ik eens positief proberen te blijven maar ja..weinig reden voor. Aan de andere kant weet je dat het bij Feyenoord hoort. 7x op rij verliezen en dan de beker winnen en een jaar later kampioen.. dus we houden hoop.quote:
Svensson? Zou me niks verbazen dat ze dat gaan proberen als Geertruida naar centrum gaat bij een vertek van Spajic of Senesi.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ze dat rechtsbackie wel gaan oppikken. Verder zou ik zelfs met die mogelijke investeerders niet bij AZ gaan shoppen
We hadden toch ook wel verwacht dat Vitesse dit seizoen goed zou zijn? Die hebben een flink voordeel, zijn het al jaren gewend om zonder publiek te spelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel lekker dat je zo’n relatief kleurloos seizoen draait in het seizoen waarin je toch niet mag gaan.![]()
Toch lijkt het me behoorlijk kut als je straks achteraf één van de beste seizoenen in de clubhistorie draait en er geen wedstrijd van bezocht hebt.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo. Toch merk ik dat de Vitesse supporters alleen trots en blij zijn dat hun club het zo goed doet. Overigens zit daar toch nooit zo heel veel publiek
Vooral dat laatste. Dat geldt voor andere clubs ook natuurlijk maar een volle Kuip is wel iets dat Feyenoord nodig heeft.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat we zo’n kleurloos matig jaar draaien lijkt mij overigens ook meer het gevolg van de coronacrisis. Flink minder financiële middelen natuurlijk om spelers in te kopen en niet het thuispubliek om ons door de matige potjes heen te slepen.
Jazeker, ook vandaag overigens. De tweede helft zakte het echt in terwijl normaal met zo’n felle wedstrijd het publiek er flink in gaat. Dat maakt toch een verschil.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Dat geldt voor andere clubs ook natuurlijk maar een volle Kuip is wel iets dat Feyenoord nodig heeft.
Ja want andere jaren bulkten we van de poen.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat we zo’n kleurloos matig jaar draaien lijkt mij overigens ook meer het gevolg van de coronacrisis. Flink minder financiële middelen natuurlijk om spelers in te kopen en niet het thuispubliek om ons door de matige potjes heen te slepen.
Als we nu 10e hadden gestaan had ik net zo gebaald. Ik mis het gezellig kankeren in het stadion met mijn maatjes. Dat er ook gevoetbald word is vaak bijzaak.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas vier thuiswedstrijden dit seizoen gewonnen in de competitie. Ik denk dat we even terug moeten dat dit zo slecht was in de Kuip.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jazeker, ook vandaag overigens. De tweede helft zakte het echt in terwijl normaal met zo’n felle wedstrijd het publiek er flink in gaat. Dat maakt toch een verschil.
Aan de andere kant presteren we wel beter in de uitwedstrijden.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Als we nu 10e hadden gestaan had ik net zo gebaald. Ik mis het gezellig kankeren in het stadion met mijn maatjes. Dat er ook gevoetbald word is vaak bijzaak.
WTFquote:Op zondag 24 januari 2021 19:55 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord-spits Nicolai Jørgensen ziet met één oog niet meer
https://www.telegraaf.nl/(...)et-een-oog-niet-meer
Eens. Net als Liverpool; word je een keer na 30 jaar kampioen mag je het met een ratel in de woonkamer vieren.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch lijkt het me behoorlijk kut als je straks achteraf één van de beste seizoenen in de clubhistorie draait en er geen wedstrijd van bezocht hebt.
Zelfs vGeel kwam niet met dit soort zooi aanzetten, mijn god.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:02 schreef fathank het volgende:
Die Prato komt uit de rolodex die Van Geel achtergelaten heeft?
Johnny van de Burger King?quote:Op zondag 24 januari 2021 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs vGeel kwam niet met dit soort zooi aanzetten, mijn god.
Sowieso moet je voor glory niet bij ons zijn. Je bent supporter omdat het zo'n mooie club is, niet voor het goede spel of de vele prijzen. Maar dat is vaak lastig uit te leggen aan supporters van de top 3. Alhoewel jullie dat langzaamaan ook beginnen te krijgen qua instelling.quote:
Goede spel en vele prijzen.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso moet je voor glory niet bij ons zijn. Je bent supporter omdat het zo'n mooie club is, niet voor het goede spel of de vele prijzen. Maar dat is vaak lastig uit te leggen aan supporters van de top 3. Alhoewel jullie dat langzaamaan ook beginnen te krijgen qua instelling.
Niet meer nee, maar ooit wel. Sommige mensen leven jammer genoeg nog steeds in die tijd.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede spel en vele prijzen.
Nu niet meteen twee steekwoorden die bij Feyenoord passen.
Helemaal waar. Maar als je club dan z’n finest moment heeft zou ik daar wel live toeschouwer van willen zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso moet je voor glory niet bij ons zijn. Je bent supporter omdat het zo'n mooie club is, niet voor het goede spel of de vele prijzen. Maar dat is vaak lastig uit te leggen aan supporters van de top 3. Alhoewel jullie dat langzaamaan ook beginnen te krijgen qua instelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |