In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Bovendien, Feyenoord was thuis tegen PSV vaak sterk door het publiek, dat publiek is er nu niet. Feyenoord is in een lege stille Kuip veel minder sterk.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat helemaal nergens.
Kijk even de statistieken van Feyenoord-PSV terug. Groetjes.
Dat is toch zeker een week of twee alquote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef GGMM het volgende:
Waar slaat dat op die voetbalplaatjes in de opstelling? Is dat standaard?
Dat vind ik ook kut
Ik heb het gevoel dat ze willen dat we bij de Albert Heijn boodschappen gaan doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef GGMM het volgende:
Waar slaat dat op die voetbalplaatjes in de opstelling? Is dat standaard?
Dat vind ik ook kut
Ik schakel vaak pas laat in.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is toch zeker een week of twee al
Was Vente niet naar RKC?quote:
Vooruitquote:Op zondag 24 januari 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schakel vaak pas laat in.
Vooral om Jan-Joost te ontwijken
ESPN.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit tenue kan echt niet. Ik word schijtziek van Fox met hun GEWELDIGE TOPPER
LordVoldermort mag deze week het mascottepak aanquote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit tenue kan echt niet. Ik word schijtziek van Fox met hun GEWELDIGE TOPPER
Benieuwd of we volgende week wel aparte topics krijgen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:47 schreef El-Stinho het volgende:
Veelzeggend dat deze TOPPER geen apart topic heeft.
Sowieso 1. Maak er denk ik wel één voor beide wedstrijden in hetzelfde topic als dat goed is.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of we volgende week wel aparte topics krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |