SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opjagen en de grachten in drijvenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed gaan ze nu heel amsterdam door
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan krijgen die ook lekke banden en kunnen ook geen kant meer op.
kapot slaan gewoonquote:
Wel mooi waakhond thuis.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die honden hebben het goed hoor zijn zeer sociaal alleen bij bepaalde commando voeren ze t uit
Dit.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is op zich wel fijn als je gereedschap hebt waar je volledige controle over hebt. In die zin zijn honden en paarden gewoon niet geschikt.
Ga lekker naar Femke dan in haar grachtenpandquote:Op zondag 24 januari 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed gaan ze nu heel amsterdam door
Nou nou nou. Wat een agressie weer. Je lijkt wel zo'n opgefokte wappie.quote:
Heb jij toch niet nodigquote:
Ga toch weg met je onzin. Dit vind ik niet goed voor een hond of paard. Daar zijn ze niet voor.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Die honden hebben het goed hoor zijn zeer sociaal alleen bij bepaalde commando voeren ze t uit
Misschien kun je een demo er tegen beginnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ga toch weg met je onzin. Dit vind ik niet goed voor een hond of paard. Daar zijn ze niet voor.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou nou. Wat een agressie weer. Je lijkt wel zo'n opgefokte wappie.
[..]
Heb jij toch niet nodig
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien kun je een demo er tegen beginnen.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-kijk-hier-live-meequote:
goed gedaanquote:
Wanneer zien we je crib?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.omroepbrabant(...)n-kijk-hier-live-mee
Nu weer even wat rustiger, wat stenen gooien op dit moment.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah, je reminder toch nog gevonden
Zal morgen even foto's maken als het licht is.
Yep. Hoor het vuurwerk ook hier, alleen andere kant van het centrum waar mensen nu staan.quote:
Ja prec ...quote:
Triest hequote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom denk je dat ik het opschreef
Btw een demo beginnen is niet mijn ding in deze tijd. Maar ik ga er wel iets mee doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat de meeste mensen na 21:00 buiten te zoeken hebben nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap best dat het allemaal lang duurt en avondklok enz erbij . maar ze doen nu net alsof het voor de fun is.
precies.. dus deze demonstraties slaan nergens op wappies en rel schoppersquote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet wat de meeste mensen na 21:00 buiten te zoeken hebben nu.Alles is dicht en je mag toch maar 1 persoon op bezoek hebben.
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.pscp.tv/w/1yNGaWnlmQDxj?t=46s
Hier kun je vanaf de relschoppers meekijken. Zal al een auto die op zijn kop lag.
Ja. dit is echt niet leuk om te zien..quote:Op zondag 24 januari 2021 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
Eindhoven jonge. Blij dat ik weg ben uit die prehistorische stad.
Nee dat is overdreven, maar zo voel ik me op dit moment wel eventjes. Ik zal altijd een Brabander blijven en van Brabant houden, maar ik weet niet of ik daar ooit nog wil wonen, want als ik even mag generaliseren is het wel zo dat daar meer van die simpele zielen rondlopen dan in Utrecht of Amsterdam.
Misschien eerst maar eens afwachten wat de komende tijd gaat brengen. Je druk maken over wat deze zomer is of niet is heeft weinig nut nu in de winter.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:30 schreef Makrelis het volgende:
Nu is het dan nog winter. Zal me benieuwen hoe een avondklok te doen is als het langer licht blijft naar de zomer toe.
Ik heb uiteraard een mening, die laat ik even voor me.
Maar dit is een prorail auto. Wat heeft prorail ermee te maken danquote:Op zondag 24 januari 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.pscp.tv/w/1yNGaWnlmQDxj?t=46s
Hier kun je vanaf de relschoppers meekijken. Zal al een auto die op zijn kop lag.
Alles moet kapot toch. Is schuld van Mark en Hugo!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dit is een prorail auto. Wat heeft prorail ermee te maken dan
Je weet dat het dichtbij het station is. Die zal er gewoon gestaan hebben. Ze pakken gewoon alles wat ze kunnen pakken...quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gaat werkelijk nergens over ditquote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou. Ik heb instrukties gekregen van het bedrijf waar ik voor werk. Oplettendheid is geboden. Het wordt er niet gezelliger op al met al.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien eerst maar eens afwachten wat de komende tijd gaat brengen. Je druk maken over wat deze zomer is of niet is heeft weinig nut nu in de winter.
Dit heeft ook echt niks meer te maken met tegen de corona maatregelen zijn.quote:
Dat soort mensen houden zich tenminste gewoon in bedwang, ongeacht aan welke kant van de discussie ze staan.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. dit is echt niet leuk om te zien..
Terwijl juist in Eindhoven veel IQ schijnt te zitten door de TU en de Hight Tech Campus..
Die staan hier niet bij hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. dit is echt niet leuk om te zien..
Terwijl juist in Eindhoven veel IQ schijnt te zitten door de TU en de Hight Tech Campus..
Afschieten.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je weet dat het dichtbij het station is. Die zal er gewoon gestaan hebben. Ze pakken gewoon alles wat ze kunnen pakken...![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei je ik ken je niet meer.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik krijg nu dus ook allemaal "stoere" appjes van een oud-klasgenoot over hoe hij dit helemaal chill vindt en er zo ook heen rijdt, omdat dit gerel "het enige juiste om te doen" is.
Niets. Maar dat krijg je met die aardige demonstranten.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
Ik krijg nu dus ook allemaal "stoere" appjes van een oud-klasgenoot over hoe hij dit helemaal chill vindt en er zo ook heen rijdt, omdat dit gerel "het enige juiste om te doen" is.
quote:
Ik reageer alsof ik het grappig vind. Gewoon maar wat simpele dingen als "haha gekke relschopper" of zo.quote:
Komt genoeg politie aanrijden in ieder geval als ik het buiten zo hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:38 schreef bitterbal het volgende:
beetje de ruiten van het station kapot gooien.
Wacht eindhoven op extra ME?
Serieus? nou ik had van mijn tel gegooid en gebloktquote:Op zondag 24 januari 2021 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik reageer alsof ik het grappig vind. Gewoon maar wat simpele dingen als "haha gekke relschopper" of zo.
Klinkt misschien laks, maar ik zie die mensen nog één keer per jaar als we uit eten gaan en praten hoe het nu met ons gaat. En ik ga de gedachtegang van zo iemand toch niet kunnen veranderen. Het is de discussie/ruzie/moeite/emotie niet waard.
Ik zou zeggenquote:Op zondag 24 januari 2021 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik reageer alsof ik het grappig vind. Gewoon maar wat simpele dingen als "haha gekke relschopper" of zo.
Klinkt misschien laks, maar ik zie die mensen nog één keer per jaar als we uit eten gaan en praten hoe het nu met ons gaat. En ik ga de gedachtegang van zo iemand toch niet kunnen veranderen. Het is de discussie/ruzie/moeite/emotie niet waard.
Ben je ook zo'n relschopper?quote:Op zondag 24 januari 2021 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Godverdomme een van m'n oude huisgenoten staat er ook bij
Is kleine groep mensen die daar staat. En iemand ide daar niets te zoeken heeft staat er nu echt niet toevallig.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben gewoon zo teleurgesteld in mijn stad/provincie.
Eindhoven zei je toch? Ik ben van R'dam en ben dat al 2 decennia.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben gewoon zo teleurgesteld in mijn stad/provincie.
Ik walg van deze post en druk nu op verzenden voor ik vreselijk nare dingen tegen je ga zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook zo'n relschopper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |