Dus als Simon Urk wil boycotten begin je te huilen maar mensen met knotjes wens je wel dood?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mannen met een knotje mag je wat mij betreft fusilleren.
Hij wil onschuldige mensen weg hebben. Mannen met een knotje zijn niet onschuldig.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als Simon Urk wil boycotten begin je te huilen maar mensen met knotjes wens je wel dood?
Simon heeft gelijk.
Was het Nienaj (oid?)quote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er komt een knotje binnen de lijnen.
2e helft is geen reet aan nee.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mij niet heel erg vermaakt met deze tweede helft dat jullie het weten.
Geen idee, ik ken al die Fortuna-spelers niet joh.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het Nienaj (oid?)
Die kan er echt niets van.
Het hoogtepunt was de wissel van die lijmsnuivende shemale, dat zegt wel genoegquote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Arian Kastrati, ja die ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het Nienaj (oid?)
Die kan er echt niets van.
Ik denk dat ik gewoon een serie aanslinger na de wedstrijd en dan pas terugkom bij Feyenoord-AZquote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Welke serie?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een serie aanslinger na de wedstrijd en dan pas terugkom bij Feyenoord-AZ
Al heeft dat eigenlijk weinig met jouw reactie te maken.
Mr Robot?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een serie aanslinger na de wedstrijd en dan pas terugkom bij Feyenoord-AZ
Al heeft dat eigenlijk weinig met jouw reactie te maken.
Cocks zit strak op hemquote:Op zondag 24 januari 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was de wissel van die lijmsnuivende shemale, dat zegt wel genoeg
Die ga ik niet kijken.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren die docu over de night stalker gezien maar ik vond hem behoorlijk tegenvallen. @:zipportal
Dit even ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |