Hoi Orientequote:Op zondag 24 januari 2021 13:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
GGMM is een traditionele man.
Tevens hoi JR
Lang weer een assist.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dost is ook aardig begonnen in België.
Kip bedoel je?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu de wedstrijd toch gespeeld is. Mijn huisgenoot krijgt momenteel de arm van een aap geserveerd als lunch te Kameroen.
Weet iemand of je in Nederland apenvlees kunt kopen?
Belgisch voetbal is niet rullevant.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dost is ook aardig begonnen in België.
Schijnt zowaar een keer niet naar kip te smaken maar draadjesvlees. Ik ben hevig benieuwd.quote:
Bush meatquote:Op zondag 24 januari 2021 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu de wedstrijd toch gespeeld is. Mijn huisgenoot krijgt momenteel de arm van een aap geserveerd als lunch te Kameroen.
Weet iemand of je in Nederland apenvlees kunt kopen?
Zo wil ik ooit wel een keer walvis eten als ik een keer richting het smerige gedeelte van de wereld gaquote:Op zondag 24 januari 2021 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt zowaar een keer niet naar kip te smaken maar draadjesvlees. Ik ben hevig benieuwd.
Al zou ik liever een apennek eten.
Ik door Marcel Maijer.. het kan dus altijd erger.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben geblokkeerd door Simon Zijlemans.
@Scrummie regel dit evenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Nee hij zoekt het maar uit.quote:
Geblokkeerd worden door iemand met een knotjequote:Op zondag 24 januari 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Dat kan toch gebeurenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geblokkeerd worden door iemand met een knotje
Dus als Simon Urk wil boycotten begin je te huilen maar mensen met knotjes wens je wel dood?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Mannen met een knotje mag je wat mij betreft fusilleren.
Hij wil onschuldige mensen weg hebben. Mannen met een knotje zijn niet onschuldig.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als Simon Urk wil boycotten begin je te huilen maar mensen met knotjes wens je wel dood?
Simon heeft gelijk.
Was het Nienaj (oid?)quote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er komt een knotje binnen de lijnen.
2e helft is geen reet aan nee.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mij niet heel erg vermaakt met deze tweede helft dat jullie het weten.
Geen idee, ik ken al die Fortuna-spelers niet joh.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het Nienaj (oid?)
Die kan er echt niets van.
Het hoogtepunt was de wissel van die lijmsnuivende shemale, dat zegt wel genoegquote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Arian Kastrati, ja die ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het Nienaj (oid?)
Die kan er echt niets van.
Ik denk dat ik gewoon een serie aanslinger na de wedstrijd en dan pas terugkom bij Feyenoord-AZquote:Op zondag 24 januari 2021 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Welke serie?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een serie aanslinger na de wedstrijd en dan pas terugkom bij Feyenoord-AZ
Al heeft dat eigenlijk weinig met jouw reactie te maken.
Mr Robot?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een serie aanslinger na de wedstrijd en dan pas terugkom bij Feyenoord-AZ
Al heeft dat eigenlijk weinig met jouw reactie te maken.
Cocks zit strak op hemquote:Op zondag 24 januari 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het hoogtepunt was de wissel van die lijmsnuivende shemale, dat zegt wel genoeg
Die ga ik niet kijken.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren die docu over de night stalker gezien maar ik vond hem behoorlijk tegenvallen. @:zipportal
Dit even ter info
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |