Ik wou het net zeggen waar slaat dit dan weer op prutrelschoppers !!!quote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
9 - 5 baan dat relschoppen
Net hun salaris van de overheid binnen gehad, 21ste is toeslagendagquote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
9 - 5 baan dat relschoppen
quote:
Alsjeblieft niet. Zo kannie wel weer hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef JohnBercow het volgende:
Op de stream van Mita riep net iemand dat het vanavond los gaat in Tilburg
20equote:Op zondag 24 januari 2021 17:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Net hun salaris van de overheid binnen gehad, 21ste is toeslagendag
Steeds dichterbij!quote:Op zondag 24 januari 2021 17:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Zo kannie wel weer hoor.
Met de auto of de scooterquote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vraag me wel af hoe die "demonstranten" van buiten Eindhoven weer op tijd thuis zijn nu het station gesloten is.
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef Geerd het volgende:
Zag in eindhoven toch wel veel mensen in sportkleren enzo...gewoon lekker rellen ...heerlijk die multiculti samenleving![]()
![]()
![]()
Mogen eerst even overnachten in een hotel dat constant bewaakt wordt.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vraag me wel af hoe die "demonstranten" van buiten Eindhoven weer op tijd thuis zijn nu het station gesloten is.
Je laat echt geen kans liggen hè?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef Geerd het volgende:
Zag in eindhoven toch wel veel mensen in sportkleren enzo...gewoon lekker rellen ...heerlijk die multiculti samenleving![]()
![]()
![]()
JumboCity plunderaars waren zwart en licht getint.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:06 schreef gniffie het volgende:
[..]alles was blank gek. PSV supporters en tokkies
Dat wordt overnachten in het staatshotel om in elk geval netjes voor de avondklok binnen te zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mwah, zag genoeg getint volk rondlopen op die streams. En inderdaad net zo veel van dat soort tuig als jij beschrijft.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:06 schreef gniffie het volgende:
[..]alles was blank gek. PSV supporters en tokkies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |