SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opjagen en de grachten in drijvenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed gaan ze nu heel amsterdam door
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan krijgen die ook lekke banden en kunnen ook geen kant meer op.
kapot slaan gewoonquote:
Wel mooi waakhond thuis.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die honden hebben het goed hoor zijn zeer sociaal alleen bij bepaalde commando voeren ze t uit
Dit.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is op zich wel fijn als je gereedschap hebt waar je volledige controle over hebt. In die zin zijn honden en paarden gewoon niet geschikt.
Ga lekker naar Femke dan in haar grachtenpandquote:Op zondag 24 januari 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed gaan ze nu heel amsterdam door
Nou nou nou. Wat een agressie weer. Je lijkt wel zo'n opgefokte wappie.quote:
Heb jij toch niet nodigquote:
Ga toch weg met je onzin. Dit vind ik niet goed voor een hond of paard. Daar zijn ze niet voor.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die honden hebben het goed hoor zijn zeer sociaal alleen bij bepaalde commando voeren ze t uit
Misschien kun je een demo er tegen beginnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ga toch weg met je onzin. Dit vind ik niet goed voor een hond of paard. Daar zijn ze niet voor.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou nou. Wat een agressie weer. Je lijkt wel zo'n opgefokte wappie.
[..]
Heb jij toch niet nodig
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kun je een demo er tegen beginnen.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-kijk-hier-live-meequote:
goed gedaanquote:
Wanneer zien we je crib?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-kijk-hier-live-mee
Nu weer even wat rustiger, wat stenen gooien op dit moment.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah, je reminder toch nog gevonden
Zal morgen even foto's maken als het licht is.
Yep. Hoor het vuurwerk ook hier, alleen andere kant van het centrum waar mensen nu staan.quote:
Ja prec ...quote:
Triest hequote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom denk je dat ik het opschreef
Btw een demo beginnen is niet mijn ding in deze tijd. Maar ik ga er wel iets mee doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat de meeste mensen na 21:00 buiten te zoeken hebben nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap best dat het allemaal lang duurt en avondklok enz erbij . maar ze doen nu net alsof het voor de fun is.
precies.. dus deze demonstraties slaan nergens op wappies en rel schoppersquote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat de meeste mensen na 21:00 buiten te zoeken hebben nu.Alles is dicht en je mag toch maar 1 persoon op bezoek hebben.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.pscp.tv/w/1yNGaWnlmQDxj?t=46s
Hier kun je vanaf de relschoppers meekijken. Zal al een auto die op zijn kop lag.
Ja. dit is echt niet leuk om te zien..quote:Op zondag 24 januari 2021 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
Eindhoven jonge. Blij dat ik weg ben uit die prehistorische stad.
Nee dat is overdreven, maar zo voel ik me op dit moment wel eventjes. Ik zal altijd een Brabander blijven en van Brabant houden, maar ik weet niet of ik daar ooit nog wil wonen, want als ik even mag generaliseren is het wel zo dat daar meer van die simpele zielen rondlopen dan in Utrecht of Amsterdam.
Misschien eerst maar eens afwachten wat de komende tijd gaat brengen. Je druk maken over wat deze zomer is of niet is heeft weinig nut nu in de winter.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:30 schreef Makrelis het volgende:
Nu is het dan nog winter. Zal me benieuwen hoe een avondklok te doen is als het langer licht blijft naar de zomer toe.
Ik heb uiteraard een mening, die laat ik even voor me.
Maar dit is een prorail auto. Wat heeft prorail ermee te maken danquote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.pscp.tv/w/1yNGaWnlmQDxj?t=46s
Hier kun je vanaf de relschoppers meekijken. Zal al een auto die op zijn kop lag.
Alles moet kapot toch. Is schuld van Mark en Hugo!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit is een prorail auto. Wat heeft prorail ermee te maken dan
Je weet dat het dichtbij het station is. Die zal er gewoon gestaan hebben. Ze pakken gewoon alles wat ze kunnen pakken...quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gaat werkelijk nergens over ditquote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. Ik heb instrukties gekregen van het bedrijf waar ik voor werk. Oplettendheid is geboden. Het wordt er niet gezelliger op al met al.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens afwachten wat de komende tijd gaat brengen. Je druk maken over wat deze zomer is of niet is heeft weinig nut nu in de winter.
Dit heeft ook echt niks meer te maken met tegen de corona maatregelen zijn.quote:
Dat soort mensen houden zich tenminste gewoon in bedwang, ongeacht aan welke kant van de discussie ze staan.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. dit is echt niet leuk om te zien..
Terwijl juist in Eindhoven veel IQ schijnt te zitten door de TU en de Hight Tech Campus..
Die staan hier niet bij hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. dit is echt niet leuk om te zien..
Terwijl juist in Eindhoven veel IQ schijnt te zitten door de TU en de Hight Tech Campus..
Afschieten.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je weet dat het dichtbij het station is. Die zal er gewoon gestaan hebben. Ze pakken gewoon alles wat ze kunnen pakken...![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei je ik ken je niet meer.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik krijg nu dus ook allemaal "stoere" appjes van een oud-klasgenoot over hoe hij dit helemaal chill vindt en er zo ook heen rijdt, omdat dit gerel "het enige juiste om te doen" is.
Niets. Maar dat krijg je met die aardige demonstranten.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik krijg nu dus ook allemaal "stoere" appjes van een oud-klasgenoot over hoe hij dit helemaal chill vindt en er zo ook heen rijdt, omdat dit gerel "het enige juiste om te doen" is.
quote:
Ik reageer alsof ik het grappig vind. Gewoon maar wat simpele dingen als "haha gekke relschopper" of zo.quote:
Komt genoeg politie aanrijden in ieder geval als ik het buiten zo hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:38 schreef bitterbal het volgende:
beetje de ruiten van het station kapot gooien.
Wacht eindhoven op extra ME?
Serieus? nou ik had van mijn tel gegooid en gebloktquote:Op zondag 24 januari 2021 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik reageer alsof ik het grappig vind. Gewoon maar wat simpele dingen als "haha gekke relschopper" of zo.
Klinkt misschien laks, maar ik zie die mensen nog één keer per jaar als we uit eten gaan en praten hoe het nu met ons gaat. En ik ga de gedachtegang van zo iemand toch niet kunnen veranderen. Het is de discussie/ruzie/moeite/emotie niet waard.
Ik zou zeggenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik reageer alsof ik het grappig vind. Gewoon maar wat simpele dingen als "haha gekke relschopper" of zo.
Klinkt misschien laks, maar ik zie die mensen nog één keer per jaar als we uit eten gaan en praten hoe het nu met ons gaat. En ik ga de gedachtegang van zo iemand toch niet kunnen veranderen. Het is de discussie/ruzie/moeite/emotie niet waard.
Ben je ook zo'n relschopper?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme een van m'n oude huisgenoten staat er ook bij
Is kleine groep mensen die daar staat. En iemand ide daar niets te zoeken heeft staat er nu echt niet toevallig.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben gewoon zo teleurgesteld in mijn stad/provincie.
Eindhoven zei je toch? Ik ben van R'dam en ben dat al 2 decennia.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik walg van deze post en druk nu op verzenden voor ik vreselijk nare dingen tegen je ga zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n relschopper?
Neem het neit zo serieus joh allemaalquote:Op zondag 24 januari 2021 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik walg van deze post en druk nu op verzenden voor ik vreselijk nare dingen tegen je ga zeggen.
Neem het niet zo serieus joh allemaalquote:Op zondag 24 januari 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
nou wil van jullie niets meer hoen over tokkie den haag
why nutquote:Op zondag 24 januari 2021 16:43 schreef bitterbal het volgende:
nou wil van jullie niets meer hoen over tokkie den haag
Ben ik ook nietquote:Op zondag 24 januari 2021 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieus nou allemaal.
Jaaaa de gekste...quote:Op zondag 24 januari 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eindhoven is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger
Ja echt hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 16:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
je schaam je toch kapot als je kind daar bij is
ja maar teleurgestel zijn in je stad slaat ook nergens opquote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep.
Mensen die staan daar nu echt niet toevallig.
prec en jammer dat ze het jou stoer gingen meldenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Ik vind het lastig om te horen en zien dat mensen die ik ken als prettige mensen hier nu tussen staan. Iedereen mag natuurlijk zijn eigen mening hebben en echo chambers zijn shit, maar ik mag ook teleurgesteld in hen zijn.
Dat lijkt me een nog vreemder gevoel als het je eigen kind is.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het waterkanon is wel weer terug.
Dit heeft weinig met Eindhoven als stad te maken. Maar meer met de tokkies daar daar staan.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar teleurgestel zijn in je stad slaat ook nergens op
Jij hebt keuze uit Den Haag en Rotterdam.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Best onaardig om mensen hun gevoelens zo te invalideren vind je nietquote:Op zondag 24 januari 2021 16:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide kutquote:Op zondag 24 januari 2021 16:47 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jij hebt keuze uit Den Haag en Rotterdam.
ja heeft toch allemaal niks met jou te maken. Tuig heb je overal.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best onaardig om mensen hun gevoelens zo te invalideren vind je niet.
Duidelijk Balliebob, maar laat het een hint/tip zijnquote:Op zondag 24 januari 2021 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heeft toch allemaal niks met jou te maken. Tuig heb je overal.
tip voor?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Duidelijk Balliebob, maar laat het een hint/tip zijn.
quote:Een cameraploeg van de NOS is zaterdagmiddag in Urk belaagd, zo meldt de NOS zelf. Een beveiliger kreeg een bijtende stof in zijn gezicht gespoten.
https://www.nu.nl/media/6(...)L0sw8IUYB-yh0o8mIemc
hoe laat zou je bestellen? Misschien is het over een uurtje weer bezorgbaar?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Restaurant waar ik eten wilde bestellen heeft geen zin om te bezorgen met die rellen.
Die staan vanavond niet meer open gok ik zo.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe laat zou je bestellen? Misschien is het over een uurtje weer bezorgbaar?
lammetjequote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Inderdaad, verschrikkelijk dat de politie zich leent voor avondopsluiting van onschuldigen.
Goedkoop trolletjequote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Inderdaad, verschrikkelijk dat de politie zich leent voor avondopsluiting van onschuldigen.
Daar staan echt niet alleen Eindhovenaren. Gewoon mensen die weten dat er daar te rellen valt. Volgende keer is het weer een andere stad.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
ja prec en dat Mensen dan massaal alles gaan slopen en rellen . prec zoals het hoortquote:Op zondag 24 januari 2021 17:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja!quote:
Ik keur het niet goed, maar waar ik voorheen het slopen van de openbare ruimte en rellen tegen de politie nog fel afkeurde interesseert het me nu eigenlijk geen zier meer.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja prec en dat Mensen dan massaal alles gaan slopen en rellen . prec zoals het hoort
Is dat ook ineens allemaal doorgestoken kaart n wie dat niet ziet is een sheeple?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen rijdt daar ineens PR's
de politie voert alleen uit he. Vind het niet terecht omdat de politie kwalijk te nemenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar waar ik voorheen het slopen van de openbare ruimte en rellen tegen de politie nog fel afkeurde interesseert het me nu eigenlijk geen zier meer.
Nooit gedacht dat ik een afkeer voor de politie ooit zou begrijpen, altijd respect en waardering voor gehad maar deze avondklok brengt me toch een flink stuk dichter bij dat punt.![]()
Ze hebben toegegeven dat ze iets aangepast hebben aan de "ventilatie" daar. Dus het komt niet echt uit de lucht vallen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat ook ineens allemaal doorgestoken kaart n wie dat niet ziet is een sheeple?
Zelden zoiets kansloos gelezenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Nooit gedacht dat ik een afkeer voor de politie ooit zou begrijpen, altijd respect en waardering voor gehad maar deze avondklok brengt me toch een flink stuk dichter bij dat punt.![]()
Net alsof de avondklok door de politie is bedacht.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar waar ik voorheen het slopen van de openbare ruimte en rellen tegen de politie nog fel afkeurde interesseert het me nu eigenlijk geen zier meer.
Of dat misschien juist welquote:Op zondag 24 januari 2021 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben toegegeven dat ze iets aangepast hebben aan de "ventilatie" daar. Dus het komt niet echt uit de lucht vallen.
De politie heeft het geweldsmonopolie van de overheid en handhaaft de avondklok. Hoe kun je in hemelsnaam menen dat de politie er niets mee te maken heeft?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelden zoiets kansloos gelezen![]()
1) De politie heeft geen zak met de avondklok te maken
2) Het is pas 1 avond geweest. Is je leven gisteravond al een hel geworden ja?
De straf is een boete van 95 euro. Geen nekschot.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De politie heeft het geweldsmonopolie van de overheid en handhaaft de avondklok. Hoe kun je in hemelsnaam menen dat de politie er niets mee te maken heeft?
Waardeloos argument, als zij het niet zouden handhaven zou het er niet zijn. Zij zouden best kunnen zeggen "Ik ben bij de politie gegaan om onschuldige burgers te beschermen, tegen criminelen, gevaarlijk weggedrag, wat dan ook niet om ze op te sluiten met flinterdunne onderbouwing"quote:Op zondag 24 januari 2021 17:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de politie voert alleen uit he. Vind het niet terecht omdat de politie kwalijk te nemen
ja dat heeft de politie besloten en is toch vreselijk voor je hoor paar weken snachts niet buiten heb echt met je te doenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo erg is het allemaal toch niet lammetjequote:Op zondag 24 januari 2021 17:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waardeloos argument, als zij het niet zouden handhaven zou het er niet zijn. Zij zouden best kunnen zeggen "Ik ben bij de politie gegaan om onschuldige burgers te beschermen, tegen criminelen, gevaarlijk weggedrag, wat dan ook niet om ze op te sluiten met flinterdunne onderbouwing"
Wel jammer op zich. Dan zouden we een stuk sneller van alle corona-ellende af zijn ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De straf is een boete van 95 euro. Geen nekschot.
Precies, dat is voor jou en mij wellicht geen ramp maar voor een ander misschien geen eten of huur kunnen betalen, niet naar de tandarts kunnen of wat dan ook. Zo iemand zal dan ook nog eens kleiner behuisd zijn en misschien slechts één kamer tot zijn beschikking hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De straf is een boete van 95 euro. Geen nekschot.
"Ik ben een neger en iefdereen moet het weten"?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
Wandeldate heeft ook een briefje. Die werd gisteren al gesnaptMaar wel legaal
ik neem echt aan dat je kloon bent om te trollenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waardeloos argument, als zij het niet zouden handhaven zou het er niet zijn. Zij zouden best kunnen zeggen "Ik ben bij de politie gegaan om onschuldige burgers te beschermen, tegen criminelen, gevaarlijk weggedrag, wat dan ook niet om ze op te sluiten met flinterdunne onderbouwing"
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Teun is aan het opwarmen!![]()
![]()
https://reizendekabouters.nl/fl24w/
Moeten negers tegenwoordig een briefje hebbenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik ben een neger en iefdereen moet het weten"?
aj man dat is een rasta kabouter!quote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Christus, als ze al een vinger naar iemand uitsteken worden ze op non-actief gesteld en komt er een onderzoekquote:Op zondag 24 januari 2021 17:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
De politie heeft het geweldsmonopolie van de overheid en handhaaft de avondklok. Hoe kun je in hemelsnaam menen dat de politie er niets mee te maken heeft?
Ik neem aan dat jij een simpele jaknikker bent zonder kritisch denkvermogen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik neem echt aan dat je kloon bent om te trollen
terechtquote:Op zondag 24 januari 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Christus, als ze al een vinger naar iemand uitsteken worden ze op non-actief gesteld en komt er een onderzoek
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een simpele jaknikker bent zonder kritisch denkvermogen.
Als je voor ze wegrent zullen ze je niet hardhandig aanhouden?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Christus, als ze al een vinger naar iemand uitsteken worden ze op non-actief gesteld en komt er een onderzoek
Jeeeejquote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik zou voor een kaassoufflé gaan.
Wat leukquote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Dat niet volgens mij. Maar dat was toch die die zo druk was met zijn huidskleur dat je zei? Of was dat weer een andere?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moeten negers tegenwoordig een briefje hebben
BIJBLIJVEN FLESquote:Op zondag 24 januari 2021 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet volgens mij. Maar dat was toch die die zo druk was met zijn huidskleur dat je zei? Of was dat weer een andere?
nee zeer zeker niet wel iemand die aantal keer op covid afdeling heeft gewerkt . was geen pretje wat ik daar allemaal zag en mee maaktequote:Op zondag 24 januari 2021 17:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een simpele jaknikker bent zonder kritisch denkvermogen.
Moid je bin d'r maar druk meequote:Op zondag 24 januari 2021 17:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
BIJBLIJVEN FLES![]()
dit is alweer een andere
Vandaar dat ze plunderen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, dat is voor jou en mij wellicht geen ramp maar voor een ander misschien geen eten of huur kunnen betalen, niet naar de tandarts kunnen of wat dan ook. Zo iemand zal dan ook nog eens kleiner behuisd zijn en misschien slechts één kamer tot zijn beschikking hebben.![]()
Lammetje moet je ook niet te serieus nemenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee zeer zeker niet wel iemand die aantal keer op covid afdeling heeft gewerkt . was geen pretje wat ik daar allemaal zag en mee maakte
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
' Meneer u bent een neger. heeft u daar een briefje voor?'
'Neger: geeft briefje'
Ja! Is de eerstequote:Op zondag 24 januari 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
Wat grappig liesje dat je er al een is
*legt stoeptegel weer neer *quote:Op zondag 24 januari 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaar dat ze plunderen.
Maar als je het ergens niet mee eens bent is de oplossing niet om stenen naar de politie te gooien.
vind het leuk van je en hopelijk veel leuke reactiesquote:Op zondag 24 januari 2021 17:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Is de eersteBen benieuwd hoe het met de andere kabouters gaat.
spullen vernielen winkels slopen autos in brand enz nee dat helpt ... en is de oplossing ow wacht . is tokkie gedragquote:Op zondag 24 januari 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaar dat ze plunderen.
Maar als je het ergens niet mee eens bent is de oplossing niet om stenen naar de politie te gooien.
Grootste gedeelte was daar bij eindhoven niet omdat ze het zo oneenszijn met de avondklok maar omdat er een kans was om te rellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
winkels die hard geraakt worden nu . hun winkels zijn nu gesloopt en ja moeten ook huur betalen enz . dus ja wat erg een avondklok het is verschrikkelijk
Dus ben je voor het inkorten van de openingstijden van winkels zodat de drukte daar alleen maar toe zal nemen en mensen die juist in de rustige avonduren gingen, misschien ivm een kwetsbare gezondheid, dat nu niet meer kunnen?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee zeer zeker niet wel iemand die aantal keer op covid afdeling heeft gewerkt . was geen pretje wat ik daar allemaal zag en mee maakte
Het overgrote merendeel van de winkels die gesloopt worden zijn al weken gesloten op bevel van de overheid.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
winkels die hard geraakt worden nu . hun winkels zijn nu gesloopt en ja moeten ook huur betalen enz . dus ja wat erg een avondklok het is verschrikkelijk
ik ben voor het terug dringen van Corona . en wel om verschillende redenen. man de winkel sluit om 21:00 uur je doet net of ze smiddags om 15:00 uur sluitenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus ben je voor het inkorten van de openingstijden van winkels zodat de drukte daar alleen maar toe zal nemen en mensen die juist in de rustige avonduren gingen, misschien ivm een kwetsbare gezondheid, dat nu niet meer kunnen?
yepp en hebben nu enorme schade door de wappies en relschoppers wel donequote:Op zondag 24 januari 2021 17:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel van de winkels die gesloopt worden zijn al weken gesloten op bevel van de overheid.
Dan is het ineens niet meer erg?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel van de winkels die gesloopt worden zijn al weken gesloten op bevel van de overheid.
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grootste gedeelte was daar bij eindhoven niet omdat ze het zo oneenszijn met de avondklok maar omdat er een kans was om te rellen.
Ben er toevallig gisteren geweest tussen 20 en 21 en het wemelde er van de gezinnen die er een leuk uitje in zagen, heel iets anders dan de 5 andere klanten die ik er normaal in het laatste half uur voor sluitingstijd tegenkom.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben voor het terug dringen van Corona . en wel om verschillende redenen. man de winkel sluit om 21:00 uur je doet net of ze smiddags om 15:00 uur sluiten
Ze plunderen de Jumbo inderdaad. Dus denk dat die jongeren nog om 21:00 wilde gaan winkelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus ben je voor het inkorten van de openingstijden van winkels zodat de drukte daar alleen maar toe zal nemen en mensen die juist in de rustige avonduren gingen, misschien ivm een kwetsbare gezondheid, dat nu niet meer kunnen?
Hopelijk vallen er wat doden. Dan realiseren ze zich misschien dat het ook risico's heeft wat ze doen. Anders gebeurt dit volgende week gewoon weer.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Grootste gedeelte was daar bij eindhoven niet omdat ze het zo oneenszijn met de avondklok maar omdat er een kans was om te rellen.
Dat denk je echt? Dat dat handjevol winkels dat gesloopt is door relschoppers iets voorstelt op de talloze winkels over het hele land die de nek omgedraaid worden door dit overheidsbeleid?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
yepp en hebben nu enorme schade door de wappies en relschoppers wel done
Dan telt de schade inderdaad niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:28 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vind de verontwaardiging en begaanheid een beetje selectief. Hoe noemt men dat ook alweer... vanuit de onderbuik?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan telt de schade inderdaad niet.
Wat een rare snuiter ben je toch ook! Maar oh oh oh wat geef je toch om de gezondheid van anderen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik ging schaatsen kijken. En de tering aan wie de tering toekomt
Terugkomen van op bezoek gaan. Duh. Hoe moet er anders geneukt worden? Blijven slapen?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat de meeste mensen na 21:00 buiten te zoeken hebben nu.Alles is dicht en je mag toch maar 1 persoon op bezoek hebben.
ik zou zeggen loop dag mee op covid afdeling en dan pas pratenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vind de verontwaardiging en begaanheid een beetje selectief. Hoe noemt men dat ook alweer... vanuit de onderbuik?
Als je tegenstander bent van de avondklok betekent dat toch niet dat je moet gaan rellen? Daar lijk je een beetje aan voorbij te gaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik vind de verontwaardiging en begaanheid een beetje selectief. Hoe noemt men dat ook alweer... vanuit de onderbuik?
Tja dat sommige mensen nou liever een rondje gaan wandelen of hardlopen dan binnen zitten blowen...quote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rel zelf ook helemaal niet en spreek er me er slechts online tegen uit.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je tegenstander bent van de avondklok betekent dat toch niet dat je moet gaan rellen? Daar lijk je een beetje aan voorbij te gaan.
Tegen de rellen? Of tegen de avondklok?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik rel zelf ook helemaal niet en spreek er me er slechts online tegen uit.
ik heb ook geen macce maar lamsburgersquote:Op zondag 24 januari 2021 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga gewoon braaf een schnitzeltje in de pan mikken.
Oehquote:Op zondag 24 januari 2021 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ook geen macce maar lamsburgers
Nou ik loop er liever met een grote boog omheen, vandaar dat ik graag op een rustig moment in de avond boodschappen ga doen en een stukje loop. Overdag veel hoesters op straat.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zou zeggen loop dag mee op covid afdeling en dan pas praten
ga je persoonlijk worden stoerquote:Op zondag 24 januari 2021 17:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tja dat sommige mensen nou liever een rondje gaan wandelen of hardlopen dan binnen zitten blowen...
dus weet je niet waar je het over hebtquote:Op zondag 24 januari 2021 17:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou ik loop er liever met een grote boog omheen, vandaar dat ik graag op een rustig moment in de avond boodschappen ga doen en een stukje loop. Overdag veel hoesters op straat.
Blow jij ook?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga je persoonlijk worden stoer
Vooral tegen de avondklok, rellen keur ik ook niet goed maar zijn een stuk kleinschaliger dan de avondklok die een heel zorgelijk precedent is.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen de rellen? Of tegen de avondklok?
ja want je moet perse tussen die tijd buiten zijn echt belangrijkquote:Op zondag 24 januari 2021 17:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vooral tegen de avondklok, rellen keur ik ook niet goed maar zijn een stuk kleinschaliger dan de avondklok die een heel zorgelijk precedent is.
ja hier ben ik het wel mee eens maar ik doe gewoon braaf wat mij verteld wordtquote:Op zondag 24 januari 2021 17:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Vooral tegen de avondklok, rellen keur ik ook niet goed maar zijn een stuk kleinschaliger dan de avondklok die een heel zorgelijk precedent is.
ja het is een beetje als ze mogen alles van mij weten want ik heb toch niks te verbergenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja want je moet perse tussen die tijd buiten zijn echt belangrijk
Jawel hoor, vooral ouderen, obesen en chronisch zieken die er heel erg ziek van kunnen worden. Ik zie daar echter geen reden in om alle Nederlanders 's avonds op te sluiten terwijl het risico op besmetting buiten, zeker in de rustige avonduren zeer gering is. Wel om scholen nog heel lang gesloten te houden en mensen die massale bijeenkomsten (feesten of demonstraties, kerkdiensten) bijwonen harder aan te pakken.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dus weet je niet waar je het over hebt
te danken aan jongeren die elkaar zo nodig om die tijd opzoeken partys geven rond hangenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier ben ik het wel mee eens maar ik doe gewoon braaf wat mij verteld wordt
ja ik ben beetje klaar met vingertje wijzen :pquote:Op zondag 24 januari 2021 17:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
te danken aan jongeren die elkaar zo nodig om die tijd opzoeken partys geven rond hangen
Nee hoor, te danken aan de overheid die een bijzonder onredelijke, zeer ingrijpende maatragel neemt in plaats van doelgericht op te treden.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
te danken aan jongeren die elkaar zo nodig om die tijd opzoeken partys geven rond hangen
onzin jongeren worden ook heel ziek vanquote:Op zondag 24 januari 2021 17:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jawel hoor, vooral ouderen, obesen en chronisch zieken die er heel erg ziek van kunnen worden. Ik zie daar echter geen reden in om alle Nederlanders 's avonds op te sluiten terwijl het risico op besmetting buiten, zeker in de rustige avonduren zeer gering is. Wel om scholen nog heel lang gesloten te houden en mensen die massale bijeenkomsten (feesten of demonstraties, kerkdiensten) bijwonen harder aan te pakken.
Het gaat ook niet om besmetting buiten, maar mensen die ‘s avonds lekker bij elkaar op bezoek gaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jawel hoor, vooral ouderen, obesen en chronisch zieken die er heel erg ziek van kunnen worden. Ik zie daar echter geen reden in om alle Nederlanders 's avonds op te sluiten terwijl het risico op besmetting buiten, zeker in de rustige avonduren zeer gering is. Wel om scholen nog heel lang gesloten te houden en mensen die massale bijeenkomsten (feesten of demonstraties, kerkdiensten) bijwonen harder aan te pakken.
ja van dissel zei dat bv die maximaal bezoekregeling dus wat je zuo kunnen instellen voor feestjes ofzo lastig is te handhaven of te controleren dus vandaar de avondklokquote:Op zondag 24 januari 2021 17:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee hoor, te danken aan de overheid die een bijzonder onredelijke, zeer ingrijpende maatragel neemt in plaats van doelgericht op te treden.
Die avondklok komt onder de tijdelijke wet maatregelen covid-19 te vallen naar mijn weten. Die kun je niet zomaar inzetten bij een voetbalwedstrijd, en lokale overheden kunnen die al helemaal niet inzetten.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is dat zo? Gezonde jongeren? Zijn overigens ook voorbeelden van jongeren bij wie de griep op bijv. het hard slaat en die dan weken in het ziekenhuis liggen dus enkelen daar ben ik persoonlijk niet heel erg van onder de indruk.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
onzin jongeren worden ook heel ziek van
Ah dat vind je ook?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tuurlijk is die avondklok niet de oplossing nu gaan ze voor die tijd naar elkaar toe en pas weer weg na de avond klok
Er werd gesproken over "tenminste tot" en de huidige sluiting van o.a. "niet essentiele" winkels is ook al een keer verlengd. Het lijkt mij enorm onwaarschijnlijk dat de avondklok echt ophoudt begin februari.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik begrijp je zorgen, maar we gaan niet iedere maand een avondklok hebben vanaf nu.
Het gaat er niet om of je buiten ern rondje loopt, maar zonder avondklok gaat iedereen bij elkaar hokken of zelfs feestenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het is dan ook voornamelijk symboolpolitiek, NL wil aan de rest van de wereld laten zien dat ze er met de hoog blijvende cijfers toch alles aan doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om besmetting buiten, maar mensen die ‘s avonds lekker bij elkaar op bezoek gaan.
Dat gezegd hebbende twijfel ik ook wel aan het nut van een avondklok, afgezet tegen de ernst van de maatregel.
het is tegennatuurlijk gedragquote:Op zondag 24 januari 2021 17:46 schreef crv het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je buiten ern rondje loopt, maar zonder avondklok gaat iedereen bij elkaar hokken of zelfs feesten
De gemiddelde mens heeft blijkbaar dit soort middelen nodig want op basis van gezond verstand kunnen ze niet bedenken dat bij elkaar hokken niet handig is
Dat doen ze met avondklok die een goed huisfeestje niet eens in de weg staat ook nog wel. Ook hier op Fok vertelde men enthousiast dat ze kerst met 20 familieleden gevierd zouden hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:46 schreef crv het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of je buiten ern rondje loopt, maar zonder avondklok gaat iedereen bij elkaar hokken of zelfs feesten
De gemiddelde mens heeft blijkbaar dit soort middelen nodig want op basis van gezond verstand kunnen ze niet bedenken dat bij elkaar hokken niet handig is
Is al bezetquote:
De gemiddelde mens kwam al nergens meer savonds.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:46 schreef crv het volgende:
[..]
Net zoals het blokje om 's avonds, daar is an sich niks mis mee, maar het valt niet te controleren of je misschien onderweg bent naar een of andere bijeenkomst.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja van dissel zei dat bv die maximaal bezoekregeling dus wat je zuo kunnen instellen voor feestjes ofzo lastig is te handhaven of te controleren dus vandaar de avondklok
whut met kerst 20 manquote:Op zondag 24 januari 2021 17:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat doen ze met avondklok die een goed huisfeestje niet eens in de weg staat ook nog wel. Ook hier op Fok vertelde men enthousiast dat ze kerst met 20 familieleden gevierd zouden hebben.![]()
De enige mensen die je met zo'n avondklok hebt zijn welwillende mensen die toch geen gevaar op verspreiding opleverden.
Ja dit is het wel zo'n beetje, mensen die samen willen klitten bedenken er wel wat op. Die blijven gewoon logeren. De mensen die 's avonds wilden hardlopen en laat boodschappen deden, moeten nu eerder naar binnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De gemiddelde mens kwam al nergens meer savonds.
En de wappies die dat wel doen, doen er nu toch niks op uit.
ja ik vind die avondklok totaal geen punt natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Behalve als je FOK!ker bent. Wij houden niet van bij elkaar hokken.
Daar heb ik zonder corona al helemaal geen trek in.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
whut met kerst 20 man![]()
![]()
Eigenlijk krijgt FVD hierdoor gewoon 10 extra zetels in de schoot geworpen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dat doen ze met avondklok die een goed huisfeestje niet eens in de weg staat ook nog wel. Ook hier op Fok vertelde men enthousiast dat ze kerst met 20 familieleden gevierd zouden hebben.![]()
De enige mensen die je met zo'n avondklok hebt zijn welwillende mensen die toch geen gevaar op verspreiding opleverden.
O, daarom wil jij al die hoofden hebben zekerquote:Op zondag 24 januari 2021 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind die avondklok totaal geen punt natuurlijkMaar je moet het ook vanuit andere ogen kunnne bekijken
Als de situatie niet verbetert dan houdt dat niet op. Daar is toch duidelijke communicatie over geweest.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:44 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er werd gesproken over "tenminste tot" en de huidige sluiting van o.a. "niet essentiele" winkels is ook al een keer verlengd. Het lijkt mij enorm onwaarschijnlijk dat de avondklok echt ophoudt begin februari.
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daarom wil jij al die hoofden hebben zeker
in turkije ook avond klok geen demonstraties .quote:Op zondag 24 januari 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de situatie niet verbetert dan houdt dat niet op. Daar is toch duidelijke communicatie over geweest.
Er is een reden waarom alle landen op de wereld vergelijkbare maatregelen hebben, dat is voor een groot deel omdat er niet 1 maatregel is die het voor je op gaat lossen.
Ik las een artikel over een Nederlander in Vanuatu waar ze nog lekker knuffelend door het leven gaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de situatie niet verbetert dan houdt dat niet op. Daar is toch duidelijke communicatie over geweest.
Er is een reden waarom alle landen op de wereld vergelijkbare maatregelen hebben, dat is voor een groot deel omdat er niet 1 maatregel is die het voor je op gaat lossen.
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Maar die vergelijking met de Tweede Wereldoorlog steeds is toch te debiel voor woorden
We zitten nu 's avonds te Netflixen met een volle pens en een volle koelkast. Is echt hetzelfde als miljoenen joden, zigeuners, homo's, gehandicapten en verzetsstrijders die werden afgevoerd en vergast. Precies.
turkijequote:Op zondag 24 januari 2021 17:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in turkije ook avond klok geen demonstraties .
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Relschoppers in Eindhoven zijn weer een plein opgeschoven om te slopen en plunderen.
heb jij nog live stream?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Relschoppers in Eindhoven zijn weer een plein opgeschoven om te slopen en plunderen.
Daar zou je een probleem mee moeten hebben. Laat ze eerst maar eens de effectiviteit aantonen van deze zeer zware maatregel.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als de situatie niet verbetert dan houdt dat niet op.
Even het waterkanon bijtankenquote:Op zondag 24 januari 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben de voordeur even aan het barricaderen.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:54 schreef CherryLips het volgende:
Ja CE ga het dak eens op met een goeie telelens.
quote:
https://www.pscp.tv/cwbbakker/1OwGWVqDYgDKQquote:Op zondag 24 januari 2021 17:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb jij nog live stream?
het is de vraag wanneer je aan he trollen bent of nietquote:Op zondag 24 januari 2021 17:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar zou je een probleem mee moeten hebben. Laat ze eerst maar eens de effectiviteit aantonen van deze zeer zware maatregel.
Wat Rutte wil is mensen 's avonds in huis opsluiten (terwijl het op straat sowieso al vrijwel verlaten is) en de scholen weer openen waar kinderen uit allerlei huishoudens dagenlang met elkaar in volgepropte lokalen zitten.En dat dan zogenaamd om verspreiding van een virus terug te dringen.
![]()
Het is de grootst denkbare onzin.
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we even naar Eindhoven rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |