Dat is saai.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:25 schreef hollandia02 het volgende:
Als ik relschopper zou zijn zou ik naar een stad vlakbij Eindhoven (Als helmond) gaan rellen, alle politie is namelijk al in EHV.
Je moest via de voorkant het plein af. Mocht niet. Dan kop je een straal. Luisteren.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:25 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ze loopt er volgens jou dus aan de verkeerde kant af. Dan zijn we het iig eens dat ze het plein af loopt en niet op
Ja tokkies en wappies inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het zijn gewoon kansloze tokkies die erop uit zijn om te rellen.
Nou netje werpen en vangen danquote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze worden geïsoleerd op het stationsplein.
Fascist gespotquote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moest via de voorkant het plein af. Mocht niet. Dan kop je een straal. Luisteren.
"Ik wil in mijn eentje fietsen, wandelen of hardlopen"quote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je mag gewoon naar buiten met een goede reden.
Haha dat is de oudequote:
Ken je vrij demonstreren.quote:
lol dit is nog niksquote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Nober het volgende:
"Dit is een burgeroorlog, echt niet normaal!"
Aldus ervaringsdeskundige Revrouwlutie
Die kan Mali verslaan vanuit huis, dichterbij durft hij toch niet te komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef RipCity het volgende:
OBrabant verslaggever hoef je net als die NH dude niet naar oorlogsgebied te sturen
Watquote:
Is niet livequote:
Wel leuk gebracht ...quote:Op zondag 24 januari 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Nog stream:
https://www.facebook.com/VideoInVerzet/videos/135638108378191
Ik zie daar niemand vragen stellen eerlijk gezegdquote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef incel het volgende:
[..]
Ja tokkies en wappies inderdaad.
Iedereen die vragen over de maatregelen stelt is tokkie of wappie. Case closed.
Lekker makkelijk he?
Vragen stellen is wat anders als nu daar tussen gaan staan.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef incel het volgende:
[..]
Ja tokkies en wappies inderdaad.
Iedereen die vragen over de maatregelen stelt is tokkie of wappie. Case closed.
Lekker makkelijk he?
Ow fuck sorryquote:Op zondag 24 januari 2021 16:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Haha dat is de oudedie is al afgelopen
Je wenst deze mensen een excursie naar Afghanistan toe.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:28 schreef gniffie het volgende:
"Het begin van een soort van revolutie"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |