abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197610121
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Beginnen ze weer over "dictatuur" en "kinderen". :')
Dicatuur he...(hij kon het niet uitspreken).
  zondag 24 januari 2021 @ 15:32:08 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197610126
Wel mooi, nu het weer in A'dam rustig is gaan ze weer los in eindhoven :P
pi_197610129
Wat een mongolen met hun xijn zijn de nette mensen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2021 @ 15:32:25 #229
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197610133
Het is weer de schuld van de Rabobank

Waarom gaan ze nu al weg? Een dictatuur is best ernstig. Zou ik wel wat meer energie in stoppen
:')
pi_197610137
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:32 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooi, nu het weer in A'dam rustig is gaan ze weer los in eindhoven :P
Bij Dave gaat het ook nog wel los
pi_197610138
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Beginnen ze weer over "dictatuur" en "kinderen".
Zie inderdaad.
Ook dat huilen als ze klappen krijgen.

Het is heel simpel; Je krijgt een bevel om te verstrekken.
Ga je niet? Dan kun je te maken krijgen met politie geweld.

Wie is het dan schuld?
Niet de politie mijn inziens
pi_197610142
RELLEN bij DAVE!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 24 januari 2021 @ 15:32:49 #233
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_197610149
Die OB reporter mag wel een show op de nationale tv
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_197610150
https://www.omroepbrabant.nl/tv

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_197610152
Alles wordt gesloopt genot
  zondag 24 januari 2021 @ 15:32:58 #236
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197610153
Inzet traangas volgens Omroep Brabant.
Waterkanon heeft een lekke band.
  zondag 24 januari 2021 @ 15:33:12 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197610157
Traangas in Eindhoven _O_ _O_
pi_197610159
Lekke band genot.
pi_197610160
Zo, gaat los in Eindhoven. :o
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 24 januari 2021 @ 15:33:19 #240
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_197610161
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:32 schreef Starhopper het volgende:
Wel mooi, nu het weer in A'dam rustig is gaan ze weer los in eindhoven :P
Ja, heerlijke streams, ff beter dan BB. _O- Heb nu 3 verschillende streams open staan. *O*
  zondag 24 januari 2021 @ 15:33:22 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197610163
Eindhoven wint vandaag toch wel ruim van Amsterdam, gaat goed los daar.

@Buitendam @Coco @Lange_Lans
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197610165
Waterkanon kapot *O*
pi_197610167
50k viewers voor Dave _O_
pi_197610168
Genoeg stenen.
pi_197610171
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 15:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Bij Dave gaat het ook nog wel los
Dave houdt geen afstand en geen mondkapje op die kijk ik niet meer
pi_197610173
Gewoon omver rijden.
  zondag 24 januari 2021 @ 15:34:03 #247
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_197610176
En wie gaat straks al die stenen van de straat rapen?
pi_197610183
Waarom schieten ze die stenengooiers niet gewoon dood :?
  zondag 24 januari 2021 @ 15:34:36 #249
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_197610187
Ja ga maar naar achteren voordat je een steen tegen je kop krijg.
Oeh traangas gaat erbij komen. *O*
pi_197610189
Straat is lekker breed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')